Hoši, máte už někdo nějakou zkušenost s E - 10. Hlavně jak se chovají na suchém a mokrém asfaltu, případně porovnání s E-7 se kterými jsem dosud jezdil. Díky.
Študuj, tady to mas hafo. http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=4585&rowstart=0
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Jezdím s tím normálně 140 kmh a žiju. Zatáčky absolutně v pohodě. Lehký terén na jedničku a do těžkého stejně s tou svou obludou moc nemůžu. Tam stejně pravej drapák neokecáš. Na mokrej asfalt si moc netroufám, respektive jezdím s velkým respektem. Tam samozřejmě nebude dokonale držet žádnej polodrapák. Na mokrých čárách to samo klouže.
LiborJ napsal:
Študuj, tady to mas hafo. http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=4585&rowstart=0
Tak jsem to proštudoval a nevím co si mám o těch gumách myslet . Na malém GS dojíždím Tourancky a asi zase je tam opět dám. Na asfaltu pohoda , a na těch 20% šotoliny to asi také postačí. Předtím jsem jezdil na KLR E-O7, byl to takový univerzál až na ten mokrý asfalt. Myslel jsem že ta E-10 bude něco lepšího za dobrou cenu , ale nejsem si tím jistý.
Musim rict, ze vsechny tyto gumy (E-10, TKC80, Karoo) mi prijdou jako docela zbytecne. Sice se tvari docela krosove, ale ve chvili, kdy je mokro, jsi jasny a maji stejny smysl, jako treba E-07 nebo Metzeler Enduro 3 Sahara, ktere maji pro zmenu lepsi vlastnosti na silnici.
Sam jsem E-10, TKC atd. nejezdil, ale jezdim s kamosem, ktery je na KTM 990 Adventure ma. Nemel jsem pocit, ze by mu ty gumy dovolily v terenu vic, nez mne ty Sahary.
Proste - E10 je prilis velky kompromis na to, aby se to dalo povazovat za poradnou terenni gumu. Pokud jezdis E-07, jezdi je dal.
tosuja napsal:
Musim rict, ze vsechny tyto gumy (E-10, TKC80, Karoo) mi prijdou jako docela zbytecne. Sice se tvari docela krosove, ale ve chvili, kdy je mokro, jsi jasny a maji stejny smysl, jako treba E-07 nebo Metzeler Enduro 3 Sahara, ktere maji pro zmenu lepsi vlastnosti na silnici.
Sam jsem E-10, TKC atd. nejezdil, ale jezdim s kamosem, ktery je na KTM 990 Adventure ma. Nemel jsem pocit, ze by mu ty gumy dovolily v terenu vic, nez mne ty Sahary.
Proste - E10 je prilis velky kompromis na to, aby se to dalo povazovat za poradnou terenni gumu. Pokud jezdis E-07, jezdi je dal.
sorry za OT, ale kolik mas najezd na saharach?
R 1100 GS
Sahary tak 5-6 tisíc km.Jezdil jsem je pár sezon.Náhrada za ně je Mitas 09 Dakar zadek a TKC 80 předek.Srovnatelné ze Saharou ale rozdíl ceny velkej.
Upravil Dan CB dne 06.04.2011 19:32
Fila napsal:
sorry za OT, ale kolik mas najezd na saharach?
Jeste jsem je neojel, tak ti nepovim, ale pro mne je zadni na 10 tisic km urcite, predni vic. Na zimu a bahno jsem mel neco zubatejsiho (Trelleborg/Mitas army special + vzadu jakysi Maxxis, ale na leto tam zase pujdou Sahary.
Jinak, Metzeler Enduro 3 Sahara je tato pneu: http://www.metzel...g/off_road, to nelze davat na stejnou uroven s E-09. Sahara je fakt ekvivalent k E-07, oproti ktere mela vyhodu lepsi adheze na silnici. Coz se v nejblizsi dobe zreme zmeni, protoze Mitas slibuje novou a lepsi smes :-)
Upravil tosuja dne 06.04.2011 23:32
ale stejně Sahara není v našem rozměru, takže to je dle mě lepší tam už hodit E-07 popř E-9, která je s cenou úplně jinde.Ta adheze je možná krapek horší, ale já osobně jsem to až tak nepociťoval. Já už na 07 najel skoro 15 tis a je vzorek je teprve zarovnanej na urovni té přepážky co slouží jako indikárot výměny pneu. Pořád je tam teda 4-5 mm vzorku. Až bude e-07 v rozměru 150 tak to bude super guma za dobrou cenu.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Sahara v nasem rozmeru je, tady jsme u jednobuchu :-)
Ale jinak - E-07 v rozmeru 150/70 - 17 (a 18 taky) je uz na strankach Mitasu uvedena, bohuzel jestli se nepletu, tak se jich dockate koncem prazdnin nebo na podzim. Ale to uz tu nekde na foru bylo napsano
Upravil tosuja dne 07.04.2011 17:17