ahoj, GS mám krátce takže nevím úplně přesně v čem je problém ale při jízdě rovně mám řidítka nepatrně doprava. Motorka bouraná nebyla a tak nevím jestli stačí jen někde něco povolit a srovnat to. Jinak vše v řízení a teleskopech funguje. Díky. Přiložím fotku ale nevím jestli z ní něco uvidíte.
martinh678 přiložený následující obrázek:
martinh678 napsal:
ahoj, GS mám krátce takže nevím úplně přesně v čem je problém ale při jízdě rovně mám řidítka nepatrně doprava. Motorka bouraná nebyla a tak nevím jestli stačí jen někde něco povolit a srovnat to. Jinak vše v řízení a teleskopech funguje. Díky. Přiložím fotku ale nevím jestli z ní něco uvidíte.
mas spis krivy riditka, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
martinh678 napsal:
nene, nejde jen o natočená řidítka ale také ten horní díl, kde jsou řidítka přišrobované
a zkousel jsi povolit alespon ty riditka? jestli se to nesrovna?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja by skor povolil spodný okular , narovnal a pritiahol naspäť, horným sa to nespravý, niekomu možno spadla zo stojanu na bok a hned je to posunute
Live fast die old !!
Dej motorku na hlavní stojan,povol oboje brejle,podrž přední kolo kolenama a srovnej to za řídítka .
To jsi nikdy neupadl na kole a nerovnal to? Je to stejný.
Upravil BIGR dne 03.03.2012 16:57
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Pokud to chápu a vidím dobře, jde o rozdíl mazi řídítky a horními brylemi. Povol všechny šrouby jak od měsíčku i od spodních dílů na brýle (spíše ty) nasměruj, drobná vůle tam bude. A stáhni. A kdyby to nebylo tam, tak jak e píše výše, povol brýle-spodní natlač řídítka do dobré polohy, a stáhni. Ale jen jestli máš vrch v rovině.
martinh678 napsal:
ahoj, GS mám krátce takže nevím úplně přesně v čem je problém ale při jízdě rovně mám řidítka nepatrně doprava. Motorka bouraná nebyla a tak nevím jestli stačí jen někde něco povolit a srovnat to. Jinak vše v řízení a teleskopech funguje. Díky. Přiložím fotku ale nevím jestli z ní něco uvidíte.
Neměl to fak půvoidní majitel schválně?Třeba měl jednu ruku kratší
martinh678 napsal:
ahoj, GS mám krátce takže nevím úplně přesně v čem je problém ale při jízdě rovně mám řidítka nepatrně doprava. Motorka bouraná nebyla a tak nevím jestli stačí jen někde něco povolit a srovnat to. Jinak vše v řízení a teleskopech funguje. Díky. Přiložím fotku ale nevím jestli z ní něco uvidíte.
Neměl to fak půvoidní majitel schválně?Třeba měl jednu ruku kratší
Skoro ses trefil...
Předchozí majitel o tom nazpíval aj volakú peknú motoristickú pesničku.
martinh678 napsal:
ahoj, GS mám krátce takže nevím úplně přesně v čem je problém ale při jízdě rovně mám řidítka nepatrně doprava. Motorka bouraná nebyla a tak nevím jestli stačí jen někde něco povolit a srovnat to. Jinak vše v řízení a teleskopech funguje. Díky. Přiložím fotku ale nevím jestli z ní něco uvidíte.
Neměl to fak půvoidní majitel schválně?Třeba měl jednu ruku kratší
Ty voe Vlastimile, ty ses vazne booorec.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
a ) k řídítkům platí to co napsal Bigr centrál > povolit vše > srovnat > utáhnout. Někdy se to lehce hne i při utahování tak opakovat.
Občas se to tiž hne při běžném "odložení" nehoda není k tomu nutná.
b ) tady máš ten odkaz promiň nějak jsem na to pozapomněl tak snad není pozdě.
a ) k řídítkům platí to co napsal Bigr centrál > povolit vše > srovnat > utáhnout. Někdy se to lehce hne i při utahování tak opakovat.
Občas se to tiž hne při běžném "odložení" nehoda není k tomu nutná.
b ) tady máš ten odkaz promiň nějak jsem na to pozapomněl tak snad není pozdě.
martinh678 napsal:
ahoj, GS mám krátce takže nevím úplně přesně v čem je problém ale při jízdě rovně mám řidítka nepatrně doprava. Motorka bouraná nebyla a tak nevím jestli stačí jen někde něco povolit a srovnat to. Jinak vše v řízení a teleskopech funguje. Díky. Přiložím fotku ale nevím jestli z ní něco uvidíte.
Neměl to fak půvoidní majitel schválně?Třeba měl jednu ruku kratší
Ty voe Vlastimile, ty ses vazne booorec.
Dík za uznání...jsem na to ale zvyklejděda mi to říkal už když jsem byl malej
Jen Dovi mne nepochopil,já psal krátkou a on myslel dlouhou
tohle řeším na WR po každým pádu. povol brejle a srovnej to. ale pozor nesmíš to zase dotáhnout na krev, je to jen zlehka aby se to právě při pádu potočilo a nezničili se šavle. Utahovací moment na GS neznám ale na WR je to 21 N
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015