Čus všem, mám dotaz ohledně startování a (ne)běhu motoru při bočním stojanu. Pokud chci startovat tak musím použít hlavní stojan. Při bočním motorka nelze nastarovat. Není špatně zapojený čidlo? Dřív mi každá motorka chcípla pouze pokud jsem zařadil a zapoměl na boč. stojan.
Díky předem za info
850 a 1100 nejdou standartně nastartovat na bočním stojanu. Jestliže to vyžaduješ, tak to musíš přepojit. Tady máš schéma: http://www.bmwgs....icle_id=78
Upravil Tonda dne 30.03.2012 07:07
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
850 a 1100 nejdou standartně nastartovat na bočním stojanu. Jestliže to vyžaduješ, tak to musíš přepojit. Tady máš schéma: http://www.bmwgs....icle_id=78
O vikendu se to chystam prepojit dle schematka. Jen se zeptam, po predrazeni relatka na draty od bocaku, muze zustat ten konektor dratu od bocaku stale zapojen, nebo ho mam rozpojit? Predpokladam, ze je to jedno. Na kterou pojjistku je vhodne pripojit ten plusovy vodic? K cemu jste to pridavali?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Jeste pro doplneni.Pokud mate upravu na startovani na bocnim stojanu,tak pokud vam zlobi cidlo zarazene rychlosti(ktere se resi v jinem vlakne) a nesviti vam kontrolka neutralu,tak je to taky problem.Nejsem si ted jistej jestli jsem to vypozoroval spravne,ale tusim ze spojka se pak musi s tim otevrenym bocakem drzet neustale.Myslim,ze i po nastartovani to po pusteni spojky chcipne.
Spea - ToM - vše necháš zapojeno jak to je. Jen tam přidáš relé podle schématu. Plus na pojistku č.1 - máš to v tom schématu napsaný.
No ono se Vevis počítalo s tím, že při předělání bude na motorce fungovat všechno - tak jestli ti to čidlo zlobí, že někdy ukazuje a někdy ne, tak se bude muset vyměnit.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tondo znas me,ja ho hned tak menit nebudu.Obcas me ta kontrolka sviti a nejakym zpusobem to nastartuju vzdycky!Tohle byl jen takovej postreh pro ostatn,aby se pripadne nedivili.
Tonda napsal:
Spea - ToM - vše necháš zapojeno jak to je. Jen tam přidáš relé podle schématu. Plus na pojistku č.1 - máš to v tom schématu napsaný.
No ono se Vevis počítalo s tím, že při předělání bude na motorce fungovat všechno - tak jestli ti to čidlo zlobí, že někdy ukazuje a někdy ne, tak se bude muset vyměnit.
Spea - Tom: Není zač. Kdyby jsi ještě něco potřeboval, tak raději zavolej - nemám přes den moc času na net
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Takze jsem instaloval rele dle schematu. Nevim, zdali je to tak spravne, ale na bocaku stale nenastartuji. Jde mi ale pri natocenem motoru bocak vyklopit bez toho, aby motor zhasnul. To drive neslo. Je neco blbe, ci je to tak spravne?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Tonda napsal:
Spea - ToM - vše necháš zapojeno jak to je. Jen tam přidáš relé podle schématu. Plus na pojistku č.1 - máš to v tom schématu napsaný.
Mna by to tiež zaujimalo, lebo v scheme su iba 3 poistky a ja ich tam mam najmenej 7ks a to vše bez žiadneho označenia. Len ma pletie to Fuse Relay Box v scheme. Zatial som to pichol na prvu poistku z pravej strany(modra)tušim 4,5Amp. Všetko šlape ako ma. Tak teraz neviem či je to fakt ta jednotka, alebo nie?
Upravil JRM66 dne 20.10.2012 00:39
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Je to v tom schématu jasně popsané - pojistka č. 1. v relé boxu. Ve schématu jsou sice jen tři pojistky, jelikož je to jen část schématu od modelu R1100 (850)
Upravil Tonda dne 20.10.2012 20:07
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Je to v tom schématu jasně popsané - pojistka č. 1. v
Problem bol v tom že, som nevedel z ktorej strany, nakolko samotne poistky nie su vobec označene. Teraz už viem že, poistka č-1 je prva z lavej strany. Do obrazkoveho manualu ma veru nenapadlo mrknut. Každopadne sa to už vysvetlilo tak, by nemal byt problem. Tonda dikes moc.
Upravil JRM66 dne 20.10.2012 22:35
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.