Píše se tam např. i toto:
"Zatímco většina výrobců se stále drží klasických předních vidlic, BMW už hodně dlouho využívá přepákované systémy Duolever a Paralever." __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
myslím že spousty kecy o poruchový elektronice tu byly i před uvedením 1200GS a hle, kromě EWS ta motorka funguje velmi dobře a nikdo jí neprodává kvůli nespolehlivosti
myslím že v BMW umí udělat motorku velmi dobře (narozdíl od aut) takže bych se toho nebál a do strojů jako je K1600 GT/GTL se taková věc opravdu hodí, navíc tam je elektroniky už teď tak, že si jí většina lidí co na dovolenou jezdí do Afriky nebo Mongolska nikdy nekoupí
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
- proporcionalni pritvrzovani podle naklonu
- zadni tvrdsi pri akceleraci, predni pri brzdeni
myslim, ZE TO BUDE HARDCORE!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2