Zlepšení při použití plnotučného benzu poznám v autě i na motorce. Nedokážu to pochopitelně změřit ale subjektivně to tam je znát hodně. Že by to ale nějak významě méně žralo to se nedá potvrdit. Auto je cca o necelý litr méně na 100 než na obyč 95 , u motorky po tom nepátrám.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
O tomhle jsem už něco pročetl a slyšel takže mě výsledek ani moc nepřekvapil,spíš mě zaujal ten poslední odstaveček
E85 – brzká budoucnost
Na některých čerpacích stanicích se začíná objevovat palivo E85 složené z 85% z etanolu (líh) a 15% benzínu. Etanol má OČ 129 což by samo o sobě nevadilo, ale má jiný směšovací poměr než benzín a tak není možné toto palivo čerpat do motoru nastaveného na benzín. Běžný benzín může obsahovat v dnešní době pár procent lihu, ale tento poměr neovlivní znatelně chod motoru.
Do čeho se to dá tankovat?
Upravil toli dne 02.11.2009 09:01
TOLI napsal(a):
O tomhle jsem už něco pročetl a slyšel takže mě výsledek ani moc nepřekvapil,spíš mě zaujal ten poslední odstaveček
E85 – brzká budoucnost
Na některých čerpacích stanicích se začíná objevovat palivo E85 složené z 85% z etanolu (líh) a 15% benzínu. Etanol má OČ 129 což by samo o sobě nevadilo, ale má jiný směšovací poměr než benzín a tak není možné toto palivo čerpat do motoru nastaveného na benzín. Běžný benzín může obsahovat v dnešní době pár procent lihu, ale tento poměr neovlivní znatelně chod motoru.
Do čeho se to dá tankovat?
Napriklad do temer vsech motoru GM od roku .. (nevim). Konkretne pak:
CHEVROLET
Avalanche
Impala
Monte Carlo
S-10
Silverado
Suburban
Tahoe
CHRYSLER
Sebring
Voyager Town and Country
DODGE
Dodge Caravan
Dodge Ram Pickup
Stratus
FORD
Crown Victoria
Ford F150 E85
Ford Explorer
Lincoln Town Car
Ford Taurus
GMC
GMC Sierra
Americani se snazi byt nezavisli na rope a tohle je velmi chytry tah. Nejde jim vubec o ekologii nebo tak neco.
Pavel GS vyletnik napsal(a):
Zlepšení při použití plnotučného benzu poznám v autě i na motorce. Nedokážu to pochopitelně změřit ale subjektivně to tam je znát hodně. Že by to ale nějak významě méně žralo to se nedá potvrdit. Auto je cca o necelý litr méně na 100 než na obyč 95 , u motorky po tom nepátrám.
asi půjde taky o to jestli máš 3 litrový trubo auto nebo 1,4 Fabii
já zkusil N98 do 1150 a žádnou měřitelnou změnu jsem nepoznal (kromě vyšší ceny), jen mi přišlo že to o trošku míň vibruje (což je ale u GS docela irelevantní )
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Já stim svim jednohrnkem nepoznám vůbec nic můžu tam lejt cokoliv a odkudkoliv a furt to jede stejně.Jo to s jawou350 byla sranda tam když se dal Výpaur rejsink tak to běhalo na samozápaly-né nijak extra ale když se odpojilo zapalování tak si to ještě asi pětkrát blaflo.
TOLI napsal(a):
Já stim svim jednohrnkem nepoznám vůbec nic můžu tam lejt cokoliv a odkudkoliv a furt to jede stejně.Jo to s jawou350 byla sranda tam když se dal Výpaur rejsink tak to běhalo na samozápaly-né nijak extra ale když se odpojilo zapalování tak si to ještě asi pětkrát blaflo.
to je zajímavý, to právě by to s lepším benzínem dělat nemělo
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
6.7. 2009, 02:13 (sms od Standy)
Zdecimovana cast vypravy ve slozeni Poubesove, Tikal dorazili do Dead Horse. Poubesovo KTM na hranici pojizdnostni. Smrdi, strili, nejde bez sitice. Poslednich 100 Km jsou kvanty jilu a sterku. Skoro 450 Km bez benzinu. Masakr cekame na ostatni
7.7. 2009, 14:19 (sms od Standy)
Tak jsem si vcera s Poubesema dali cestu zpet 430Km v terenu za 3a pul hodky. Udelali jsme si osobni rekord . Poubes odstranil zavadu, zjistil ze natankoval naftu.
6.7. 2009, 02:13 (sms od Standy)
Zdecimovana cast vypravy ve slozeni Poubesove, Tikal dorazili do Dead Horse. Poubesovo KTM na hranici pojizdnostni. Smrdi, strili, nejde bez sitice. Poslednich 100 Km jsou kvanty jilu a sterku. Skoro 450 Km bez benzinu. Masakr cekame na ostatni
7.7. 2009, 14:19 (sms od Standy)
Tak jsem si vcera s Poubesema dali cestu zpet 430Km v terenu za 3a pul hodky. Udelali jsme si osobni rekord . Poubes odstranil zavadu, zjistil ze natankoval naftu.
Natankovali to v poměru zhruba 50/50 KTM , to překousala
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Pavel GS vyletnik napsal(a):
Zlepšení při použití plnotučného benzu poznám v autě i na motorce. Nedokážu to pochopitelně změřit ale subjektivně to tam je znát hodně. Že by to ale nějak významě méně žralo to se nedá potvrdit. Auto je cca o necelý litr méně na 100 než na obyč 95 , u motorky po tom nepátrám.
asi půjde taky o to jestli máš 3 litrový trubo auto nebo 1,4 Fabii
já zkusil N98 do 1150 a žádnou měřitelnou změnu jsem nepoznal (kromě vyšší ceny), jen mi přišlo že to o trošku míň vibruje (což je ale u GS docela irelevantní )
Já tedy používám Shell Racing a to je fakt znát , bohužel i dost v peněžence
Levný to mají na trase Pelhřimov - Humpolec hned za Pelhřimovem.
Auto je 2,5 bez turba a motorka 1150
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
U auta (který má předepsanejch 98 - tj. např. všechna benzínová BMW) je to znát hodně jak v reakci na plyn, tak hlavně u spotřeby. U mojí jedničky na 95 - 11l/100 , V-power (tj.95 s víc aditivama) totéž, V-power RACING (tj.100+) 9,3l/100. Takže když to spočítám, vyjde to de-facto na stejný náklady, ale s lepším benzínem a víc bodíků na kartu (už jsem "vytankoval" druhou wapku, jen nevím co s nima budu dělat...). Už jsem se tak zblbnul, že to teď tankuju všude, i do motorky. V projevu to nepoznám, ale nedávno jsem byl vzhledem k mojí pidinádrži nucen natankovat v ONO a sežralo mi to při stejným stylu jízdy tak o 7 deci víc. Nebude to asi jen oktanama, ale spotřeba 4 oproti bežnejm 3,3 mi přijde jako fest rozdíl... A v mým případě i podstatně kratší dojezd
Upravil morabo dne 03.11.2009 09:00
Maiali nel Fango!