Váhám, kterou ze dvou výšek standardního sedla (84 vs. 86 cm) používat. Hrozně dlouho jsem jezdil na tu vyšší, ale nedávno jsem to ze zvědavosti zase přehodil a zjistil jsem, že:
a) s mým plexi Givi se rázem ocitnu v tiché bublině, div ne jako na LT
b ) je to mnohem lepší v terénu, když mě okolnosti donutí zastavit ve svahu nebo na hrbolaté ploše (určitě všichni znáte ty pády způsobené šlápnutím do prázdna)
Na druhou stranu se mi zdá nepřirozený úhel v kolenou a připadá mi, že mám řídítka moc vysoko a neovládám motorku tak dobře jako při vyšším posazu. Měřím 1,8 m, když si centimetr přidám Docela rád bych věděl, jestli s výškou sedla laboroval i někdo z vás a k čemu jste nakonec dospěli.
Upravil cerv dne 16.05.2008 15:24
cerv napsal:
Váhám, kterou ze dvou výšek standardního sedla (84 vs. 86 cm) používat. Hrozně dlouho jsem jezdil na tu vyšší, ale nedávno jsem to ze zvědavosti zase přehodil a zjistil jsem, že:
a) s mým plexi Givi se rázem ocitnu v tiché bublině, div ne jako na LT
b ) je to mnohem lepší v terénu, když mě okolnosti donutí zastavit ve svahu nebo na hrbolaté ploše (určitě všichni znáte ty pády způsobené šlápnutím do prázdna)
Na druhou stranu se mi zdá nepřirozený úhel v kolenou a připadá mi, že mám řídítka moc vysoko a neovládám motorku tak dobře jako při vyšším posazu. Měřím 1,8 m, když si centimetr přidám Docela rád bych věděl, jestli s výškou sedla laboroval i někdo z vás a k čemu jste nakonec dospěli.
Tohle se tu už řešilo. Já mám 178cm a jezdím s horní polohou sedla,protože jinak mě bolí kolena když je mám víc ohnutá při spodní poloze sedla. Ale je fakt,že když dám sedlo dolu,tak se mi líp manipuluje s motorkou na místě.