17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
O těch chráničích jsem taky uvažoval...ted jsem přezouval a odřel jsem si ráfek...hadry jsou na prd...
Jinak co se montpák týče...kompromis mezi váhou a pevností...pevné budou jedině ocelové...a hmotnost bude u všech ocelových stejná, což se o pevnosti říct asi nedá...a nějaké to deka navíc tě na motorce myslím moc bolet nemusí...řešil bych spíš délku...s krátkýma se nadřeš jako vůl a dlouhé jsou neskladné...můj názor tak okolo 30-35cm ideální kompromis...a koupit nějaké tenké jen protože jsou lehké...nevím...ale nasrat dokáže už jen to že píchneš...a když ti při přezouvání praskne nebo se ohne ještě montpáka...to už by bylo asi moc...
Toť můj názor...
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
HonzaGS napsal(a):
O těch chráničích jsem taky uvažoval...ted jsem přezouval a odřel jsem si ráfek...hadry jsou na prd...
Jinak co se montpák týče...kompromis mezi váhou a pevností...pevné budou jedině ocelové...a hmotnost bude u všech ocelových stejná, což se o pevnosti říct asi nedá...a nějaké to deka navíc tě na motorce myslím moc bolet nemusí...řešil bych spíš délku...s krátkýma se nadřeš jako vůl a dlouhé jsou neskladné...můj názor tak okolo 30-35cm ideální kompromis...a koupit nějaké tenké jen protože jsou lehké...nevím...ale nasrat dokáže už jen to že píchneš...a když ti při přezouvání praskne nebo se ohne ještě montpáka...to už by bylo asi moc...
Toť můj názor...
jo dik.. to jsem cca potreboval slyset...
xhacker: ja taky ne... ale podarilo se mi minily tyden pichnout (sjeta pneu, mimochodem)..
nicmene pro sichr na dlouhe cesty.. budou potreba :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Woodman napsal(a):
A co přípravky na opravu píchlé pneu ve spreji? Máte s tím někdo zkušenost?
pozor... osmikilo ma DUSOVE pneu..
pry na to.. pokud pichnes nejak blbe a duse se roztrha (udajne casto), pomaha casto jen montpaka :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Woodman napsal(a):
A co přípravky na opravu píchlé pneu ve spreji? Máte s tím někdo zkušenost?
pozor... osmikilo ma DUSOVE pneu..
pry na to.. pokud pichnes nejak blbe a duse se roztrha (udajne casto), pomaha casto jen montpaka :/
Jasně. Já mám na dakaru taky duše, ale tyhle přípravky jsou i na dušové pneu (aspoň to na nich "píšou", tak by mě zajímaly praktické zkušenosti... Teoreticky by to snad mělo minimálně fungovat na dojezd do pneuservisu
Woodman napsal(a):
A co přípravky na opravu píchlé pneu ve spreji? Máte s tím někdo zkušenost?
pozor... osmikilo ma DUSOVE pneu..
pry na to.. pokud pichnes nejak blbe a duse se roztrha (udajne casto), pomaha casto jen montpaka :/
Jasně. Já mám na dakaru taky duše, ale tyhle přípravky jsou i na dušové pneu (aspoň to na nich "píšou", tak by mě zajímaly praktické zkušenosti... Teoreticky by to snad mělo minimálně fungovat na dojezd do pneuservisu
mas pripravek od Motulu? samozrejme, ze bych to zkusil jako prvni.. ale tak nejak predstava nalozene motorky na vyfouknuty gume mne celkem desi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Woodman napsal(a):
A co přípravky na opravu píchlé pneu ve spreji? Máte s tím někdo zkušenost?
pozor... osmikilo ma DUSOVE pneu..
pry na to.. pokud pichnes nejak blbe a duse se roztrha (udajne casto), pomaha casto jen montpaka :/
Jasně. Já mám na dakaru taky duše, ale tyhle přípravky jsou i na dušové pneu (aspoň to na nich "píšou", tak by mě zajímaly praktické zkušenosti... Teoreticky by to snad mělo minimálně fungovat na dojezd do pneuservisu
mas pripravek od Motulu? samozrejme, ze bych to zkusil jako prvni.. ale tak nejak predstava nalozene motorky na vyfouknuty gume mne celkem desi...
Jo, Motul Tyre Repair, účinná látka latex..."přípravek umožňuje ujetí stovek kilometrů do úplné opravy...." tam je psáno...
Woodman napsal(a):
A co přípravky na opravu píchlé pneu ve spreji? Máte s tím někdo zkušenost?
pozor... osmikilo ma DUSOVE pneu..
pry na to.. pokud pichnes nejak blbe a duse se roztrha (udajne casto), pomaha casto jen montpaka :/
Jasně. Já mám na dakaru taky duše, ale tyhle přípravky jsou i na dušové pneu (aspoň to na nich "píšou", tak by mě zajímaly praktické zkušenosti... Teoreticky by to snad mělo minimálně fungovat na dojezd do pneuservisu
mas pripravek od Motulu? samozrejme, ze bych to zkusil jako prvni.. ale tak nejak predstava nalozene motorky na vyfouknuty gume mne celkem desi...
Jo, Motul Tyre Repair, účinná látka latex..."přípravek umožňuje ujetí stovek kilometrů do úplné opravy...." tam je psáno...
ja mam Agip.
uz jsem si napsal "koupit Motul".
Ale ty montpaky asi stejne vezmu :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Woodman napsal(a):
A co přípravky na opravu píchlé pneu ve spreji? Máte s tím někdo zkušenost?
pozor... osmikilo ma DUSOVE pneu..
pry na to.. pokud pichnes nejak blbe a duse se roztrha (udajne casto), pomaha casto jen montpaka :/
Jasně. Já mám na dakaru taky duše, ale tyhle přípravky jsou i na dušové pneu (aspoň to na nich "píšou", tak by mě zajímaly praktické zkušenosti... Teoreticky by to snad mělo minimálně fungovat na dojezd do pneuservisu
mas pripravek od Motulu? samozrejme, ze bych to zkusil jako prvni.. ale tak nejak predstava nalozene motorky na vyfouknuty gume mne celkem desi...
Jo, Motul Tyre Repair, účinná látka latex..."přípravek umožňuje ujetí stovek kilometrů do úplné opravy...." tam je psáno...
ja mam Agip.
uz jsem si napsal "koupit Motul".
Ale ty montpaky asi stejne vezmu :/
ALE CHLAPCI Napasný tam může být co chce výrobce a ten chce především zblbnout zákazníka a prodat. Sprej je na opravu bezdušové pneu a to ještě s malým poškozením třeba od hřebíčku. Já mám osobně zkušenost takovou,že to neopravilo ani to. A letělo to do pole.
Nejjistější je náhraní duše,nebo klasický lepení se záplatama,protože někdy se hřebík nebo jiná potvora v gumě šprajcne a pak otočí a při tom roztrhá duši několikanásobně víc,než kdyby to bylo bezdušové pneu. Hicks má pravdu. Montpáky jsou na delší cestu 100% potřeba. Akorát s tou váhou nic neuděláš,protože musí to být kus železa aby to něco vydrželo (karbonový jsem zatím neviděl) a taky by měly být dostatečně široké aby nepoškodily patku při demontáži. Šroubovákem to fakt nejde dělat,protože když si nepoškodíte patku a patní lano,tak si propíchnete duši...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Antipich ve spreji je fakt k ničemu...požil jsem jej dvakrát a ani jednou to nefungovalo...navíc od toho potom člověk zasere celou motorku...
to Hicks: vzal bych střední délku, co dělá...mám tu v regálu dílenské něco přes 40cm a potom cestovní cca 25cm...příští víkend Ti je mohu půjčit na otestování
Já osobně používám antipich od MOTUL.Používám to do BEZDUŠOVÝCH pneu .Jednou v BOSNĚ jsem vytáh z gumy 140 hřebík,tak jsem tam narval sprej ,ujel 30 km a dofouknul .Na takto opravené pneu jsem najezdil ještě asi 5000km do její výměny bez jakýkoliv opravy.Samozřejmně takto opravit pneu lze jen do určité velikosti oné díry.
