Hele, trochu zapátrej, je toho tady dost.
Obecně jde o to, jakou máš motorku, jak jedeš naloženej, jakej terén. DO bahýnka se dá okolo 1,5, naopak po kamenech bych osobně šel okolo 1,8-2 a s tim zvládneš i silnici, pokud nebudeš naloženej. Pokud budeš naloženej, tak bych šel okolo 2,2 až 2,4.....
Já teď dojíždim TKC a když jsem na 2,0, je fajn silnice i terén, akorát v bahně je to peklo, ale to je u TKC vlastnost
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
já chvilku jezdil na 1150 s TKC a E09 a dokud jsem jezdil na 1,5 bylo to super, jednou jsem pokusně dal 2,2 a v serpentině mě i bez plynu začalo předjíždět zadní kolo
jinak teď mám Anakee a rozhodně na silnici byly lepší ty podhuštěný špunty
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Už jem to tu psal.
na 1150 GS A TKC-80
na jedné sadě mám najeto 6000 km při tlaku 1,6 až 2,2 podle zátěže a podmínek
předek má smetené plošky špuntů do šikma a guma je hlučná jak sviňa
na druhé (obuté) sadě mám už taky 6000km při tlaku podle BMW, tedy naloženej solo 2,5 /2,7 a solo bez báglů 2,2/2,5
obě pneu jsou zhruba o ČTVRTINU MÍŇ SJETÝ a hlavně ta přední NEMÁ šikminy na špuntech a je minimálně hlučná.
Jízdní podmínky u obou sad byly zhruba stejný.
Tak to je zase má zkušenost.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
podle me se vyplati mit zadek mirne podhustenej a predek radsi ee. se mi stalo ze mi ten bezdusak pri palbe ve dvou v tech zatackach od ochozi na klajdovku usel a tak jsem jel na prazdnem. divim se, ze jsem si to svimnul az na karlove namesti a nerozbil jsem si s kamosem hubu. stacilo dofoknout a jelo se dal! holt bmw ma paten na blbce
Podobná zkušenost jako Mara. 1150 GSA TKC 80. Solo 2,2 a 2,5. Naloženej ve dvou 2,5 a 2,9. V současné době 21000 km, ale už mi mávaj. Docela by mě zajímalo, jestli jsem pokořil WR a nebo aspoň NR.
mě teď v německu na první garančce překontrolovali pneu a na předek na origo drapák od BMW na nové moto mě dali 2,2 v předu a 2,6 v zadu. Byl to profi servis BMW a tak to beru, že vědí.
CZECHcz napsal(a):
mě teď v německu na první garančce překontrolovali pneu a na předek na origo drapák od BMW na nové moto mě dali 2,2 v předu a 2,6 v zadu. Byl to profi servis BMW a tak to beru, že vědí.
To sice vědí, ale tohle jsou hodnoty na asfalt, aby se ti ta guma na dálnici nerozpadla. Do měkkého potřebuješ mnohem míň, asi 1,5 vpředu a 1,8 vzadu, jak se tady ostatně řešilo už mockrát.