Zdarec kucíí,
je na tomto webu někdo,kdo má zkušenosti jak s TKC , tak s Karoo? Myslím jak se chovají na silnici,jak v terénu,zda-li je ti srovnatelný.Jezdím TKC a našel jsem na netu akci na obě Kara za 3800,- v našem rozměru.
Upravil Kubrt dne 27.12.2009 17:19
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Zdar.
Mám zkušenost Karoo na predku. Zdá se mi lepší v terénu, pak jsem ale musel dost po silnice a bylo hned po ní. TKC mi vydržely k 10000 , tato bylo po 4000 hotová.
Tak je to u mě. Hezký nový rok.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Zdar,díky za psaní a přání,taky přeju Mě vydržela TKC (nová)na zadku cca 5000km a bylo po ní,předek mám zatim tak 60%.Jezdím i silnici i terén,teda tu silnici víc a nechci silniční gumy.
Upravil Kubrt dne 27.12.2009 17:15
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
AHA. Tak to je rada jednoduchá TKC mají větší výdrž měl jsem již několik sad a bez problémů. Letos Turecko ve dvou 8600 km a vydržela by i 10.000 km samozžejmě v klidném dovolenkovém tempu. Karoo T max opravdu 5000 a je po ní, tedy pokud od té doby nějak neupravili směs???
Karoo T jsem měl jen jednou a už je nechci, vydržely mi 2500km. Ubývají před očima. Jezdím už jen TKC a ty mám vždy tak na 5 000km. Jinak v terénu se mi zdají stejné a na silnici podle mě TKC drží lépe.
ja jazdim iba karoo t naozaj vydrzia iba okolo 5000km ale na ceste sa chovaju velmi slusne klopim na nich tak isto ako na cestnych pri 170km chveju rajdy ale to asi na kazdych stuploch a vterene to tiez ujde v celku som s nimi spokojny za tu cenu co stoja!
no máme ne jednom GS TKC na druhém Karo,vzhledem k tomu že jsme na nich celkem prd najeli vím jen to že od podzimu drží na cestě daleko lépe než Tourancky nebo Anake .Můj dojem je ten že Karo je dost měkčí ,což má svoje +a-
zapeklitá situace... Láká mě ta cena,ale odrazuje to,co psal 3X s tím nájezdem a dát za sadu 3800,- a po dejme tomu 4tis.km je vyhodit,to se mi moc nechce.Nevim nevim,asi na to hodim bobek a koupim zase TKC
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Už se to tu psalo, můžu potvrdit.
TKC: přední mi drží cca 8tis, zadek cca 4-5tis, pak už to uprostřed nejsou moc kostičky. Na silnici fajn, drží i v mokru, v terénu na suchu dobrý (ale co ne), v mokru KO. Písek tvrdší dobrý, jak zajedete do sypkého, je to konečná. (dle očekávání)
Karoo T: Tčko je na mokru lepší, v terénu na suchu ok, v mokru stejně o ničem. Sjede se během 2500km zadek, předek mi vydržel o něco déle.
Pokud jde o gumu na silnici a občasné projetí v lehkém terénu, tak beru TKC (volba poněkud ekonomická) a do terénu je to stejně o gumách s bočním vedením.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Kubrt napsal(a):
zapeklitá situace... Láká mě ta cena,ale odrazuje to,co psal 3X s tím nájezdem a dát za sadu 3800,- a po dejme tomu 4tis.km je vyhodit,to se mi moc nechce.Nevim nevim,asi na to hodim bobek a koupim zase TKC
pokud jezdíš na TKC 5000km, tak karooT ti 4000 nevydrží. To máme asi stejný styl
Cena je lákavá, ale přepočítej si to na km
Kubrt napsal(a):
zapeklitá situace... Láká mě ta cena,ale odrazuje to,co psal 3X s tím nájezdem a dát za sadu 3800,- a po dejme tomu 4tis.km je vyhodit,to se mi moc nechce.Nevim nevim,asi na to hodim bobek a koupim zase TKC
pokud jezdíš na TKC 5000km, tak karooT ti 4000 nevydrží. To máme asi stejný styl
Cena je lákavá, ale přepočítej si to na km
Vypadá to,že jo Víš co,když chci,tak ho vezmu pěkně u huby,nebaví mě ježdění alá kochačka,rád se rychle svezu
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
3X napsal(a):
joo a karooT jsou nad 170km/h hodně nestabilní
no tak já jsem víc jak 170km/h jel akorát na Touranckách,jinak na TKC cca180km/h,ale jen asi 4,5s
Zas tak hustokrutou palbu nejezdim
Upravil Kubrt dne 27.12.2009 21:50
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
dle meho (a mych malych schpopnosti) je presne stejne jak na asfaltu tak v terenu, pri rozumnem jezdeni a spravne nizkem tlaku (1,5-1,7 na silnici i v terenu) vydrzi tkc o tretinu vic, konkretne na tkc vzdy pres 10.000 zatimco karoo se pres tuto hranici nikdy nedostaly.
Ale byvaji asi o 1/3 take levnejsi, cili to vyjde asi tak nastejno.
Pozor ty male tlaky neprehnat na karoo t nize nez 1,5, ta guma tuto chybu mereni netoleruje, udelaji se praskliny u baze spuntu (u tkc se teto chyby tolik nebojim, vyzkouseno..)
Celkove vzhledem k tomu ze jsem linej casto prezouvat, davam prednost tkc diky kilometrazi, jinak je to fuk
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Pozor ty male tlaky neprehnat na karoo t nize nez 1,5, ta guma tuto chybu mereni netoleruje, udelaji se praskliny u baze spuntu (u tkc se teto chyby tolik nebojim, vyzkouseno..)
na TKC pri husteni kolem 2,0 mam praskliny na zadnim u vsech spuntu na prostredku ....
Ahoj,
já mám právě opačnou zkušenost s foukáním TKC než Doc.
Na BMW mám třetí sadu a také jsem zkoušel laborovat s tlakem.
Výsledek je pro mě jednoznačný a to pro huštění tak, jak píše pan BMW v příručce nebo na nálepce pod sedlem.
Poslední sadu jsem po cca 6000 km vyfotil a porovnal s předchozí sadou, kterou jsem raději vyměnil před delší dovolenou za novou.
Jezdím převážně po silnici kromě pár akcí Off Road za rok.
I tam jsem jel vždy s takovým tlakem v pneu s jakým jsem přijel (mě by stejně ani podhuštění nepomohlo)
Takžeodle mého skoumání má na silnici podhuštěná pneu vliv akorát na zvýšenou spotřebu paliva a opotřebení pneu ( na předku se udělaly šikminy a začala být pekelně hlučná).
Naproti tomu, správně nafoukané TKC jsem měl po 6000km někde okolo poloviny živoznosti.
Tolik moje osobní zkušenost s TKC 80, pokusím se přiložit obrázky.
mara přiložený následující obrázek: