Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Říjen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Malakh
#1 
Přidané 23.03.2011 09:52

Příspěvků: 282
Registrace: 30.09.08
Ahojte.
Mám padáky na r1100gs, výrobcu netuším ale sú uchytené na prednej spodnej časti motora v tom veľkom oku.
Potreboval by som ich vymeniť za variant bez tohto uchytenia, napríklad Hepco & Becker. H&B má v katalógu padáky pre 1100 a 1150 pod rôznymi objednávacími číslami, ale aj tak sa chcem spýtať či má niekto skúsenosť s inštaláciou padákov z 1150gs na 1100 gs, reps, či sú tam značné rozdiely.
Prístup k 1150ke nemám tak si to neviem porovnať.
Ďakujem
 
Ivan
#2 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 10:07
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Úchytné body budou na obou motorkách stejné, ale zaměnitelnost nemusí být u všech padáků jistá, protože 1150 má mj. jiná kolena výfuku.
 
vevis
#3 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 10:37
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Malakh napsal:
Ahojte.
Mám padáky na r1100gs, výrobcu netuším ale sú uchytené na prednej spodnej časti motora v tom veľkom oku.
Potreboval by som ich vymeniť za variant bez tohto uchytenia, napríklad Hepco & Becker. H&B má v katalógu padáky pre 1100 a 1150 pod rôznymi objednávacími číslami, ale aj tak sa chcem spýtať či má niekto skúsenosť s inštaláciou padákov z 1150gs na 1100 gs, reps, či sú tam značné rozdiely.
Prístup k 1150ke nemám tak si to neviem porovnať.
Ďakujem

Zkusenost ma Hrabe X.Nejak to tam napasoval,ale idealni to neni.To uchyceni se opravdu lisi.Myslim,ze dole na susplechu je rozdil.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Tonda
#4 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 11:04

Příspěvků: 5260
Registrace: 16.02.07
Jo, u toho šusplechu se to liší. Hrabě X tam má na svojí 1100GS udělaný vymezovací "mezikusy", aby tam padací rám z 1150GS šel namontovat. Co si pamatuju, tak to trochu trčí pod motorkou - obdobně jako padáky SW motech.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Hrabe_X
#5 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 11:54
Avatar člena


Příspěvků: 3780
Registrace: 31.10.07
Tonda napsal:
Jo, u toho šusplechu se to liší. Hrabě X tam má na svojí 1100GS udělaný vymezovací "mezikusy", aby tam padací rám z 1150GS šel namontovat. Co si pamatuju, tak to trochu trčí pod motorkou - obdobně jako padáky SW motech.


Tady se nic neutají. Až budou moji vnuci prodávat motorku, nový majitel bude moci vypátrat kompletní servisní hystorii ve formě povídek, legend a bájí.Grin

1150 má jinej, širší "šucplech".
Na konci trubek padáků je navařene plocháč s úchytem pod šucplech. Ten plocháč kopíruje šucplech a pod motorem je na šroubech.

Padáky z 1150 pasujou na 11tku přesně na rozteče šroubů silentbloků.

Vzadu je vůle 2cm na bocích mezi plocháčem padáku a plechem. Zespodu to ale pasuje přesně.
Vepředu je po bocích vůle stejná jako vzadu a pod motorem je asi taky 2cm vůle. Tož jsem zespod mezi plocháč a šucplech vyrobil nerezové, vymezovací kroužky asi 2cm dlouhé a specielní matice, které se prostrčí plocháčem padáku, zasunou do vymezovacího kroužku a utáhnou na šrouby původního silentbloku.

Nevýhody:
-plocháč nekopíruje přesně tvar šucplechu - na bokách je asi 2cm vůle.
-mezikus pod předními silentbloky trčí 2cm k padáku, což snižuje teoretickou světlou výšku.

Výhody:
po povolení šroubů šucplechu a vyjmutí příčky před motorem (při výměně oleje), se šucplech vyndá bez dalšího mordování padáků a povolování dalších šroubů.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Tonda
#6 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 12:12

Příspěvků: 5260
Registrace: 16.02.07
"...Tady se nic neutají. Až budou moji vnuci prodávat motorku, nový majitel bude moci vypátrat kompletní servisní hystorii ve formě povídek, legend a bájí..."


SmileGrinSmileCool
Upravil Tonda dne 23.03.2011 12:12
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Hrabe_X
#7 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 14:54
Avatar člena


Příspěvků: 3780
Registrace: 31.10.07
Tož jsem našel i starou fotku svojí Hatatitly...

V přední části šucplechu je vybrání, proto je potřeba udělat mezikus, který to vybrání vymezí....
Světlost podvozku to tedy nesnižuje = to jsem uvedl špatně. Jen to vpředu více trčí.


Když by někdo měl v garáži tytéž origo padáky na 11tku a chtěl upgreade na 1150... nabízím mu výměnu. Jen krásné (neopadané) za podobně krásné. Smile
Hrabe_X přiložený následující obrázek:


[104.99Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
jt
#8 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 15:14
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
H-B padáky jsou řekl bych stejné,až na jeden bazmek upravé stupačky ten má 1100GS navíc.
daniel-martha.smugmug.com/photos/13673526-M.jpg
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
Hrabe_X
#9 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 15:57
Avatar člena


Příspěvků: 3780
Registrace: 31.10.07
jt napsal:
H-B padáky jsou řekl bych stejné,až na jeden bazmek upravé stupačky ten má 1100GS navíc.
daniel-martha.smugmug.com/photos/13673526-M.jpg


To je tvoje motorka?
Máš benzínovj filtr vyhozenej z nádrže ven? (Či kýho vejra to jest...).
Pročpak?Smile
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Malakh
#10 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 16:10

Příspěvků: 282
Registrace: 30.09.08
ako píše jt, vyzerá to tak, že padáky HB sa pre 1100 a 1150 líšia len zabaleným príslušenstvom kde pre 1100 je pre pravú stranu plechové L-ko pre zadné uchytenie k prevodovke.
 
Mardock
#11 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 23.03.2011 16:31
Avatar člena


Příspěvků: 847
Registrace: 28.07.09
Hrabe_X napsal:
jt napsal:
H-B padáky jsou řekl bych stejné,až na jeden bazmek upravé stupačky ten má 1100GS navíc.
daniel-martha.smugmug.com/photos/13673526-M.jpg


To je tvoje motorka?
Máš benzínovj filtr vyhozenej z nádrže ven? (Či kýho vejra to jest...).
Pročpak?Smile


no jo to vypadá hustě-tak trochu jako umělej vývod střeva. Ale na to že se to má měnit každejch 40 tis. celkem zbytečný. Ovšem o praktičnosti není pochyb.
KOCHAČ AMATÉR
http://mardock.ra...
 
http://mardock.rajce.idnes.cz/
jt
#12 
Zameniteľnosť padákov 1100 a 1150
Přidané 27.03.2011 11:14
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Hrabe_X napsal:
jt napsal:
H-B padáky jsou řekl bych stejné,až na jeden bazmek upravé stupačky ten má 1100GS navíc.
daniel-martha.smugmug.com/photos/13673526-M.jpg


To je tvoje motorka?
Máš benzínovj filtr vyhozenej z nádrže ven? (Či kýho vejra to jest...).
Pročpak?Smile

Ne není moje,foto z ADVRIDER.
Takovej filtr venku nic moc.Sad
lh4.ggpht.com/_VlDY9pozOz4/SfEUqZuBAdI/AAAAAAAAC74/QUxrua1mP7s/100_0998.JPG
bestanimations.com/Transport/Cars/VW/volkswagen-bus-animated-gif-1.gif www.bmwgs.cz/forum/attachments/2010/m/mujgif.gif
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 112
Členové on-line: 1
Hrabe

Registrováno: 8,750
Nejnovější člen: NacMacFigl

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.17 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI