Ahoj prosím o radu jak převézt motorku na NEmotocyklovém přívěsném vozíku Záleží mi na tom, zda na hlavním stojánku, nebo na bočním. Kurty jsou samozřejmost. díky za vaše názory a zkušenosti
Taky ji uvazuju na vozíku bez stojanu a pořádně přikurtovanou za brejle a stupačky spolujezdce. Spíš by mě ale zajímalo, jak řešíte nájezd motorky na vozík.. Zatím jsem ji vždy nakládal s ve dvou s kamarádem. Pokud bych použil dostatečně široké prkno, dá se vést vedle sebe se zařazenou jedničkou ? Teoreticky by to mělo jít,ale rád bych znal od někoho praktické zkušenosti..
bluesbery napsal(a):
Taky ji uvazuju na vozíku bez stojanu a pořádně přikurtovanou za brejle a stupačky spolujezdce. Spíš by mě ale zajímalo, jak řešíte nájezd motorky na vozík.. Zatím jsem ji vždy nakládal s ve dvou s kamarádem. Pokud bych použil dostatečně široké prkno, dá se vést vedle sebe se zařazenou jedničkou ? Teoreticky by to mělo jít,ale rád bych znal od někoho praktické zkušenosti..
Normálka, za 1 a na bakačku šup tam.. Teď mám vozejk se sklapěcím zadním čelem a vyklápěcí střechou
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
já to vozím zásadně zadním do předu po směru jízdy,opře se o čelo ,jde dobře uvázat za ojo a ani se nehne.boční úvazky na stabilitu a je buřt jestli je na centrálu,bočním ,nebo bez stojanu.
Já mám vozík na 3 moto (na 2 gs) tak kurtování se stojanem nebo bez neřeším, nicméně rozhodně ne na stojanu!!!! Na žádném!!!!! Vždy 4 kurty do stran. Vpředu kurtuji za řidítka-krásně utáhnu na doraz tlumiče a vzadu jen pro sichr za stupačky spolujezdce. Vždy dám gumičku nebo něco podobného na přední brzdu a řadím za 1. Tím blukuji přední kolo a moto nepopojíždí. Takto kurtuji moto i do dodávky. Naučeno od Smržů. Vždy ve směru jízdy!!!
Ja vozim vzdycky na bocnim stojanu, stahle predni tlumice pres bryle. Uz sem jich takhle par odvezl a vzdy bez problemu, jen jednou se me Bandit vzepjal na nejakym rygolu a to by se ve me krve nedorezal. http://img515.ima...g1477r.jpg
Tady se o kurtování píše - vesele i vážně. Takhle vozím já - viz. foto- bez stojánku - ať se sama houpe ve svých tlumičích. Když špatně odtlumená kára vjede do díry, tak se GSo pěkně ladně zhoupne.
to Slonci: za řídítka váže motorku jen naprostý ignorant a trouba...a na vozík bez úpravy na převoz moto jde i přes boční stojan...a to naprosto v pohodě !!!
Takže pokud vázat moto, tak zásadně NE za řídítka, ale za brejle, to platí pro všechny druhy úvazů. Na vozík pro převoz stačí dvě, maximálně tři kurty a moto se ani nehne. Pokud není vozík na moto, potom hodit na úhlopříčku normálního(zapřít přední kolo do rohu), na boční stojan, vepředu kurty za brýle, zadní za spolujezdcovo stupačky, případně za rám (dle typu stroje).
Alf napsal(a):
Ja vozim vzdycky na bocnim stojanu, stahle predni tlumice pres bryle. Uz sem jich takhle par odvezl a vzdy bez problemu, jen jednou se me Bandit vzepjal na nejakym rygolu a to by se ve me krve nedorezal. http://img515.ima...g1477r.jpg
už jsem řadu motorek převezl a tohle obdivuju,zvlášť s těmito kurty!!! na ně bych nevsadil,jedině dva nebo tři.
Já když byl pro mašinu v reichu tak jsem tam kluky poprosil jestli nemaj ty spešl palety na mašiny (zrovna je tam zkladali z nakladaku) a on rek at si ji klidne vezmu a to bylo super :-D motorku sme na to vytlačili, zapadla do takový kolejničky - před a za kolem klínek... a pak se to k postranim trámkům jen stáhlo popruhama... parádní věc
HonzaGS-SV napsal(a):
Já když byl pro mašinu v reichu tak jsem tam kluky poprosil jestli nemaj ty spešl palety na mašiny (zrovna je tam zkladali z nakladaku) a on rek at si ji klidne vezmu a to bylo super :-D motorku sme na to vytlačili, zapadla do takový kolejničky - před a za kolem klínek... a pak se to k postranim trámkům jen stáhlo popruhama... parádní věc
Já jsem motorku vezl i s bočním stojanem, už jenom ta manipulace pro jednoho je značně snažší. Nějak to drží pro kurtování samo. Ne vážně, na trajektech to je taky přeš bočák a pohoda. Ale je fakt že v kolmé poloze jsou síly nejlépe rozloženy. ale rozhodně by to mělo být hlavně stáhlé u brýlí a pod sedlem a tak at se motorka značně ponoří. Nestane se pak, že se to na hupu zhopne a podjede kolo do strany. Na to jsou zase dobré jakékoli aretované ,,kolejničky" třeba dva trámky podél kol a před předním a za zadním stažené vrutky destičkama. Někdy na kratší vzdálenost, lehce omotám rukojet přes brzdu gumicukem. A pak je taky důležité jet jako ,,člověk"
Moje postřehy- netvrdím že nejlepší.
fotku palety bohuzel nemam... ale je to takova bytelnejší - dvoj-euro paleta... z takovejch fošínek... uprostřed je jakoby kolejnice a na předni kolo pak je díra a dva klínky...