Tak jsem se byl dnes podívat na mazla v garáži a musel jsem ho přeparkovat. Shodil jsem ho z hlavního stojánku a přeparkoval a zjistil jsem, že z něj kape olej. Pátral jsem, odkud a přišel na to, že ze zadního tlumiče.
Co s tím? Asi gufero nebo něco. Co s tím? Repas, nebo nový tlumič. Pokud nový, jaký?
Díky za rady a zkušenosti.
Vyndej ho a nech si ho zrepasovat za cca 3000 dělá to bud Procházka Buráň a ještě nějakej týpek od Police u náchoda. nebo vem 30 000 a kup si Ohlinse
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Spis od Hronova nez od Police.Tady je kontakt.Cena by mela byt cca.2500kc.To je i s prelestenim pistnice a pretesnenim hydrostelu.Ale to neni vzdy potreba.
Pavel Beran
Velký Dřevíč 264
54934 Hronov 4
email:tlumicrepas@seznam.cz
tel.:+420777264462
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To asi doma neuděláš pač se musí uřezat vrch tlumiče a pak udělat matku. Doma jsi si schopen tak max možná vyměnit pružinu. Až bude tepleji budeš čekat na tlumič? haha vyndej to ted dokavad je hnusně není nato nic složitýho jen sundáš koncovku a pak špalkem podložíš rameno
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tam je problem,ze kdyz to jednou rozeberes,tak se musi na ten tlumic udelat tlakovaci ventilek.Bez nej to uz pri repasi nenatlakujes.Bmw totiz s tou repasi nepocita a presto ze ten tlumic rozebrat jde,tak neni branej jako rozebiratelnej.
Koukni do tohoto vlakna.Na 8 strane jsou nejake fotky.Tlumice na 1200gs dela taky a s tim ventilkem je to to same.Pouze tam nemusis nic pilovat.Sice je to natesno,ale ten tlumic se tam s nim vejde bez uprav na ramu. http://www.bmwgs....wstart=140Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak paráda. Napíši tedy pánovi, co jsi mi dal na něj kontakt a sudnám to snad i tento týden. Jsou to asi jen dva šrouby, že jjo. Jeden nahoře pod sedlem a druhý dole před kolem. Má to stát v garáži s tlumičem nebo bez něj, je to jedno. Dík
maser napsal:
Tak paráda. Napíši tedy pánovi, co jsi mi dal na něj kontakt a sudnám to snad i tento týden. Jsou to asi jen dva šrouby, že jjo. Jeden nahoře pod sedlem a druhý dole před kolem. Má to stát v garáži s tlumičem nebo bez něj, je to jedno. Dík
musíš sundat ještě koncovku a kolo jinak to nevymotáš
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dík za odkaz na fotky.
Sundání kola není žádný problém, koncovku jsem ještě dole neměl, ale asi to také nebude nic složitého. Dík za rady, kdyby něco, tak jsi Servisáku tady přes kopec Já bydlím v Heřmaňáku...
Jo 2 srouby.Na 1100 je jeste jednim sroubem pridelanej hydrostel.To je ale na 1200 mozna jinak.Nesmis pak zapomenout,ze tam tlumic neni a shodit to ze stojanu!
Klidne mu rekni,ze mas kontakt ode mne.Ale asi to nebude hned,ma tam toho docela dost.Ale je ochotnej a vstricnej,tak se domluvite.Na toho Prochazku jsou taky dobre reference.Na Burane taky,ale je podstatne drazsi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
maser napsal:
Dík za odkaz na fotky.
Sundání kola není žádný problém, koncovku jsem ještě dole neměl, ale asi to také nebude nic složitého. Dík za rady, kdyby něco, tak jsi Servisáku tady přes kopec Já bydlím v Heřmaňáku...
JJ kdyby něco zavolej číslo mám v profilu.... Ale nic natom není dole je 15 matka na vejfuku doporučuju nastříkat nějakým povolovákem pač to bejvá dost zatuhlé, a další boj je s tím kovovým válečkem v ramenu na spodním oku tlumiče.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
tohle se tu řeší dost často, takže to mne to si čeká taky. Jen pro předtsavu, v kolika najetých kilometrech se vám to posralo? a jakýho roku?
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Mám rok 2006 a najeto cca 42 000. Ale loni v dubnu "výlet" ve dvou s nákladem po Africe (asi měsíc a najeto 14 000km), tak to asi dostalo na prdel. Ale pak jsem ještě jezdil a nezdálo se mi, že by byl tlumič horší. To až dnes, když jsem motorku po asi 2 měsíčním stáni shodil z hlavního stojanu, tak to fouklo a začal kapat zespod olej... Nevím, zda mrazy zcvrkly gufero
Upravil maser dne 16.02.2012 15:05
Tak to je slozita otazka.Hicks by nejradsi repasoval co 20000km,Tonda to tusim nechaval asi v 60000km,ja na 1100 ve 105000km.Tak si vyber.Ale ten tlumic zacne tect malokdy.Spis cejtis ze uz je treba vymenit pruzinu,u 1100 je casto potreba pretesnit hydrostel,protoze to zezacatku uz cvaka naprazdno.Tak potom uz se vyplati to zrepasnout komplet.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tam je problem,ze kdyz to jednou rozeberes,tak se musi na ten tlumic udelat tlakovaci ventilek.Bez nej to uz pri repasi nenatlakujes.Bmw totiz s tou repasi nepocita a presto ze ten tlumic rozebrat jde,tak neni branej jako rozebiratelnej.
Koukni do tohoto vlakna.Na 8 strane jsou nejake fotky.Tlumice na 1200gs dela taky a s tim ventilkem je to to same.Pouze tam nemusis nic pilovat.Sice je to natesno,ale ten tlumic se tam s nim vejde bez uprav na ramu. http://www.bmwgs....wstart=140
Já mám čerstvě po repasi oba tlumiče a ventilek byl nutný pouze u předního...
Born To Lose. Live To Win.
vevis napsal:
Tam je problem,ze kdyz to jednou rozeberes,tak se musi na ten tlumic udelat tlakovaci ventilek.Bez nej to uz pri repasi nenatlakujes.Bmw totiz s tou repasi nepocita a presto ze ten tlumic rozebrat jde,tak neni branej jako rozebiratelnej.
Koukni do tohoto vlakna.Na 8 strane jsou nejake fotky.Tlumice na 1200gs dela taky a s tim ventilkem je to to same.Pouze tam nemusis nic pilovat.Sice je to natesno,ale ten tlumic se tam s nim vejde bez uprav na ramu. http://www.bmwgs....wstart=140
Já mám čerstvě po repasi oba tlumiče a ventilek byl nutný pouze u předního...
Tak potom nevim.Ale Tonda i MALI maj ventilek i u zadniho.MALI ma WP a Tonda showu.(Zalezi na datu vyroby motorky).Na 1200 musi byt ventilek i vepredu,protoze je tam plyn taky.Na 11.. ve predu ventiek neni,protoze je to jednoduchej tlumic pouze s olejem.
Tobe to repasoval Prochazka a Tondovi Beran.Tak jedine ze by mel Prochazka na to tlakovani jinej system.Ale fakt netusim.
Upravil vevis dne 12.02.2012 20:41
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tam je problem,ze kdyz to jednou rozeberes,tak se musi na ten tlumic udelat tlakovaci ventilek.Bez nej to uz pri repasi nenatlakujes.Bmw totiz s tou repasi nepocita a presto ze ten tlumic rozebrat jde,tak neni branej jako rozebiratelnej.
Koukni do tohoto vlakna.Na 8 strane jsou nejake fotky.Tlumice na 1200gs dela taky a s tim ventilkem je to to same.Pouze tam nemusis nic pilovat.Sice je to natesno,ale ten tlumic se tam s nim vejde bez uprav na ramu. http://www.bmwgs....wstart=140
Já mám čerstvě po repasi oba tlumiče a ventilek byl nutný pouze u předního...
Dnes jsem se na to Berana ptal a nevedel jak to Prochazka dela.Rikal ze ten zadni tlumic by se nechal otevrit z vrchu s tim,ze ti u toho vyletne olej.Ale jak to nacpes zpatky proti tlaku a navic spravnemu to netusil.Ber to ode mne jako od lajka.Ja tlumicum na rozdil od Berana a Prochazky nerozumim.
Bud ma Prochazka nejakej figl nebo nevim.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Novej: ja repasuju prave ted, najeto 80tkm, rok 07. Tlumice bez viditelny vady.
Mam pocit ze zadni tlumic to potrebuje urcite, ale predni mi pripada v perfektnim stavu.
Takze nechavam repasovat jen zadni.
Kazdopadne verim nazorum, ze na zhorsujici se vlastnosti podvozku se pomalu dobre zvyka a po repasi nebo vymene se clovek nestaci divit.
Jsem na to hodne zvedavej.