vůbec nic, bud v klidu v Mongolsku jsme jezdili na 80 oktanů a bez olova nebyl určitě. Motorky bez problému jak ty s katalyzátorem či bez pouze horší výkon.
Při krátkodobém použití nic, ale lambdasonda z toho šťastná nebude a katík taky ne. Neodejde to okamžitě, ale zkrátíš životnost lambdasondě i katíku.
Upravil Mesky dne 31.10.2010 19:28
Mesky napsal:
Při krátkodobém použití nic, ale lambdasonda z toho šťastná nebude a katík taky ne. Neodejde to okamžitě, ale zkrátíš životnost lambdasondě i katíku.
Luboss napsal:
Kat to dlouho nevydrží,ale lambda bude v pohodě.Je to jenom dá se říct -kyslíkový čidlo a ujišťuju tě že olovnatým benzínem neodejde.
Lambda sonda je v podstatě čidlo, pracuje na principu galvanického kyslíkového článku, tedy vyrábí napětí v řádech mV právě na základě obsahu kyslíku ve výf. plynech. Její životnost je omezena a pokud proženeš olovo spalovacím procesem a pustíš ho při teplotě +-600°C na lambdu, tak z toho nadšená nebude. Neodejde okamžitě, ale opravdu v "pohodě" nebude!
Upravil Mesky dne 01.11.2010 08:06
Luboss napsal:
Kat to dlouho nevydrží,ale lambda bude v pohodě.Je to jenom dá se říct -kyslíkový čidlo a ujišťuju tě že olovnatým benzínem neodejde.
Lambda sonda je v podstatě čidlo, pracuje na principu galvanického kyslíkového článku, tedy vyrábí napětí v řádech mV právě na základě obsahu kyslíku ve výf. plynech. Její životnost je omezena a pokud proženeš olovo spalovacím procesem a pustíš ho při teplotě +-600°C na lambdu, tak z toho nadšená nebude. Neodejde okamžitě, ale opravdu v "pohodě" nebude!
No jo, ale když jsem odojil lambdu na 1100GS, tak to jelo stejně. Nepoznal jsem rozdíl.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Luboss napsal:
Kat to dlouho nevydrží,ale lambda bude v pohodě.Je to jenom dá se říct -kyslíkový čidlo a ujišťuju tě že olovnatým benzínem neodejde.
Lambda sonda je v podstatě čidlo, pracuje na principu galvanického kyslíkového článku, tedy vyrábí napětí v řádech mV právě na základě obsahu kyslíku ve výf. plynech. Její životnost je omezena a pokud proženeš olovo spalovacím procesem a pustíš ho při teplotě +-600°C na lambdu, tak z toho nadšená nebude. Neodejde okamžitě, ale opravdu v "pohodě" nebude!
Pokud dám Y svod a laďák tak na lamda sondu to nemá asi vliv.
Příjde mi to taková prasárna nechat si vedomě odpálit katalizátor.Tak uvažuji o Y svodu s laďákem.
U laďáku se tady ve foru řeší krom výkon a krouťák, ten ale já zase neřeším. Rozum mě ale nebere že pokud se zvýší výkon tak že se nic nestane se spotřebů??? zadarmo přece není nic.
Tady ve fóru čtu jaké máte spotřeby 6-8l. mám 2010 a ani naložený ve dvou jsem se nedostal přes 5.8l
Nechcu si to nějak rozdrbat tak se radši ptám.
Luboss napsal:
Kat to dlouho nevydrží,ale lambda bude v pohodě.Je to jenom dá se říct -kyslíkový čidlo a ujišťuju tě že olovnatým benzínem neodejde.
Lambda sonda je v podstatě čidlo, pracuje na principu galvanického kyslíkového článku, tedy vyrábí napětí v řádech mV právě na základě obsahu kyslíku ve výf. plynech. Její životnost je omezena a pokud proženeš olovo spalovacím procesem a pustíš ho při teplotě +-600°C na lambdu, tak z toho nadšená nebude. Neodejde okamžitě, ale opravdu v "pohodě" nebude!
Lamda je galvanický kyslíkový článek???
Pracuje na stejným principu. . . . Vidím, že jsi odborník, , takže končím tuhle debatu, ty kyslíkový čidlo.
Upravil Mesky dne 01.11.2010 10:26
Pracuje na stejným principu. . . . Vidím, že jsi odborník, , takže končím tuhle debatu, ty kyslíkový čidlo.[/quote]
Hele nechtěl jsem nikoho naštvat,ani tebe ne.Klidně se někdy stav na pokec,já ti změřím emise s funkční lambdou a potom s vypojenou.A nebo vem něco dobrýho k pití a můžeme tu dělat pokusy co hrdlo ráčí