Prosím o radu zkušenější, jsem krátce majitelem 11tky, moto má vše origo,,,svody,filtr,výfuk,ale po ubrání plynu střelí do výfuku, není to pravidlo,ale je to časté. Může někdo poradit...díky
Tak nechat udělat synchra klapek a nastavení snímače klapky. A dělá to když jedeš z kopce na kvalt s uplně zavřeným plynem nebo když trošku vrkneš?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Pokud nedovřeš je to uplně normální... Ja pokud pojedu z kopce kilometr se zavřeným ani prsk ale nedej bože jak vrknu tak prásk bum
... servis a diagnostika BMW Motorrad
JJ bud jen ve dvou nadzvednout a nebo prostě sundat dolu a vyndat. Ale bejt tebou sundej ji dolu ať se podíváš jak to tam všude vypadá a až ji budeš nasazovat tak si pak zkontroluj lanka ke vstřikovačum ať nezakládáš vlákno že ti to kucká.. jak se stím manipuluje skoro vždy vyskočí bovden z držáku a nefunguje to.. Tak nato bacha
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dotaz sem tam (asi 1x za 50 km) a taky podle toho jak se za to tahá, mi na zavřenej plyn vystřelí do laufu jednu velkou prdu - poprvé jsem si myslel, že se musel roztrhnout výfuk (výfuk a kat mám origo) stává se to jen na zavřeným plynu když jsem jel na vyšší otáčky. Synchronizaci klapek a hlavně nastavení potenciometru bych chtěl udělat ale sám to neumim a netroufam si na to - tak někoho musím sehnat - popůže to potom, nebo může být problém ještě jinde. díky za info, také mám 1100 GS jen chvilku (2000km) tak se seznamujeme...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Hlasuji pro odborníka! Garážových seřizovačů s podtlakovými budíky jsem viděl dost, všichni tvrdí že to seřídí jako z fabriky ale snad nikde jsem neviděl 100% výsledek, byť musím uznat, že mnohdy k určitému zlepšení došlo... Konkrétně střílení do výfuku u 1100 jsem kdysi řešil se dvěma NE-BMW servisy, střílelo to dál, snad trochu méně, oba tvrdili že líp to nejde, klapky mají vůle, BMW systém tolika lanek je na h..no, blablabla, nakonec to seřídil specialista na BMW a motorka byla jako vyměněná - nestřílela, jela plynule, žádné výkonové díry a přechody lepší než nová.
Ivan napsal:
Hlasuji pro odborníka! Garážových seřizovačů s podtlakovými budíky jsem viděl dost, všichni tvrdí že to seřídí jako z fabriky ale snad nikde jsem neviděl 100% výsledek, byť musím uznat, že mnohdy k určitému zlepšení došlo... Konkrétně střílení do výfuku u 1100 jsem kdysi řešil se dvěma NE-BMW servisy, střílelo to dál, snad trochu méně, oba tvrdili že líp to nejde, klapky mají vůle, BMW systém tolika lanek je na h..no, blablabla, nakonec to seřídil specialista na BMW a motorka byla jako vyměněná - nestřílela, jela plynule, žádné výkonové díry a přechody lepší než nová.
OK, ale kam to teda dát, máte nějaké zkušenosti se servisem kde to udělají jak říkáš perfektně? ideálně někde mezi Praha - Plzeň
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Není to přímo servis, ale zkus kontaktovat tohoto člena fóra http://www.bmwgs....lookup=248 - jestli bude mít čas a chuť, tak by ti mohl dobře pomoci. Jinak v Praze toho máš povíc - Carservis, člen fóra pepíno...
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Není to přímo servis, ale zkus kontaktovat tohoto člena fóra http://www.bmwgs....lookup=248 - jestli bude mít čas a chuť, tak by ti mohl dobře pomoci. Jinak v Praze toho máš povíc - Carservis, člen fóra pepíno...
Tomasíno je v pohodě.Mně seřizoval nadávno a O.K. včetně dignostiky.
Ordinuje ve Starém Plzenci.
Čas strávený na BMW GS se do života nepočítá!
Tondo, díky za radu. Napsal jsem mu PM. MilKal, díky za recenzi, tak snad mi to taky seřídí...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
pánové u toho střílení do vejfuku u jedenáctek bych se podíval napřed jestli máte lambdu nebo ne, případně kolik vám to žere, mám zkušenost s R1100 kde nebyla lambda (dovoz itálie) a potenciometr CO byl nastavenej na hodně bohatou směs a taky při zavření plynu střílela
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?