Ahojte.
Oplati sa priplatit si za GSA? Co viem, tak rozdiel medzi GS a GSA, su vypletane kolesa, vyska, nadrz, ochranne prvky, vyssia vaha. Nie je lepsie mat lahsiu moto nez tazsiu ? Taktiez mi kamos vravel ze GSA ma trochu horsie chladenie motora kvoli horsiemu odvodu tepla. Je teda GSA dobra kupa, alebo je to len cisty marketing ?
Honda CBF 125 Drupal specialist
Můj názor je takovej : vybírej podle toho na co budeš motorku používat. Pokud chceš jezdit jen tzv. kolem komína, tak asi stačí GS, pokud máš v plánu hodně cestovat, tak bych volil GSA. Ano v manipulačních rychlostech je GS těžké, ale to asi všechny, pokud se s tím rozjedeš... váha je jako mávnutím kouzelného proutku fuč. Myslím , že u velkýcj cestovních endur si z váhou moc nepomůžeš, Varan taky není pírko. Na dlouhé cestování to můžeš GS naložit jak osobák a ono to jede furt stejně. Tam spíš poznáš proč má GS tolik rychlostí, protože pokud je prázdné, tak si osobně myslím, že trojka tam je zbytečná . Já osobně mám tedy GSA 1150 a přešel jsem z 1150 GS a už jen pro výšku a nádrž jsem max spokojenej. Kamarádi co mají 12GSA taky by za GS neměnili. Možná už jsem až moc velkej GS pacient, ale myslím, že pro cestování to je TOP vrchol. Pokud bych jezdil jen kolem komína a sám, tak možná klitdě na Transalpu, na kterém jsem začínal, do Bulharska i Norska dojel taky....ale chudák naložená Honda
všude dobře.....doma GSA
Kdyz si spocitas vybavu navic tak GSA je rozhodne vyhodnejsi.
Ja si ale kupuju motorky podle toho ktery chci a ne podle vyhodnosti koupe.
Ja vim, ze GSA nechci, uprednostnim prave zminovanou hmotnost GS apod, ale nakonec se mi to vysplhalo na cenu GSA (drateny kola, spodni i horni padaky atd).
Ale udelal bych to ted stejne, protoze GSA nechci.
to Alda:
Tak mi teda vysvetli, prosim, krom te vahy, proc je lepsi GS oproti GSA, kdyz tam dokoupis za tezke penize vse, co ma GSA v zakladu? A kdyz jedes dal, tak neocenis vetsi nadrz?
Já jezdím jen kolem komína a nic z výbavy co má GSA oproti GS nevyužiju ale GSA bych nevyměnil, u mne je to o tom že jsem do ní zamilovanej
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
to Alda:
Tak mi teda vysvetli, prosim, krom te vahy, proc je lepsi GS oproti GSA, kdyz tam dokoupis za tezke penize vse, co ma GSA v zakladu? A kdyz jedes dal, tak neocenis vetsi nadrz?
_skoty_ napsal:
to Alda:
Tak mi teda vysvetli, prosim, krom te vahy, proc je lepsi GS oproti GSA, kdyz tam dokoupis za tezke penize vse, co ma GSA v zakladu? A kdyz jedes dal, tak neocenis vetsi nadrz?
Myslím, že kratší zdvihy
Upravil morabo dne 11.05.2011 16:00
Maiali nel Fango!
_skoty_ napsal:
to Alda:
Tak mi teda vysvetli, prosim, krom te vahy, proc je lepsi GS oproti GSA, kdyz tam dokoupis za tezke penize vse, co ma GSA v zakladu? A kdyz jedes dal, tak neocenis vetsi nadrz?
GS je mrstnejsi... treba pro mne zasadni argument.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
skoty: nerikam vse. GSA ma jinych mnohem vic veci. GS je proste lehci a obratnejsi, me to naprosto vyhovuje i pres to, ze slintam nad GSA v Alpine weis. Kazdy ma jiny priority.
Vetsi nadrz jsem nikdy nepotreboval. Navic stejne vzdycky jedu min. ve 2 a nikdy jsem nejel s nikym, kdo by dojel na nadrz dal nez ja.
A nikdy jsem nepokoril dojezd na nadrz bez pauzy na cigarko
Já mám 1200GS na drátěných kolech. Oproti GSA mi chybí jediná věc - velká nádrž. Byl jsem na ní zvyklý z 1150GSA a chtěl bych jí znova i když málokdy jsem jezdil s plnou. Jen ale ten pocit je fajn - můžu natankovat když chci...
Velké plexi GSA je podle mě stejně na výměnu jako malé na GS, skoro bych řekl že malé má lepší aerodynamiku co se týká foukání na helmu. Mám Desierto a na GSA bych ho dal 100% taky. Sériové světýlka na GSA nic neřeší (dvě mlhovky nepotřebuju a xenon tam nedávají). Tak snad ten podvozek ale v okamžiku, kdy to srovnávám s tím, co mám na 1200GS, tak se sériový na GSA může jít schovat. Rámy - těžko říct, ty nové už snad jsou pevnější, dřív to bylo spojené šrouby M4, to byl výsměch.
Takže já bych chtěl GSA jen kvůli té nádrži.
