Jo jo je to ten skůtr,nebo jak se tomu říká.Mohu ho koupit z druhé ruky za dobrej peníz. Výhrada proč ho prodává, že má zapatlané všechno okolo a že dobrej sprej tolik bordelu na motce nedělá. Jaké jsou vaše zkušenosti, musí se kupovat spešl olej a jak je to s tím maštěním kolem,je to jenom špatně seřízené???
bubak
Sharki napsal:
Jo jo je to ten skůtr,nebo jak se tomu říká.Mohu ho koupit z druhé ruky za dobrej peníz. Výhrada proč ho prodává, že má zapatlané všechno okolo a že dobrej sprej tolik bordelu na motce nedělá. Jaké jsou vaše zkušenosti, musí se kupovat spešl olej a jak je to s tím maštěním kolem,je to jenom špatně seřízené???
myslis Skotův oiler?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, jak rika Dan, je potreba ho nastavovat podle podminek. Za deste nebo ve snehu mu pridat a na pisku nebo prasnych cestach ubrat nebo uplne vypnout. Dale doporucuju dvojity vyvod, aby se mazaly obe strany retezu zaroven. Protoze jakmile ma clovek Scottoiler, tak ruku na srdce retezu nevenuje tolik pece, jako kdyz ho musi mazat kazdou chvilku ruco, a tak se za cas stane, ze mas jednu stranu lesklou jak psi kulky a druhou uplne rezavou.
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Majitelem GS jsem krátkou dobu , ale mám poměrně velké zkušenosti s enduro a crosem jako sportem. Pro prašné prostředí, bláto a písek bych přimazávání vůbec nedoporučoval. Vytvoří se brusná pasta , která naopak řetězu zkrátí životnost.