Tak jsem se dnes hodlal dostavit na sraz v BMW Inveltu. Ráno jsem došel do garáže, sundal moto ze stojanu a zkusil nastartovat. Nic! To není možné, minulý týden jela...Zkusil jsem to ještě několikrát a stále nic. Podle všeho tam ani nejde benzín (tankuji jen na značkových benzinkách), ale toho je tam dost. Tak jsem volal známému odborníkovi nejen na BMW Tondovi, tak to podle všeho vypadá na problém s "relé" nebo v tom horším případě čerpadlo. Už před nějakou dobou přestal ukazovat palivoměr, tak nevím, zda to může mít nějakou souvislost nebo ne. Protože nevím kde v okolí Kladna sehnat nějakého dobrého znalce - technika, tak jsem byl nucen to dát do Suzuki :-) Píší, že mají zkušenosti i s BMW, tak jsem zvědav... V pondělí snad budu vědět víc co a jak.
Setkal jste se někdo s podobným problémem?
Ahoj, díky moc za link.Byl jsem dnes dopoledne v BMW (když všichni odjeli na vyjížďku), tam mi řekli, že to bylo dost časté u 06-07, ale u 08 (což je můj rok) prej to není bežné. Tak nevím, jestli to bude ta příčina nebo snad něco jiného.
tomasz napsal:
Tak jsem se dnes hodlal dostavit na sraz v BMW Inveltu. Ráno jsem došel do garáže, sundal moto ze stojanu a zkusil nastartovat. Nic! To není možné, minulý týden jela...Zkusil jsem to ještě několikrát a stále nic. Podle všeho tam ani nejde benzín (tankuji jen na značkových benzinkách), ale toho je tam dost. Tak jsem volal známému odborníkovi nejen na BMW Tondovi, tak to podle všeho vypadá na problém s "relé" nebo v tom horším případě čerpadlo. Už před nějakou dobou přestal ukazovat palivoměr, tak nevím, zda to může mít nějakou souvislost nebo ne. Protože nevím kde v okolí Kladna sehnat nějakého dobrého znalce - technika, tak jsem byl nucen to dát do Suzuki :-) Píší, že mají zkušenosti i s BMW, tak jsem zvědav... V pondělí snad budu vědět víc co a jak.
Setkal jste se někdo s podobným problémem?
do jake Suzuki??
jestli myslis pana Hamouze, tak ten je celkem univerzal a VELMI schopny.
Kupoval jsem u nej uz 2 moto, servisoval nam leccos... MAX doporuceni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak to je super. JJ, je to u Hamouze - Švermov. Koukám, že na to byly různé svolávačky, tak nevím zda má byla taky někdy nebo to je ten původní. Původ z GB.
Počkám na zjištění závady od p.Hamouze, pak ještě třeba Invelt, jestli se snad svolávačka nevztahovala na moto, ale oni by to asi případně chtěli dělat v BMW, takže bych si to musel ještě převézt do Prahy... ;-)
Tome uvidíš, že to na 99% bude elektronický regulátor pal. čerpadla, tak jak jsem ti říkal po telefonu - měním jich ročně dost, a je jedno jestli na ročnících 04 nebo třeba 08 - odchází i na novějších modelech a občas odchází i ty měněné na svolávačkách. Mě osobně odešel zrovna na mojí předchozí motorce, což byl 1200Adv 08.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak byla by to ta levnější varianta než třeba to čerpadlo nebo nějaký ten senzor tlaku... Koukal jsem, že se to dá připojit přímo na baterku pomocí toho konektoru a kabelu. Samozřejmě by to bylo taky řešení, ale mít tam napojený kabel asi není nejelegantnější.
to Tonda: Myslel jsem, že když to bude mít rozdělané, tak by se mohl vyměnit ten pásek v té nádrži (neukazuje stav paliva), ale to asi nebude sundaná nádrž!? To se dá asi zvládnout jen sundáním toho levého bočního plastu a sadou příslušných klíčů. Pokud by ti to nevadilo, tak bych to nechal na tebe při servisu. Klidně bych ti s tím i pomohl. :-)
Tak to bylo, jak píše Tonda, opravdu tím regulátorem. Už je vyměněn a moto zase šlape. Starý jsem si nechal přibalit, tak s tím si můžu po dlouhých jarních večerech hrát...
Díky všem za rady.