Nedávno se mi poprvé stalo, že jsem nedojel domů. Odešel mi Hallův snímač. Byl jsem cca 100km od domova. Celkem mě to rozhodilo, když si přestavím, že někdy mám i 5000km domů.
Máte vytipovanou nějakou sadu ND, které mají větší pravděpodobnost poruchy a zároveň se to ještě dá uvést.
První nástřel:
palivové čerpadlo
hall senzor
zapalovací cívku
a odešly snímače jako takové nebo kabely? letos jsem byl taky účastníkem stejné poruchy ( psal jsem zde ) první den dovolené cca 500km od domova a byl jsem taky rozhozenej že se to může stát, nám se podařilo opravit.
Já mám krabičku s blbostma jako opravná sada na lanka,náhradní kliňák,palivovej filtr,svíčky,nějaký ty šroubky a matičky ve volným prostoru kde mají verze s ABS kostku pro ABS za baterkou. No a stejně mě to bylo letos houby platný páč mě odešla cívka zapalování.
Takže asi na to prdím protože to bych mohl vozit se svým štěstím kde co a stejně když se něco pose.e tak to zrovna nemáš s sebou
Záleží kam člověk jezdí. V civilizovaný evropě je to jednodušší o to že jsou BMW prodejny téměř všude na dosah
Upravil misak dne 19.09.2011 23:00
Jedu? Tedy žiju!
misak napsal:
Záleží kam člověk jezdí. V civilizovaný evropě je to jednodušší o to že jsou BMW prodejny téměř všude na dosah
dobry je mit rozumnej casovej rozpocet... a urcite se hodi dostatek penez, notes + primerene drahej inet. S tim uz se da vymyslet leccos.
Ja sice nemam 1150 a nejezdim mimo civilizaci, ale co se imho hodi:
a) umet odmontovat to, co se montuje casto (dostat se k baterce, sundat kola atd)
startovaci kabely -- mam svoje mini
c) sada na lepeni
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já vozím svíčky a trochu nářadí ale nepamatuju kdy jsem to naposledy použil, snad kdysi když jsem sundával kolo. Vychází mi to 13 let a 170 tisíc km a to je pro mne dostatečný statistický údaj to neměnit. Doporučuju se neptat a jezdit, každý Ti poradí něco a nakonec se Ti do kufrů nevejde nic jiného...
PS: Jo, ještě jsem vozil pár let řemen altíku, protože se kamarádovi na Slovensku přetrhl a já se vyděsil že se mi roztrhne taky. Vozil jsem ho od 50-ti do 85-ti tisíc km než jsem motorku prodal a kamarád ho tam vozí už dalších 40 tisíc km...:-)
Asi to vypadá blbě, ale můžu se zeptat co je myšleno sadou na lepení? Pamatuji ještě klasické lepení, ale teď fakt nevím, jak bych defekt mimo civilizaci řešil.
Asi to vypadá blbě, ale můžu se zeptat co je myšleno sadou na lepení? Pamatuji ještě klasické lepení, ale teď fakt nevím, jak bych defekt mimo civilizaci řešil.
k bezdušovkám vozím knoty, sadu CO kartuší (případně hustilku), s dušovkama montajzny, duši a hustilku. S obojím pak antipich sprej.
Ivan napsal:
PS: Jo, ještě jsem vozil pár let řemen altíku, protože se kamarádovi na Slovensku přetrhl a já se vyděsil že se mi roztrhne taky. Vozil jsem ho od 50-ti do 85-ti tisíc km než jsem motorku prodal a kamarád ho tam vozí už dalších 40 tisíc km...:-)
Ivane já ten řemen "preventivně" vyměnil ve 100 000km, mám ho doma na poličce, tak ti ho můžu věnovat jako artefakt z Kalahárky
Ad antipich. Na jedenactce mam zrejme puvodni original sadu od BMW. Stari tedy zrejme cca 15 let. Bude ta sada jeste pouzitelna nebo mam koupit novou? Nerad bych jeji pripadnou nefunkcnost zjistil az nekde na ceste. Bombicky a spunty asi budou OK, ale co lepidlo? Jsou vubec ty puvodni original spunty pouzitelny, nebo je mam vymenit za nejake nove knoty?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Spea - ToM napsal:
Ad antipich. Na jedenactce mam zrejme puvodni original sadu od BMW. Stari tedy zrejme cca 15 let. Bude ta sada jeste pouzitelna nebo mam koupit novou? Nerad bych jeji pripadnou nefunkcnost zjistil az nekde na ceste. Bombicky a spunty asi budou OK, ale co lepidlo? Jsou vubec ty puvodni original spunty pouzitelny, nebo je mam vymenit za nejake nove knoty?
Nedávno jsem poprvé použil sadu (nikoli origo) asi po pěti letech, co jsem jí koupil a zcela v poho. S těma 15ti, těžko říct. Ty moje knoty byly stále lepkavý a měkoučký. Fungovalo to naprosto super. Na gumě jsem pak najel ještě několik tisíc km, cestou necestou a dosloužila se ctí a bez desetiny úniku. Jinak fakticky tam není lepidlo, to v tubičce je sajrajt, co naleptá tu gumu aby se jednak zacelila a dobře prorostla s knotem a to by myslím mělo fungovat pořát dobře. Na druhou stranu ta sada stojí pár korun, tak je lepší vozit trochu aktuální, aby byla jistota, že bude k něčemu...
Maiali nel Fango!