Ahojte, dneska jsem se byl podívat na GSA, naživo jsem ji viděl takhle z bízka poprvé v životě. Celkový dojem dobrý, vypadala pěkně, motor, dot všechno sedělo. Co nevím jestli tak má být:
- manžeta u zadního kola je upevněna pomocí dvou plastových jakoby elektrikářských spon, je to normální?
- červená kontrolka ( snad ABS ) má zhasnout kdy? Po nastartování nebo po rozjetí?
- ročník 2003, 2svíčky, posilovač - vzít nebo nevzít?
- pravý gumový girf plynu, jak moc nebo jak rychle jsou na něm znát stopy opotřebení, jakoby ohmataný povrch?
Pokud by se našel někdo kdo má toto moto a kdo je z Olomouce a měl by v sobotu čas se jít se mnou no moto podívat, byl bych rád.
tom_es napsal:
Ahojte, dneska jsem se byl podívat na GSA, naživo jsem ji viděl takhle z bízka poprvé v životě. Celkový dojem dobrý, vypadala pěkně, motor, dot všechno sedělo. Co nevím jestli tak má být:
- manžeta u zadního kola je upevněna pomocí dvou plastových jakoby elektrikářských spon, je to normální?
- červená kontrolka ( snad ABS ) má zhasnout kdy? Po nastartování nebo po rozjetí?
- ročník 2003, 2svíčky, posilovač - vzít nebo nevzít?
- pravý gumový girf plynu, jak moc nebo jak rychle jsou na něm znát stopy opotřebení, jakoby ohmataný povrch?
Pokud by se našel někdo kdo má toto moto a kdo je z Olomouce a měl by v sobotu čas se jít se mnou no moto podívat, byl bych rád.
Díky
Tom
U manzety je to normalni, ja je menil pak za kovove...
Posilovace bych se nebal,i kdyz se sem tam nekomu rozbil,to je ale spis vyjimka a pech. Za to to lip brzdi-kdyz je zapnutej klicek.
Pri tomhle stari mota jsou gripy asi osahany uz u kazdy moto,novej stoji par stovek,vymenis sam jen musis trochu opatrne kvuli vyhrejvani.
ABS zhasne kdyz se moto rozjede a aktivuje se.
Do Olmiku to mam daleko