Tady se už o tom něco psalo: http://www.bmwgs....9#post_939BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Diky moc, nejak jsem hledal a nenasel, uz procitam, to je presne to co zjistuju.
Na Varaderu jsem mel ohromny plexi Givi a jizdu bez nej jsem si moc uz nedokazal predstavit, proto predem zjistuju kraviny, protoze mi uz hrabe jak se nemuzu dockat .
Koukam ze jsi s Bobem nemluvil :-)
Noo adventura nebude, bude obyc.
Nadchla me, to joo, ale pro me to proste neni. Teda pro moje potreby a vyuziti to neni.
At planuju jak planuju, mam tak malo casu, ze jestli dam neco proadnyho (Chorvatsko,...), tak to bude tak jednou za rok. Naopak pokud je pocasi, sedim na motorce denne a odviji se to kolem malych vyjizdek po republice a kolem komina.
Kvality a vyhody adventury proste nevyuziju, naopak vyuziju mensi hmotnost klasiky.
Pred par mesici jsem byl taky presvedcenej do GS1200 a ptal se lidi na Desierto 3,pac jinak se mi GS1200 moc nelibi,na motorkarich v DB moto maji asi 3 lide desierto a vsichni se shodli,ze je to vicemene hlavne o designu ...tak jsem v emailu jeste 2 odpovedi nasel
"Desierto III je pro mensi postavy asi vyhodny, ja mam skoro dva metry, takze na me fouka stejne, ale je to urcite s nim hezci motorka."
a dalsi :
"Desierto jsem pořídil loni na jaře. Kupoval jsem hlavně proto, že se mě líbí z hlediska designu. Je skvělým doplňkem a dá motorce skutečně originální optiku. Ochrana proti větru je rovněž lepší, i když to asi není žádný dramatický rozdíl. Zkrátka je to hlavně o tom, jestli se ti líbí nebo ne. Je to ale úplně bezproblémový díl, originál plexi trochu drnčelo a vibrovalo, to u Desierta není."
U tretiho si pamatuju,podobnou odpoved,jen s tim,ze se mu deseirto nelibilo zevnitr,ze tam koukaj srouby a vypada to jakoby nedodelany...
Tak aspon nejaky osobni zkusenosti....ja osobne muzu jen potvrdit ty vibrace u orig.plexi,ale to je znama vec.
Jj diky za info.
Fakt je ze po designovy strance se mi to libi, ale rozhodne uprednostnim radsi vyuziti nez design.
Kdyby to bylo jen o designu, tak to neresim vubec ikdyz muj salek kavy to je.
Mam 187cm, vyzkousim, uvidime.
Potvrzuji že u dvoumetrových jezdců je to fakt asi jedno.
U lidí do 190cm je to znát a prý výrazně, jen se musí nastavit úhel a výška (nejvíc kolmo a nejvyšší neznamená nejlepší). Design je věc vkusu. Je to technický, ano, jsou tam uvnitř šrouby ale současně to zakryje i kokpit a mě se to líbí víc než čiré plexi s výhledem pod budíky. Adventure plexi je šílenost, kdo s tím jezdí v terénu, tak asi ví o čem mluvím. Desierto je navržené pro ježdění offroad. Kdo chce maximální ochranu a na designu mu nezáleží, tak na trhu existují obří plexi, které dost připomínají tvarem to, co měl můj strejda na Jawě - rozměry asi tak metr na půl metru. Libují si v tom majitelé v USA, asi jim to víc připomíná plexi na klasickém H-D. Proti gustu...
Jinak dálkové cestování nepleťte s offroad. Ujet tisíce kilometrů po silnici v rozvojové zemi není totéž jako ujet třeba i kratší vzdálenost mimo silnice. Kritéria jsou trošku odlišná. Takže pro dálkové cestování po silnici standardní plexi z Adventure jistě bude vyhovovat. I když i na to si někteří dávají spoilery ale vítr šel přes hlavu. Čas od času jsou standardní adventure plexi na prodej od těch lidí, kteří to mění za Desierto a prodá se to za pár dnů. Podle mě je ale cokoliv lepší než sériové plexi na 1200GS. Konstruktéři BMW vynikají v tom, jak navrhnout plexi, které dokonale přesně bude fučet přímo do helmy. Opět - lidi co jezdí v integrálce, těm je to celkem fuk. Kdo jezdí offroad, obvykle v integrálce nejezdí a je to trošku víc znát třeba když jedete za někým, kdo před váma zvedá prach nebo v dešti. I ten spoiler je někdy naprosto dostatečný ale fakt bacha na to, že upevnění standardního plexi je dole vyřešené dost mizerně (do modelu 2008) a bez nějaké podpěry to má tendenci vibrovat a nástavec to jen umocní. Kompletní desierto3 máme sestavené na prodejně aby si to lidi mohli prohlédnout. Od letošního jara se navíc spodní část D3 vyrábí z jiného materiálu (odolnější plast), dělali kvůli tomu novou homologaci. Slyšeli jsme i negativní ohlasy na design, prý není poznat že to je pak GS a je to moc agresivní a že to prý připomíná KTM apod. Věc názoru.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
desierto nemohu hodnotit, nikdy jsem ho nevidel nazivo, ale z fotek ...mne osobne se nelibi - presne to co rika TT, pripomina mi to KTM a to je neco jako Apple x Microsoft, cha cha
mam temer 180 cm a na 1200 jsem nemel moc problemy s vetrem, ani s endurackou helmou...jenom pri 120 z navratu z offroadu jsem trosku sklanel hlavu aby ksilt helmy sesel niz nez hlavni proud vzduchu - jinak OK, rezonance se vyresili lehce gumickami [silentbloky] ke sroubum co drzi plexi
na adve mam take jenom to originalni plexi, jsem po silnici nadmiru spokojen, ani v terenu jsem nemel problemy
jedine co mi celou dobu vadi je nekryti rukou u adve a pozice riditek - vysvetluji:
na adve vzhledem k pridavnym svetlum je navic umisten jejich prepinac nad srouby kterymi se povoluji a steluji riditka. Tim se stava [alespon pro mne lenocha] nerentabilni porad menit vysku riditek asfalt/offroad a tedy jsem nasel jakousi stredni pozici a tu nemenim. Idealne bych chtel riditka trochu vyse na jizdu ve stoje, ale pro zmenu nejdou, protoze narazej zrcatka do plexi [ja vim na tvrdsi offroad je sundavame, ale pokud jedete jenom na lehky offroad vylet a ve vice lidech nebo i kombinovany vylet, nebo proste smerem do terenu a zpet, jsou zrcatka dobra, po silnici je mi strasne zatezko a citim se nejisty bez nich]. Takze idealne vysoko to stejne nejde a tak to mam co nejvic nahoru, ale tak aby nenarazela zrcatka a to je kompromis i na silnici. Problem je, ze nejdou otocit dostatecne hefty, koukaj smerem dolu a mam ruce vystavene vetru asi tak z pulky. Nijak to neresim ,ale vadi mi to, nastesti tady nemame takove teploty jako u vas, asi bych musel dat ty nastavce na hefty - ktere se mi ale nelibej [vubec nemam rad serepetickama preplacanou masinu].
Krome nekterych dulezitych ochran [potenciometr a jine] se mi libi masina hola jak je od vyrobce, memu vkusu je to akorat - a ted co na adve je i originalne i hrazdicka - jsem uplne stastny
Upravil Doc dne 19.12.2007 11:01
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic