bohumil napsal:
Koukám že sem udělal dobře že sem se podíval proč se to točí.Když už mám zadní tlumič na repasi...
to je este dobry podle tech fotek je to opotrebeni jen castecny jen na par mistech dle myho najedes cca 260 000 a pak to bude uz na vymenu opotrebeni bude celoplosny hlavne nalej tam tenhle olej
PARAMO PP 44 je vhodný pro převodovky zejména starších osobních a nákladních automobilů a průmyslové převodovky, které vyžadují oleje s viskozitou buď z funkčních důvodů (tlumení hluku), nebo pro snížení netěsnosti při teplotách nad 5 °C.
hlavne se toho neboj
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
bohumil napsal:
Koukám že sem udělal dobře že sem se podíval proč se to točí.Když už mám zadní tlumič na repasi...
to je este dobry podle tech fotek je to opotrebeni jen castecny jen na par mistech dle myho najedes cca 260 000 a pak to bude uz na vymenu opotrebeni bude celoplosny hlavne nalej tam tenhle olej
PARAMO PP 44 je vhodný pro převodovky zejména starších osobních a nákladních automobilů a průmyslové převodovky, které vyžadují oleje s viskozitou buď z funkčních důvodů (tlumení hluku), nebo pro snížení netěsnosti při teplotách nad 5 °C.
Prdlački,už tam mám noví.Kulički sů pot ponkem Névěčí prdel bila že moja bila neska ve Brně tak sem jí řek ať ně to v renekáru vizvedne.Valila bulvi že 2160 kaček za ložisko a gufero,tak sem jí politicki visvětlil že dybich měl japončíka s řetězem tak je tam uš nekolikátá řetězofka po pjeti tisícách.Pochopila to tak sem si moch nalit aji štamprlu jak sem dobře kůpíl
Upravil Bohumil dne 17.02.2011 20:08
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal:
Koukám že sem udělal dobře že sem se podíval proč se to točí.Když už mám zadní tlumič na repasi...
to je este dobry podle tech fotek je to opotrebeni jen castecny jen na par mistech dle myho najedes cca 260 000 a pak to bude uz na vymenu opotrebeni bude celoplosny hlavne nalej tam tenhle olej
PARAMO PP 44 je vhodný pro převodovky zejména starších osobních a nákladních automobilů a průmyslové převodovky, které vyžadují oleje s viskozitou buď z funkčních důvodů (tlumení hluku), nebo pro snížení netěsnosti při teplotách nad 5 °C.
N
Prdlački,už tam mám noví.Kulički sů pot ponkem Névěčí prdel bila že moja bila neska ve Brně tak sem jí řek ať ně to v renekáru vizvedne.Valila bulvi že 2160 kaček za ložisko a gufero,tak sem jí politicki visvětlil že dybich měl japončíka s řetězem tak je tam uš nekolikátá řetězofka po pjeti tisícách.Pochopila to tak sem si moch nalit aji štamprlu jak sem dobře kůpíl
Není nad to jí to politicky vysvětlit.Švára dělal zadek loni v létě komplet a vyšlo ho to cca 5500k z Inveltu.Sháněli jsme všelijaký náhražky,ale nemá to cenu.
Upravil Kasak dne 17.02.2011 20:23
Když je hlad,je i husa dobrá.
Pánové tak jsem dnes zjistil, že mám asi v háji ložiska vzadu na čepech co jsou proti sobě.
Může mi někdo poradit,kde sehnat náhradní?Známej mi to udělá to problém není. Jinak mám R1150GS a najeto cca 74tis. Nikde jinde žádná vůle, kapající olej nebo tak. Jen když chytnu za zadní kolo, tak je tam vůle přímo v tomhle ložisku, co jsou proti sobě tak 3-4 mm....
Z vnitřní stany je matka kterou povolíš,pak vemeš imbus kterým dotáhneš šroub-musíš jenom tak aby se vymezila vůle a pak tu matku opět dotáhneš.Ovšem jestli nemáš ty ložiska po smrti.Já je měnil po 56000km.Měl jsem je vymačkaný.
Das ist BMW
sandman-GS napsal:
No určitě budu řešit výměnu, dotažení to neopraví :-(
Jen teda poradí někdo, kde na Moravě nejlíp sehnat origo kuželíkový ložiska???
Spoj se s Tondou...Ten mi to teď dělal...komplet ložiska v zadku.Mám tam tušim origo BMW ložiska.Jinak Tonda je z Oslavan.
A mám za to,že ložiska bere z Renocaru.
Upravil Kubrt dne 13.03.2011 10:19
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kluci, mrknete se prosim na tohle video : http://www.ulozto...v00226-mp4. Dneska jsem poprve vytahl po zime hrosika.Vsechno ok, ani pri zimni urzbe jsem zavady nenasel. Ale po vyjizdce jsem to hazel na hlavni stojan a slysim nejaky lupani az vrzani od zadku.Houpu s tim a bylo to nekde od kardanu.Jakoby vrzaly ty loziska na cepu. Je to mozny??? Vymenil jsem olej v motoru zhodil to ze stojanu a uz zase nic. Tak by me prave zajimalo,jestli je to nejaky naznak opotrebeni,nebo jen zatuhlo pres zimu a mam to jen striknout nejaky mazadlem.....
I pád na hubu je pohyb kupředu
Takže pánové je to vkupě,ale mám takovej dotaz. Co by se mohlo stát, nebo jak bych poznal, že sem při složení třeba do sebe špatně složil kardan?!Myslím že by byl třeba pootočenej oproti značce, kterou jsem si udělal. Jen takovej zvídavej dotaz, snad se mi to podařilo dát tak jak tam byl. Ale pro jistotu se zpetám,jak by se to dalo poznat...
sandman-GS napsal:
No určitě budu řešit výměnu, dotažení to neopraví :-(
Jen teda poradí někdo, kde na Moravě nejlíp sehnat origo kuželíkový ložiska???
kde si kupil a za aky cas boli dodane origo kuž. loziska?
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
sandman-GS napsal:
Objednal jsem je v RenoCar v Brně. Objednané v pondělí, dodané na mnou určenou adresu na dobírku (+ 95Kč) ve středu. Cena ložisko 573,- Kč bez DPH
Tonda napsal:
marektm-sundej kolo, vezmi horkovzdušnou pistoli, nahřej šroub (červa na imbus ze strany od kola) s kontramatkou, co drží hrušku kardanu. Povol kontramatku, vyšroubuj šroub - ten stahuje kuželíkové ložisko. Poctivě očisti závit na šroubu i v ramenu. Napatli závit Loctitem2701 nebo obdobným přípravkem od jiné firmy a utáhni šroub momentem necelých 10Nm(v manuálu je psáno 8Nm, ale vesměs je to málo a malá vůle zůstane, tak utahuji 10Nm). Potom kontramatku 105Nm. Namontuj kolo - vůle by měla zmizet.