da se nejakym zpusobem srovnat zkriveny - nakopnuty rafek predniho kola? Mam na mysli beznou 19ku drataka.
Vim ze tady uz nekolik diskusi bylo, nicmene kazda zapadla a nikde sem se nedozvedel, jestli to vubec je mozne nebo radej mam hledat funglovku. Ani nevim co takova novou vonici obruc stoji, tusi nekdo?
diky.
Nakopnul jsem předek a narovnal. Dvě gumové paličky, jeden drží, druhý opatrně klepe. Opatrně klepe a ještě bych dodal opatrně klepe. Ráfek nehází, nědělá neplechu. Ani jsem nesundal gumu, jen vypustil. Kein Angst.
Asi máme rozdílný pojem "...zkřivený - nakopnutý ráfek předního kola..."...
Viděl jsem zkřivený ráfek (osma) i nakopnutý ráfek (vejce) a ani jedno nešlo srovnat. Materiál je tvrdý a nepoddajný, dráty ho do původní polohy nezmůžou...
Nedokážu si ani představit, jak se dá bez sundání pneu srovnat pomocí dvou gumových paliček, ale když to píšeš, tak Ti to tak asi šlo...
Neudělal jsi nějakou dokumentaci......???
Radošku, určitě najdu fotky před... Po akci jsem fotky nědělal, ale to se může změnit. Nakopnutý ve smyslu : cca. ve 100 Km/h jsem přejel provizorní dělící značku (žlutý podstavec s tvrdého plastu a ohebná stojící plácačka se šrafováním). Ta udělala bouli na ráfku cca. 8 cm dlohou a tipuji 5 - 7 mm směrem ke středu kola. Podobně, jako by jsi v autě narazil při parkování na obrubník.
Vypustil jsem gumu, odmontoval 3 dráty a s respektem klepal....
Jo, tohle je přesně na po*rání....
Kamion posune placku i s podstavcem a Ty na tom uděláš kolo, to bych vždycky vraždil...
Upravil radosek dne 11.08.2010 14:01
...jojo prda to teda byla! ...ale jel jsem docela pomalu - okolo 50km/hod.
..."znepojízdnil jsem se", když jsem na cestě (nějaké trojka či čtyřka třída) kousek pod Slezskou Hartou, kvůli ostrému slunci a přechodu světla/stínu v lese, přehlédnul a trefil jeden hluboký a ostrý výtluk (teda byly dva za sebou)
...následkem byl naražený ráfek a prázdná guma! ...byl jsem rád, že jsem to ustál a bezpečně zastavil
...v každém případě na rovnání dvěma gumovýma paličkama to nevidím