Mám pořád jeden a ten samej problém s tím posraným posilovačem brzd.Udělal jsem uplně všechno co jsem udělat mohl.Sundal bandu,všechno pročistil a prostříkal kontaktolem,baterku nabil,dolil a odvzdušnil kapalinu i v tom vykurveným posilovači,překontroloval snímač ABS na předku-chybu mi to háže jen po použití přední brzdy a pořád je to na hoven.Dokonce jsem i resetoval ABS drátem a NIC.Když v rychlosti zabrzdim,tak se nic neděje,pokud si jen malinko cvrknu o přední brzdu hned se mi zběsile rozbliká kontrolka ABS a výstražnej trojuhelník a nejde posilovač a pak musim hodně moc mačkat páčku abych zabrzdil.Nevíte někdo co bych měl ještě udělat? jsem fakt zklamanej.Nejradši bych napsal že BMW je pěkně zk.....ý,ale to bych nahrál do karet ORANŽOVEJM. A rouhat se nemá.
Je to na hoven a na diagnostiku jedu až v pondělí do 2B...jinde jsem nic nesehnal
Upravil Mr GS dne 06.05.2024 11:35
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
z toho si nic nedelej.. mas navic starsi motorku...
...to se proste stava, zvlast kdyz jezdis.
Treba dneska... sedime s Vjetrnikem na obede... a blizi se Morabo... znamy zvuk jednovalce na steroidech.. najednou mu to smejkne.
Tak koukame... Morabo zastavuje, neco z nej crčí ven... rikam si, ze to asi uvaril, nebo dira v potrubi.
Jo... ale v palivovem, kousek za pumpou. Tak hned priletime, ja se snazim vysvetlit celkem blizkemu Apači s cigarem, ze pokud nechce hrat ohnostroj at to tipne...
tak jsme to rozebrali.. bydlim kousek... odsali... uklepana nabo zpuchrela hadicka tesne za svorkou.
Motorka cca rok stara... drsnarna. Nakonec jsme opravili napodruhe svorkou, kterou jsem pri sve genialite kdysi koupil v Hornbachu... a Boris mohl vyrazit
Vjetrnik doufam sem hodi fotky Borisovi profesionalne zhotovene a certifikovane elektroinstalace
Upravil hicks dne 14.08.2009 22:01
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Maris napsal:
Nestali jste u hospy Hamburg? Videl jsem tam cernozluty 1150 a pak 650 se sundanou bandou..Tak okolo dvanacty..
my chodime pravidelne do Hamburku )... a mas pravdu, byli jsme to my.
1150 byla cizi.. bud tam stoji tohle Xcountry, nebo muj skutr Aprilia... az se uzdravime, tak snad zase i osmikilo
-
mam pocit, ze tam jela jedna dvanactka...
Upravil hicks dne 15.08.2009 09:12
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
čoveče to je blbý, nový to fakt stojí asi 40 000
ten posilovač sám diagnostikuje kde co - málo kapaliny, vzduch, tloušťku destiček a potom se přepne do "zbytkové brzdící funkce" což je to co Ti to dělá
pokud máš odvzdušníno a správný množství kapaliny tak leda ta diagnostika, ostatně v servisce je, že se má provádět test zavzdušnění na Moditecu při každý návštěvě servisu
tak hlavně aby to nebylo nic vážnýho, někdy umí i blbost pěkně potrápit
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Kubrt napsal:
Mám pořád jeden a ten samej problém s tím posraným posilovačem brzd.Udělal jsem uplně všechno co jsem udělat mohl.Sundal bandu,všechno pročistil a prostříkal kontaktolem,baterku nabil,dolil a odvzdušnil kapalinu i v tom vykurveným posilovači,překontroloval snímač ABS na předku-chybu mi to háže jen po použití přední brzdy a pořád je to na hoven.Dokonce jsem i resetoval ABS drátem a NIC.Když v rychlosti zabrzdim,tak se nic neděje,pokud si jen malinko cvrknu o přední brzdu hned se mi zběsile rozbliká kontrolka ABS a výstražnej trojuhelník a nejde posilovač a pak musim hodně moc mačkat páčku abych zabrzdil.Nevíte někdo co bych měl ještě udělat? jsem fakt zklamanej.Nejradši bych napsal že BMW je pěkně zk.....ý,ale to bych nahrál do karet ORANŽOVEJM. A rouhat se nemá.
