Tak jsem se dnes hodlal dostavit na sraz v BMW Inveltu. Ráno jsem došel do garáže, sundal moto ze stojanu a zkusil nastartovat. Nic! To není možné, minulý týden jela...Zkusil jsem to ještě několikrát a stále nic. Podle všeho tam ani nejde benzín (tankuji jen na značkových benzinkách), ale toho je tam dost. Tak jsem volal známému odborníkovi nejen na BMW Tondovi, tak to podle všeho vypadá na problém s "relé" nebo v tom horším případě čerpadlo. Už před nějakou dobou přestal ukazovat palivoměr, tak nevím, zda to může mít nějakou souvislost nebo ne. Protože nevím kde v okolí Kladna sehnat nějakého dobrého znalce - technika, tak jsem byl nucen to dát do Suzuki :-) Píší, že mají zkušenosti i s BMW, tak jsem zvědav... V pondělí snad budu vědět víc co a jak.
Setkal jste se někdo s podobným problémem?
Ahoj, díky moc za link.Byl jsem dnes dopoledne v BMW (když všichni odjeli na vyjížďku), tam mi řekli, že to bylo dost časté u 06-07, ale u 08 (což je můj rok) prej to není bežné. Tak nevím, jestli to bude ta příčina nebo snad něco jiného.
tomasz napsal:
Tak jsem se dnes hodlal dostavit na sraz v BMW Inveltu. Ráno jsem došel do garáže, sundal moto ze stojanu a zkusil nastartovat. Nic! To není možné, minulý týden jela...Zkusil jsem to ještě několikrát a stále nic. Podle všeho tam ani nejde benzín (tankuji jen na značkových benzinkách), ale toho je tam dost. Tak jsem volal známému odborníkovi nejen na BMW Tondovi, tak to podle všeho vypadá na problém s "relé" nebo v tom horším případě čerpadlo. Už před nějakou dobou přestal ukazovat palivoměr, tak nevím, zda to může mít nějakou souvislost nebo ne. Protože nevím kde v okolí Kladna sehnat nějakého dobrého znalce - technika, tak jsem byl nucen to dát do Suzuki :-) Píší, že mají zkušenosti i s BMW, tak jsem zvědav... V pondělí snad budu vědět víc co a jak.
Setkal jste se někdo s podobným problémem?
do jake Suzuki??
jestli myslis pana Hamouze, tak ten je celkem univerzal a VELMI schopny.