mam praskle plexi uz jsem ho lepil ale nevydrzelo(jeste je videt lepidlo u praskliny tam drzi fest)ma nekdo radu jak ho opravit aby to vydrzelo ja osobne si myslim jediny co bude drzet je zasiti dratem ale to je az posledni varianta Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
becka napsal:
taky ho mam podobně prasklý. kašlu na to, až se rozpadne, seženu jiný
no toho se chci vyvarovat tohle je takovy velky ze na me skoro neprsiuz sem na to sral celej minulej rok a vydrzelo asi prijde na radu medenej drat
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
nech si ho svarit, mel by to byt polykarbonat, existuje dokonce pruhledny svareci "drat", nebude to moc hezky, ale urcite hezci nez do toho cpat medeny drat
Neda se sehnat starsi zachovale plexi za rozumny peniz,tak se ti to nekde muze rozletet na kusy a pak jet bez plexi je celkem dost neprijemne.Take jsem to kdysi na jine motorce resil az jsem stejne nakonec musel koupit nove
BMW GS 1200 adventure
kedysi som podobné praskliny lepil acetónom, ale to bolo obyčajné plexi. Po zalepení praskliny som to prelepil pásom čiernej fólie cca 12 cm okolo spodného okraja štítu- trocha ho to spevnilo a vyzeralo to ako súčasť kokpitu.
jpbmw napsal:
nech si ho svarit, mel by to byt polykarbonat, existuje dokonce pruhledny svareci "drat", nebude to moc hezky, ale urcite hezci nez do toho cpat medeny drat
no a kdo to svaruje nevis? jak poznam ze je to polycarb staci male info DIKY
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
no svarit by to umeli tam, kde svaruji kapoty na zmrzliny, ja mam treba taky svarecku na plasty, i ten pruhledny PC, ale nikdy jsem plexi nevaril, zato spoustu narazniku na auta jinak na kazdym kusu plastu, ktery je schvaleny k provozu na pozemnich komunikacich by mela byt oznaceni plastu, zkus plexi poradne prohlednout a mela by tam byt, nejspis PC, jinak jsou jeste PP, PP EPDM, PA, PE, POM, PUR, ABS, PBTP atd. , ale na 90% to bude PC
itchy napsal:
Neda se sehnat starsi zachovale plexi za rozumny peniz,tak se ti to nekde muze rozletet na kusy a pak jet bez plexi je celkem dost neprijemne.Take jsem to kdysi na jine motorce resil az jsem stejne nakonec musel koupit nove
da se sehnat cokoliv ale ja sem si na tohle zvykl
http://www.bullst...erche=moto Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Já bych to taky nechal svařit,a co ještě pomůže je to polepit nějakou folii zatmavenou,že to ani nebude vidět,nakonci praskliny udělat napříč žlábek,možno i svár,stačí do mm,aby to nejelo dál.Mě na plexi pomohla po slepení folie a fakt to drží,nebo i samolepka
"Žij svůj sen"
jpbmw napsal:
no svarit by to umeli tam, kde svaruji kapoty na zmrzliny, ja mam treba taky svarecku na plasty, i ten pruhledny PC, ale nikdy jsem plexi nevaril, zato spoustu narazniku na auta jinak na kazdym kusu plastu, ktery je schvaleny k provozu na pozemnich komunikacich by mela byt oznaceni plastu, zkus plexi poradne prohlednout a mela by tam byt, nejspis PC, jinak jsou jeste PP, PP EPDM, PA, PE, POM, PUR, ABS, PBTP atd. , ale na 90% to bude PC
jediny co sem vycetl od vyrobce tak delaji z techto materialu vubec nevim jestli se to da varit nebo ne treba poradis diky:
Materials
Four screens screens are made in PMMA, of high quality (Altuglas, Plexiglas, Perspex) or optionally in Altuglas XL EL 50 with good shock resistance (TUV approved).
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
PMMA je ekonomickou alternativou polykarbonátu (PC), kdy extrémní pevnost není nutné. Kromě toho, PMMA neobsahuje potenciálně škodlivé bisfenol-A podjednotek nalezené v polykarbonátu. To je často přednostní protože jeho mírné vlastnosti, snadná manipulace a zpracování a nízká cena, ale chová se tak křehký při zatížení, a to zejména na základě příklepu, a je více náchylný k poškrábání ve srovnání se sklem.
a je to termoplast, takze svarit by mel jit, ale nevim jak se bude chovat, jestli jako PC, a jestli vubec pujde svarit polykarbonatem
samozrejme bych to vyzkousel na male casti plexi a kdyz by to slo tak mas vyhrano
Ahoj, nemáte někdo kontakt (dobrou zkusenost) s někým v Praze? Mám prasklinu mezi dvěma spodními šrouby na GSA plexi. Sice to už nemá kam utéct, ale chtěl bych to nechat opravit. Jen mám trochu obavu to dat do neznáma