Pokud to využiješ (jezdíš dlouhé štreky v zemích, kde buď moc benzínek není, nebo bývají třeba v noci zavřené apod), tak neváhej.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zdravím , také jsem se rozhodoval mezi GS a GSA , pak jsem koupil GS 1150 , rozdílu je poměrně dost, podvozek, nádrž 30l je za příplatek,výška,plexi,není dělené sedlo,GS má ekonomickou 6,je to poznat,řadím ji kolem 110km,je jedno jestli jedu sám nebo naloženej,atd.Do velkého terénu nejezdím polní lesní cesty v poho,na ,,kross"mám jiné moto,nechci si ji,,ničit" .Naskytla se mi koupě fakt krasavce,velké plexy,velké padáky,kufry,nástavce stupaček,rozšířená řadička a brzda,kryty hlav,přídavná světla,oblečení rallye 2 .......co jsem měl dělat , to se neodmítá
Alda napsal:
skoty: nerikam vse. GSA ma jinych mnohem vic veci. GS je proste lehci a obratnejsi, me to naprosto vyhovuje i pres to, ze slintam nad GSA v Alpine weis. Kazdy ma jiny priority.
Vetsi nadrz jsem nikdy nepotreboval. Navic stejne vzdycky jedu min. ve 2 a nikdy jsem nejel s nikym, kdo by dojel na nadrz dal nez ja.
A nikdy jsem nepokoril dojezd na nadrz bez pauzy na cigarko
Hmmm, tak to jo. Na GSA bych musel byt nekurak, abychm to zvladl
riesil som to iste a kupil som gsa.[ vyskusaj ale ci ti nebude vysoke ]
hlavny dovod bol ten ze aj tak by som prerebal gs na gsa min,kolesa plexi ramy a uz to by vyslo viac ako priplatit za gsa a takto mas v cene aj vyssie zdvihy,nadrz a ked dobre kupis tak aj kopec dalsich veciciek od tt.
ak chces nabaleny cestovat tak je myslim volba jasna.
Skoty ale jak rikam, 1200GSA je pro me jedna z nejkrasnejsich motorek, je to srdcovka. Rozhodne nejsem takovej, ze bych chvalil to co mam v garazi a to bylo nej. Jen proste nesouhlasim s nazorem, ze GSA musi byt lepsi nez GS. Stejne tak se najde hodne lidi, pro ktery je mnohem lepsi 800GS nez 1200GS. Jsou mrnavi nebo pouzivaj motorku uplne jinak atd atd...
hifo33 napsal:
riesil som to iste a kupil som gsa.[ vyskusaj ale ci ti nebude vysoke ]
hlavny dovod bol ten ze aj tak by som prerebal gs na gsa min,kolesa plexi ramy a uz to by vyslo viac ako priplatit za gsa a takto mas v cene aj vyssie zdvihy,nadrz a ked dobre kupis tak aj kopec dalsich veciciek od tt.
ak chces nabaleny cestovat tak je myslim volba jasna.
Kdyby to bylo psano v cestine, tak bych to uvedl jako moje slova, Hifo mam jednoho "byvaleho" kamarada a ten rikal, ze GSA je na ho.no... Ale koupil uplne vse, co je na GSA v zakladu a vztekal se, ze pridavne nadrze jsou tak drahe...
Vysku neresim, ta mi vyhovuje, mam pres 2 metry
MARTINI napsal:
Cize take hlavne argumenty su nadrz a vyska co ?
Asi ani to ne... jak vidíš někdo cestuje s GS daleko, jiný má GSA je kolem komína. Daleko se dá jezdit i s 15l nádrží, jen počítat s tím, že benzínek je v Česko-Slovensku asi nejvíc na světě v poměru velikost státu u rozhodování zda GS či GSA ti pomůže asi nejvíc srdce do čeho se zamiluješ.
všude dobře.....doma GSA
Ahoj, já koupil GS, důvod byl finanční a byl jsem spokojený jak blecha, a to až do cvíle, kdy jsem se trochu naučil prát s váhou a musel jsem po každých 350 km tankovat, a to byl ten důvod. Jelikož jsem při koupi se svým strojem uzavřel dohodu o nerozlučitelnosti, tak jsem začal schánět velkou nádrž, 60.000,- jsem ale do toho dát nechtěl a začal se srovnávat s tím, že prostě jenom 350. Bohudík jsem nakonec nádrž sehnal a v celkové kalkulaci mně to přišlo na desetinu uvedené ceny, takže mám GS a A nádrží a jsem spokojený jako blecha, tentokrát jako A blecha. Jezdím kolem komína, ale jak tady bylo psáno, je to srdcová záležitost a motorka vypadá jako monstrózní stroj, krása pohledět. Takže proti gustu......Kubass
tak pridam sa a ja zo slovenska ak by niekto nevedel kde tzo je to je ta krajina co nevie hrat hokej ale podme naspet ku teme ja ked som isiel kupovat bavoraka a vedel som ze chcem 1200 u mna vyhralo hned gsa koly tomu ze to uz vypada ako macek a dalsia vyhoda natankujes a jazdis ako dabel co sa neda povedat u gs ktora ma mensiu nadrz ocenis to ked pojdes niekam mimo a kde je pumpa len kde tu tak radcej si vyber Gsa ak smiem odporucit ja som nadmieru spokojny a ta vaha to neries ja mam 175 a 68 kg a uvladzem ju v pohode