Ahoj;
Mam tu po ruke jedno GSko 2002ku, ktore je z GB a isty cas tam aj jazdilo. Bol som ho pozriet, nevyzera zle. Samozrejme tacho v milach, stretavacky svietia na "zlu" stranu - je to jedina vec, co je specificka pre GB? Trapi ma hlavne to stretavacie svetlo, nerad by som svietil po plechovkach a v noci prehliadal znacky...Tacho by mi az tak velmi nevadilo (aj ked radsej by som ho mal v km).
Na www.maxbmwmotorcy... som nasiel nove stretavacie svetlo za 312USD a novy tachometer za 187USD (este + clo, dph, tak na SVK to bude drahsie).
Nepasuje na GSko tacho aj z inych modelov? (napr. R1100RT, R1100GS)?
Kedy ma svietit kontrolka mazania? Cakal som, ze sa rozsvieti po pretoceni klucikov a po nastartovanie motora zhasne(ako u aut), ale nerozsvietila sa.
Pri nastartovanom motore kontrolky ABS blikali sucasne, motor mal zvuk sijacieho stroja, ziadne pazvuky, na volnobehu pekne drzal otacky.
Ked som uplne jemne a o maly kusok potiahol plynom, tak sa z oboch stran motora zacalo ozyvat klepkanie. Vychadzalo zo sacieho potrubia od oboch skrtiacich klapiek. Ked som ukazovakom pritlacil na kladku klapky, tak klepanie prestalo, ale razy do ukazovaka som citil stale a boli dost silne.
Pozeral som starsie diskusie, ale nepotesili ma - spominali sa tam vybehane klapky a ze sa to meni ako celok (12 000 a 15 000 CZK). Neviem vsak posudit vaznost toho klepania - ci to treba hned menit, alebo ci je to normalne a dalsich 100 000km na tom moto natoci, pripadne ci to moze mat nepriaznivy vplyv na cinnost motora...
Moto ma uplnu servisnu historiu, posledna prehliadka bola pred cca rokom (pred 20 000km). Moto ma najazdene podla tacha 80 000km.
Na poistkovej skrinke je nalepka o farbe - Color == 716. Je to kod farby moto?
Podla http://micapeak.c...htm#gs1150 a aj http://www.bmbike...blacks.htm je to farba Night black, pricom farba nadrze je strieborna. Da sa podla VIN zistit, aka by mala byt farba moto? Takisto farba prednej vidly je modra - s modrou prednou vidlou som zatial videl len "adventure" verziu - vyrabali sa aj obycajne 1150ky s modrou vidlou?
mazání má svítit jak říkáš, takže pokud nesvítí po zapnutí klíčku zkontrolovat žárovku, pak snímač tlaku a pak elektroinstalaci
světlo se na 1150 dá přeštelovat, jde s ním prostě otočit, je to popsaný v manuálu, "seřízení světla pro levostranný provoz"
tachometr pasuje ale musí mít stejnej převod, na advrider někdo má článek že tím že tam dal tacho myslím z 1100R zpřesnil počítač kilometrů na úroveň GPS navigace (jinak byla velká odchylka)
a ty klapky, to je normální no, jde to trochu korigovat nastavením bowdenů, ale tím se zase můžeš připravit o funkci sytiče, jezdit se s tím určitě dá, akorát pak ten motor nejde stejně, neuděláš dokonale synchro atd.
a co se týká barvy, myslím i tady na webu je článek o barevných provedeních i s nákresama, že je nádrž stříbrná ještě nemusí znamenat, že to není night black
a modrý vidle měli všechny 1150 po roce 2002, tzn. od doby co se začali dělat TwinSparky
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Pokud by měl někdo servisní a technickou příručku na 1150 gs , tak jí sem prosím hoďte.Potřeboval bych přehodit světla aby svítila na druhou stranu a nevím jak na to.Mám také Angličana
Díky
Ahoj, jen jedna vec k tomu svetlu.Vzhledem k tomu, ze par mesicu zpet jsem taky prihlasoval GS z Anglie, muzu se podelit. Byl to alespon u nas fakt probelm. A to jen kvuli svtlum. Byla na mne vyzadovana dodatecna homologace....takze jen a jen extra tahanice. A to Anglicke svetlo nejde prenastavit!!!!!Jde jen trosku pretocit aby nesvitilo tak moc do stredu, ale uplne otocit, aby svitilo ke krajnici nejde!!!!!!!!!!!!!!!!! Vlastni zkusenost!!!!
Tak jsem včera zkoušel otočit tím světlem, ale nepovedlo se.Prostě pokud jsem to dobře pochopil se má podle servisního návodu povolit takovej malej šroubek na imbus a pak otočit světlem proti hodinovejm ručičkám doleva? Šroubek jsem povolil ale světlem otočit nejde ani do leva ani do prava.Jde jen jiným šroubkem regulovat do stran.Jsou tam takový tři zarážky.Poradí někdo co dělám špatně?
Je tam jen takovej malej plastovej vystupek. Takze imbusy povolit, telo svetla mitne vysunout a potom potocit. Zpetne zasunout a zasroubovat imbus. Tot vse