Jelikož se potýkám na svých cestách pořád se stejným problémem a to je praskání úchytů budíků a zobáku při ostřejší jízdě terénem chtěl bych se zeptat jestli to už někdo nějak vyřešil.Dát tam něco lehčího?Nebo to nějak předělat?
Řeší to TT nějak?
Díky za tipy.
jo na cestě to dokáže nasr.. i když je to jen banalita.
Taky už jsem to 2x svařoval. A vždy jsem to "polorozebral" a vařil na moto páč jsem nenašel fintu jak to úplně vyoperovat ven (zlatej japonec)...
Poslední vaření jsem se snažil udělat dokonalejší a zatím to drží i po řádění v terénu... Tož doufám, že to vydrží...
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Já to vařil 2x a stejně to prasklo.Teď to mam stažený pavoukem a čekam co mi kdo poradí.Po třetí už to dělat nebudu páč vím,že to zas prdne.Teď už mám vytržený i ty postraní zalitý matice ze zobáku.
Znovu otevírám toto téma protože jsem to včera rozebral a dumam co s tím.Koukal jsem na katalog TT,ale tam jsem žádnej jinej stromeček nenašel.Klidně bych i vyhodil origo přístroje a dal tam něco lehčího.Jinak to zase poslepuju a zavařím a vlítnu do díry,kde to půjde na doraz a zas to všechno ulítne.Nevyhrabal někdo něco?
Na 650gs i na G650X se dělaj pěkný cocpity,jen na 1150 to všechno jen navěsit na stávající uchycení.
sadilek napsal:
Jelikož se potýkám na svých cestách pořád se stejným problémem a to je praskání úchytů budíků a zobáku při ostřejší jízdě terénem chtěl bych se zeptat jestli to už někdo nějak vyřešil.Dát tam něco lehčího?Nebo to nějak předělat?
Řeší to TT nějak?
Díky za tipy.
Vím přesně o čem mluvíš, tohle řeší asi každý, kdo s 1150 jezdí něco víc než po silnici. Zásadní problém je v konstrukci toho předku - na poměrně tenkém ocelovém rámečku je na dvou navařených očkách namontovaný extrémně těžký přístrojový blok s plexi, které vibruje a zatěžuje ty dvě očka. Zobák taky není moc lehký a protože není pevně spojený s nádrží (je jen nastrčený do gumového těsnění) tak celý tlak prakticky drží jen ty dvě patky na tom kovovém rámečku. měl jsem je vylomenené asi 10x. Když se to utrhne celé kokpit je prakticky v háji, lítá to nahoru a dolů, šílený..
TT to řeší systémově dvěma způsoby - nový přední plast (a případně palubka) Desierto. To má kolega Milan a kupodivu to funguje velmi dobře, tlak na plexi se vynáší dozadu k nádrži - po stranách to má dvě takové vzpěry ve dvaru křídla a ty to zatížení vynesou dozadu jako výztuha. Taky plexi je menší ale účinnější než originál Adventure. Je to plexi z LC4 Adventure mimochodem.
Druhá možnost je předělat předek podle konverze ReVamp. Prodává se jen kompletní kokpit a zobák bez nutnosti měnit něco dalšího.
Měli jsme to tady asi 3 měsíce na testování před pár lety a jezdí se s tím moc příjemně ale je to sportovní (vhodnější na enduro) ale ne každému se to líbí. Zobák je lehoučký kompozit, celá budka kokpitu je hliník natažený na poměrně složitý stromeček z duralu. Je to nejlehčí možná varianta a kdybych nepotřeboval roadbook, tak do toho řešení jdu taky. Vážně jsem o tom uvažoval.
Ještě jedno částečné řešení by bylo vyhodit originál přístroje (docela těžké) a nahradit je jedním digitálním sdruženým přístrojem a zobák nechat udělat z kompozitu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Díky Tome zase si nezklamal.Dnes jsem to zase všechno zavařil a poslepoval,ale nazpátek jsem to nedal.Udělám si výlet do Prahy a proberem to osobně.Předem brnknu.Díky
Stav se, ukážu ti fotky. Jak jsem to sám řešil, opatřil jsem si spousty materiálů.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
to TomasTT: Tome, jsou ta svetla v konverzi Revamp jina ve verzi pro Anglii nez pro zbytek Evropy? Mam moznost vzit pouzity Revamp kit z Anglie, ale nevim, jestli u toho jdou seridit svetla aby to svitilo na "spravnou" stranu.
To sadilek. Podobný problem jsem řešil nasledovně-Vymontoval ten rámeček z motorky,jelikož elektronika se s svářením zrovna nemusí,svařil ho COčkem na pořádnou housenku ze všech stran.Plastové držení jsem nechal zavařit u kamaráda odpovídající plastovou tyčkou .A hlavně jsem zvolnil při jízdě mimo asfalt.Možnosti jaké jsem měl na výběr byly - Opravovat neustále ,nebo vyztužit páskovinama , myslím že Cicli to dělal,nebo koupit za ranec předek od TT.Tak jsem zvolil způsob nejmenšího odporu a zatim to drží.Celá práce na dopoledne i s barvou.