Zdar lidi o tom jak si u nové gs řídící jednotka vše pohlídá jsem už slyšel mnohokrát ale má někdo zkušenosti s přídáním jiných než BMW příslušenství ?
Konkrétně chtěl bych dát alarm + pager neuznávám origo alarmy - rychle namontuješ a taky rychle najdeš a jelikoš sou všechny stejný a stejně napojený nebude problém je odstranit. řešil jsem to už s technikama v AUTEC a trochu sem je asi svími požadavky vyděsil pochopily ještě že chcu něco napojit na baterku ale že po nich chcu vyvést klíčkový napětí (svorka 15 ) to že je nemožný a stejně tak je velmi obtížné napojit přídavná světla maj prý jen vychytávku na ty origo tak aby to fungovalo po mastartování , TT prý montujou natvrdo a to jak zapomenu vypnout tak nenastartuju atd atd.
Nevíte někdo kde najít správný vývod pro ovládání relé které by spínalo po zapnutí klíčku(sv.15) popř po nastartování (D+) předpokládám že řešení těch přídavných světel bude taky v relé který je tímto napětím ovládáno.
Popř poradte kde najít člověka kterej poradí popř udělá .
Vypadá to že se mně opět potvrdí že autorizovanej servis nejsou mechanici ale výměnkáři - a nebo se mýlím a je to fakt taková maturita - to se pak technikům velice omlouvám !!!
Jenom pro info nová scania ma 3 sběrnice a není problém cokoli připojit ale i ostatní značky dnes hlídaj každou žárovku a jde to , dokonce i porsche kde z klíčku jdou pouze data žádné napětí i tram jde potřebný signál získat.