Je to na hoven a na diagnostiku jedu až v pondělí do 2B...jinde jsem nic nesehnal
jo a koukám do manuálu, pokud obě kontrolky blikaj rychle tak je to chyba malá úroveň brzdové kapaliny, přičemž tam jsou 2 stavy nízký hladiny kapaliny a tohle je ten nižší
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
[
jo a koukám do manuálu, pokud obě kontrolky blikaj rychle tak je to chyba malá úroveň brzdové kapaliny, přičemž tam jsou 2 stavy nízký hladiny kapaliny a tohle je ten nižší[/quote]
No jo,ale malá uroveň brzd.kapaliny,ale kde?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kubrte prozrad jak jsi udelal reset na ABS s posilovacem? prosim Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon napsal:
kubrte prozrad jak jsi udelal reset na ABS s posilovacem? prosim
přesně tak jak se píše na foru,s použitím toho drátu a zásuvky na diagnostiku... vydrž,najdu odkaz a hodim ho sem...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
bohumil napsal:
no asi máš málo kapaliny ftom ábéesku,budů tam plastoví vrški kam se to nalívá
myslíš jako pod bandou? To jsem včera dolil a odvzdušnil veškerý ty odvzdušňováky co tam jsou.Mám jich tam ai 5...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
tady to mas jinak u abs dual podle toho navodu neudelas nebo alespon u me to tak je taksi tam neni MODRO-HNĚDÝ kabel takze reset poze na diagnostice u me hlaseno chybny snimac brzdneho tlaku tot vse oprava vymena za novy dil(35 000) proste jsem to vyhodil a je opraveno dej na me usetris za diagnostiku z 99%verim ze ti odeslo a nejsi sam http://www.bmwgs....ead_id=267Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
http://www.bmwgs....ad_id=1649Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
abs a posilovac je jeden modul vymontoval jsem ho pryc z motorky abych nemusel kupovat novy hadice tak jsem odelal jen propoje mezi packu(pedal)a trubky brzdicu z normalnich brzdovych trubek (tusim skoda)brzdi to uplne normalne jo a propoje jsem tam daval hlavne kvuli tomu abych v pribade koupe funkcniho abs mohl vse vratit do puvodniho stavu a jeste jedna vec na brzdovy svetla se muselo dat rele protoze spinac na pacce a pedalu nespina ale rozpina
fotky tu: http://www.bmwgs....rowstart=0Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
To zmijon : ještě k tomu resetu,já tam taky nemám modrohnědej kablík,ale četl jsem tu odkaz i s postupem z nějakýho webu snad z USA,nebo GB a tam byla i fotka a naznačenej kolík v zásuvce.Byl to pin4,což je v našem případě celej hnědej kabel.A teď ke zbytku,nezbývá než čekat na pondělní diagnostiku a tam se dozvim víc.Možná bych asi investoval prachy do toho bazmeku,jestli bude v prdeli.ABS je ABS,to bych nerad vyrušil,je to celkem dobrá věc,na tak těžkou loď,kor když jezdim na špalkách...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
bohumil napsal:
no asi máš málo kapaliny ftom ábéesku,budů tam plastoví vrški kam se to nalívá
myslíš jako pod bandou? To jsem včera dolil a odvzdušnil veškerý ty odvzdušňováky co tam jsou.Mám jich tam ai 5...
hele ale pokud vím všechny není třeba odvzdušňovat ne?
zato když doleješ ty plastový nádobky na ABS modulu tak to pak musíš odvzdušnit na brzdičích
ten integrál podle mě nemá jak zjistit že máš málo kapaliny v nádobce na řídítku, ale svojí nádobku na posilovači si pohlídá, funguje to i pro opotřebení destiček, to pak taky hlásí nízkou hladinu a je to ten první režim, že blikaj obě pomalu
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?