Das ist BMW
Sprej jsem použil 2x a ani jednou na mojí motorce. Jednou to pomohlo a jednou nee, takže bych zase netvrdil, že je k ničemu. V bundě stále vozim knoty s bombičkama a na delší cestu přibaluju i sprej. Montpáky mám nějaký hódně starý - jedny delší a jedny kratší, ale s sebou je teda nevozim
Upravil MALI dne 05.04.2010 18:08
Sprej jsem vozil va aute, kde jsem mel LPG a nadrz misto rezervy. Jednou jsem to pouzil a slo to. Dira drzela a trochu se to dofouklo. Pak jsem dojel par kilaku k prvni pumpe, dofoukal do plna a dojel cca 150 km. domu. Doma pak pneuservis. Takze za me, doporucuji na bezdusi a hlavne na auto (mate dalsi tri kola). Na dusi to asi moc fungovat nebude.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Vjetrnik napsal(a):
Antipich ve spreji je fakt k ničemu...požil jsem jej dvakrát a ani jednou to nefungovalo...navíc od toho potom člověk zasere celou motorku...
to Hicks: vzal bych střední délku, co dělá...mám tu v regálu dílenské něco přes 40cm a potom cestovní cca 25cm...příští víkend Ti je mohu půjčit na otestování
ja ti dekuji, ale dobrovolne se s montpakou k rafku ani nepriblizim
taakze -- tech 30-35cm vypada dobre.. koupim..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Woodman napsal(a):
A co přípravky na opravu píchlé pneu ve spreji? Máte s tím někdo zkušenost?
pozor... osmikilo ma DUSOVE pneu..
pry na to.. pokud pichnes nejak blbe a duse se roztrha (udajne casto), pomaha casto jen montpaka :/
Jasně. Já mám na dakaru taky duše, ale tyhle přípravky jsou i na dušové pneu (aspoň to na nich "píšou", tak by mě zajímaly praktické zkušenosti... Teoreticky by to snad mělo minimálně fungovat na dojezd do pneuservisu
mas pripravek od Motulu? samozrejme, ze bych to zkusil jako prvni.. ale tak nejak predstava nalozene motorky na vyfouknuty gume mne celkem desi...
Jo, Motul Tyre Repair, účinná látka latex..."přípravek umožňuje ujetí stovek kilometrů do úplné opravy...." tam je psáno...
ja mam Agip.
uz jsem si napsal "koupit Motul".
Ale ty montpaky asi stejne vezmu :/
ALE CHLAPCI Napasný tam může být co chce výrobce a ten chce především zblbnout zákazníka a prodat. Sprej je na opravu bezdušové pneu a to ještě s malým poškozením třeba od hřebíčku. Já mám osobně zkušenost takovou,že to neopravilo ani to. A letělo to do pole.
Nejjistější je náhraní duše,nebo klasický lepení se záplatama,protože někdy se hřebík nebo jiná potvora v gumě šprajcne a pak otočí a při tom roztrhá duši několikanásobně víc,než kdyby to bylo bezdušové pneu. Hicks má pravdu. Montpáky jsou na delší cestu 100% potřeba. Akorát s tou váhou nic neuděláš,protože musí to být kus železa aby to něco vydrželo (karbonový jsem zatím neviděl) a taky by měly být dostatečně široké aby nepoškodily patku při demontáži. Šroubovákem to fakt nejde dělat,protože když si nepoškodíte patku a patní lano,tak si propíchnete duši...
jo dik za info.. kazdopadne ten antipich byl od Motulu?
mohou v tom byt fakt rozdily myslim...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Antipich ve spreji jsem pouzil 3x a vzdy zafungoval,nikdy jsem pak ani nemusel resit jinou opravu a gumu dojel. Vzdy to byl Motul a samo na bezdusove pneu.
Montpaky vozim jednu delsi a jednu kratsi, na vaze se uz moc asi neusetri a tech par gramu clovek nepozna,pouzil jsem je zatim jen jednou a jeste to nebylo na moji moto, ale za tu dlouhou jsme byli sakra radi.
Tak já si teda asi taky seženu montpáky a náhradní duše...
Hicks: Jak jsou asi dlouhé, ty montpáky z motoshopíku...?
Upravil Woodman dne 05.04.2010 19:48