... dneska rano jsem valil na nasi centralu v Muenchenu na helmutovi. Krome toho, ze do me celou cestu chcalo, vsimnul jsem si doma a pak pred Straznym (2x jsem cestou tankoval - jsem magor, co to ma do kanclu skoro 600 km jednu streku), ze mi zacal "kecat" FID o stavu paliva. Na tu OMV pred Straznym jsem malem nedojel (zdechlo to 20 metru od stojanu) a pak uz jsem si hlidal km dennim pocitadlem.
Ten hajzl ted neukazuje plnou nadrz ani kdyz je narvana nad vicko, ruzne kolisa, po cca 60 km spadne na 2 carky, tam zase kolisa a po 200 km najednou vyleze pres pulku a vesele se tvari, ze bych mohl dojet snad az do Barcelony na to posledni tankovani.
... motorka byla nedavno na servisu a menil se palivovy filtr - neni nejaky zadrhel tam? Ale tesne po servisu to, myslim, neblblo. Pred tim ten FID meril dost spolehlive a i hladove oko rozsvecel vcas. Podle taknovani jsem mel dneska prumer 6,5 l / 100 km - komplet nalozena motorka a plyn otocenej dokola a jeste kousek celou cestu - trosku jsem nestihal...
... snazil jsem se podobne tema najit, ale nasel jsem jen to u 12ctek.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
ja mel taky problem s palivomerem a to ten,ze mi to nechtelo ukazovat plnou, ale jen tak do 3/4,ale vzdy po natankovani plne to uplne zmizelo a postupne jak ubyval benzin v nadrzi, tak pribyvaly dilky zespodu az do tech 3/4 proste opruz, tak jsem to vyndal a kamarad co dela elektriku, tak to promeril a proste se ta jehla spatne dotykala potenciometru a tak to vycistil a napruzil a krasne funguje. jestli ti menili filtr a treba to blbe strkali do nadrze,tak treba mohli prihnout packu plovaku a taky to nema spravny dotek. kdyz jsem to rikal Zlabkovi, tak mi rekl vymenit cely cerpadlo a kamos to udelal za smutny oko
... me tady v Reichu chteli taky hned menit pul motorky, pac jsem se stavil na kafe u znamych od BMW Maier u Mnichova - kupoval jsem u nich sadu gum i s prezutim (Metzeler Tourance) a luxusni inteligentni mrnavou original BMW nabijecku na gelovy baterie do te zasuvky na prevodovce v akci za 74,- ojro.
Diky, az se vratim domu, zacnu badat - do te doby budu hlidat kilometry.
jpbmw napsal:
ja mel taky problem s palivomerem a to ten,ze mi to nechtelo ukazovat plnou, ale jen tak do 3/4,ale vzdy po natankovani plne to uplne zmizelo a postupne jak ubyval benzin v nadrzi, tak pribyvaly dilky zespodu az do tech 3/4 proste opruz, tak jsem to vyndal a kamarad co dela elektriku, tak to promeril a proste se ta jehla spatne dotykala potenciometru a tak to vycistil a napruzil a krasne funguje. jestli ti menili filtr a treba to blbe strkali do nadrze,tak treba mohli prihnout packu plovaku a taky to nema spravny dotek. kdyz jsem to rikal Zlabkovi, tak mi rekl vymenit cely cerpadlo a kamos to udelal za smutny oko
No taky jde o to jak ti to tam našroubovali já když jsem to poprvé měnil tak jsem si neoznačil výchozí polohu a našrouboval sem to tam o šroub posunutý neukazovalo to plnou a a řádně to kecá protože se plovák místama zachytává o bok nádrže.Ale ty píšeš že po servisu to bylo v poho tak asi fakt buď ten konektor nebo ohnuli na plováku drát a jezdec v určitých místech nedosedá na tištěnej spoj
Možná se budete tlemit,ale vždycky když natankuju v Rumunsku u Rompetrol,tak prvni čárka zmizí během 15 km,druhá během cca 40km a po 100 km mám prázdnou nádrž.Teda jenom podle FID.Ale kontrolka funguje dobře.Jinak spotřeba normální,možná i menší než u nás.Potom to trvá několik nádrží než se to vrátí do normálu.A potom mi to doma funguje celej rok normálně .Poprvé mě to sralo,ale když se to každý rok opakuje,tak to neřeším.Kurwa ale stejně mě to sere
... diky, doma prozkoumam. Ono ja poradne nevim. Po servise jsem ujel asi 150 km kolem baraku a benzin jsem neresil, kochal jsem se jak to serizeny pekne jede. Az najednou ted jsem si vsimnul...
... chapu to tak, ze ten "Hebel" jak to tady nazyvaji mistni (a hned mi to chteli menit), by mel jit kolmo dolu ne?
trautumberk napsal:
No taky jde o to jak ti to tam našroubovali já když jsem to poprvé měnil tak jsem si neoznačil výchozí polohu a našrouboval sem to tam o šroub posunutý neukazovalo to plnou a a řádně to kecá protože se plovák místama zachytává o bok nádrže.Ale ty píšeš že po servisu to bylo v poho tak asi fakt buď ten konektor nebo ohnuli na plováku drát a jezdec v určitých místech nedosedá na tištěnej spoj
... ja jsem tady koupil jednu poctivou risskou plnou, tak uvidime. Treba je to samocistici a u nas jsem koupil sajrajt.
Luboss napsal:
Možná se budete tlemit,ale vždycky když natankuju v Rumunsku u Rompetrol,tak prvni čárka zmizí během 15 km,druhá během cca 40km a po 100 km mám prázdnou nádrž.Teda jenom podle FID.Ale kontrolka funguje dobře.Jinak spotřeba normální,možná i menší než u nás.Potom to trvá několik nádrží než se to vrátí do normálu.A potom mi to doma funguje celej rok normálně .Poprvé mě to sralo,ale když se to každý rok opakuje,tak to neřeším.Kurwa ale stejně mě to sere
Upravil Bubak dne 14.09.2009 21:42
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Nevím co je hebel jestli máš dílenskej manuál tak je to tam super rozkreslený je to příruba která se šroubuje na nádrž jsou na ni ze vnitř nádrže našroubovaný všechny ty vehementy čerpadlo fitr a z venku jdou 4 trubky a kabel se svorkovnicí když to rozděláš je to našroubovaný na 6 myslím 5kách šroubkách na tý přírubě jsou 2trubky který vedou vedleb sebe a 2 který jsou každá jinam .No a u těch trubek co jsou vedle sebe je nejbližší díra která musí být nasazená na šroubu co je nejblíže k víčku nádrže jestli to máš rozházený tak to snad pochopíš nevím jak bych ti to vysvětlil jinak .
PS:chtěl jsem ti sem ten obr. šoupnout ,ale nějak mi to nejde zkopírovat jsem prostě poleno Možná ti to sem někdo hodí kdo ovládá ty škatule s čudlíkama
No vždyť Bubák píše že neví když to přivezl tak benzín neřešil .Je to jedna s variant.Jestli to bude rozdělávat tak ať to zkontrolujeA tu tvoji závadu to nevím to jsem ještě neslyšel. Možná že to má něco společnýho s vodivostí benzínu ten plovák(resp.drát) je přišroubovanej na takovým jezdci kterej jezdí po dráze tištěnejch spojů jsou tam myslím 3 jazýčky 2 na fid.a 1 na kontrolku a to celý se koupe v benzínu.Buď se ti to zasviní nekvalitním benzínem a pak se to zase vyčistí.Ale když píšeš ,že je to pravidlo to je taky divný.Zkusil bych rozdělat vyčistit přihnout drátek .Nebo mě napadla ještě jedna varianta ,že v Rumunsku nebrat benzín u Rompetrol
Jóóó to je přesně ono- mistr nForger super fotky teď už to pochopí každej ty jazejčky jsou na foto č.2.
Jinak tam toho k tomu píšou habakuk ,ale nějak jsem přes noc zapoměl engliššpráche.
Začal jsem se po tom pídit, když mi začal blbnout FID - nejdřív problikával poslední dílek palivoměru.. no a teď když natankuju plnou, tak se ten poslední dílek nerozsvítí..
Bubak napsal:
... luxusni, dekuji. Ja vas nemit, tak by me nekde dosel benzin a sezrali by me v baworskych lesich komari (medvedi tady od minuleho stoleti nejsou).
Rompetrol? To bych se asi vylekal uz jen z toho nazvu...
Rompetrol =Cigpetrol jo kdyby tam měli rumpetrol tak bych tam stál furt Jééé už zase plevelím
... soudruzi z Nemecka nekde udelali chybu - ten typek na AdvRideru to ulozeni plovaku palivomeru v tom vicku nazval "El Levnak na desatou" . Proste je to udelane na pycu - jen dira do plechu. Taky je docela sranda, ze kdyz se ty zobacky (jezdci potenciometru) poladi moc, taky to neni spravne.
Jinak ano, cele tohle je ten "Hebel" co mi zapadonemecti soudruzi chteli hned za velke penize menit. Uz i tady to nejsou opravari, ale menici.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure