docik napsal:
Doporucuju. Myslim, že to otevre mnohym oci))
To jsem zvědavej Tohle jsem sice ještě nečetl,ale když jsem nesčetněkrát četl ty jejich "testy" tak mě to neotevřelo ani popelnici,do který jsem následně časopis odhodil.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
docik napsal:
Doporucuju. Myslim, že to otevre mnohym oci))
To jsem zvědavej Tohle jsem sice ještě nečetl,ale když jsem nesčetněkrát četl ty jejich "testy" tak mě to neotevřelo ani popelnici,do který jsem následně časopis odhodil.
Asi takhle-testujou 10 kompletů v celk.ceně 320 tis.
Na prvním místě Companěro za 45,na druhým Stadler Force Pro za 35450,třetíHein Gericke za 27 a třeba Rukka R-Star za 55 na 6.místě. Poslední Revit Defender GTX za 26.Něco dalšího z testu chcete vědět? Za 100 bodů možných je nejlepší s 87 a nejhorší se 74.bodíkami
oranžová dvanáctka
Ve zkratce :
Vítěz testu
1. Compaňero od TT
2. Stadler Force Pro
3. Hein Gericke (dost překvápko, protože komplet neni drahý)
4. Dainese Tundra
5. IXS Toronto
6. Rukka R-Star (nedopadla moc dobře, je nejdražší "suveréně)
7. Held Carese
8. Alpinestars Tech Road (taky mě dost překvapilo umístění ve spodní části tabulky)
9. Dane Nordborg
10. Revit Defender
Je třeba dodat, že Rallye 3 nebylo hodnoceno.
Určitě neuškodí si ten článek přečíst, je to docela zajímyvý i když někdy jim vaděj blbůstky.
Rukka-cituju:zato nás nervujou tepelný mosty na rukávech a předním zipu.Izolace je příliš chatrná pro chladné dny pod 15 stupňů.....mnoho doplňků,ale zčásti špatná obsluha(zipy,kapsy)
závěr.....Tvrdé vyztužení kolen pořádně dotíralo na lak na bocích nádrže.79 bodů,hodnocení dobré-za 55 kolíků?
oranžová dvanáctka
Je to překlad ze srpnového Motorradu, kam dolepili reklamní blok Modeky. V údajích jsou trošku nesmysly - třeba to, že R-Star je jen na objednání, což není pravda, protože ho máme v běžných velikostech ve dvou barvách skladem..
Nicméně - R-Star jsem si vybral jako oblečení na silniční cestování do deště a zimy a mám to vyzkoušené už docela slušně. To jak tam dali tu fotku toho otevřeného "zipu" Lockout je divný, nikdy se mi to nestalo a dovedu si představit, že se to takhle otevře jen v případě, že ta bunda byla dotyčnému malá a byl v ní narvaný. Zima v tom rozhodně není pokud se nenechají otevřené větrací otvory a navíc je k tomu megateplá vložka. Zesílení kolen a ramenou a loktů je z kevlarové látky potažené keramickými destičkami a ano, je to opravdu problém s lakem - keramika má mnohem vyšší tvrdost a na lak může fungovat jako šmigl. Na GS s tím problém není, tam kde se kolena dotýkají lak není a neměl jsem problém ani na SuperTenere. Na jiných motorkách jsem s tím zatím nejezdil ale dovedu si předstvit, že tam některé mají lak. Je to daň za to, že superfabric (tak se jmenuje ta látka s keramikou) se nedá prodřít při pádu na asfaltu. Má tak vysokou teplotu tavení. Naopak nenapsali, že to je celé ze strečového trilaminátu, takže ta bunda je úžasně příjemná a nikde netáhne. Nicméně je to drahý jako čert, o tom žádná..
Held Carese na 7 mieste! To asi preto že, sa celkom dobre predava už niekolko rokov, a dokonca aj pri mimo sezonnych zlavach tento komplet nezlacnuju z jedneho prosteho dovodu, a tym asi zrejme bude jeho celkom dobra predajnosť. Všeobecne takym to učelovym testom aj tak moc neverim! To je ako testovať premiove auta z rovnakym vykonom a identickou vybavou, hold každemu sa bude pačiť niečo ine, resp ktory vyrobca bude ustretovejši-štedrejši tak, ten vyhra!
Upravil JRM66 dne 02.12.2012 00:28
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Nerad ctu mezi radky, ale jasne to ukazuje, co si nechame nakukat ruznymi skrytymi recenzemi/reklamami.....a mezi nami, i na tomto Webu. Vzdy je tady obchodniky vysvetleno, proc to "stoji tak moc" a proc je to nejlepsi.
Po shlednuti cen na jinych Webech a podnikove prodejne Hein Gericke jsem zjistil, ze to nestoji ani 27tis, ale 20,5tis. A pisu to jen protoze mam jednu cerstvou neblahou zkusenost se zbozim za 38 tis, které......ale nebudu vytvaret problemy, protoze se treba pozna "obchodnik-dopisovatel" sam diky dopisovani pres PM.
Jednoduse. Za prve kvalita neodpovida cene a cena cene v EU. A nebavim se o jednotkach procent. Echt kvalita neni ani kvalita a na cene jsem byl podveden o 45%!!!....nez kdybych to dovezl z Drazdan!
Omlouvam se, ale sverit jsem se musel.
JRM66 napsal: Všeobecne takym to učelovym testom aj tak moc neverim! To je ako testovať premiove auta z rovnakym vykonom a identickou vybavou, hold každemu sa bude pačiť niečo ine, resp ktory vyrobca bude ustretovejši-štedrejši tak, ten vyhra!
Test který dělal Motorrad nikdo (= žádný časopis) v ČR neudělá a to z jednoho prostého důvodu - peníze. Motorrad to oblečení prostřednictvím redaktorů nakoupil. Neměli je zapůjčené. Prostě si to koupili a testovali to během 3500km cesty někde po Evropě. Jednotliví jezdci to oblečení střídali a porovnávali.
K tomu co psal Emil - jasně že to nevyhovuje všem ale podívej se na to, z čeho se skládal 100% bodový zisk v tomhle testu. Kdyby dali třeba 80% bodového zisku za cenu a 20% za ostatní (ochrana, bezpečnost..) tak by to dopadlo pochopitelně jinak. Pokud má někdo jako hlavní kritérium cenu, tak ho asi nebude zajímat, že má oblečení s protektory které se nepodařilo rozervat nebo propálit při pádových testech. Naopak když má někdo jako hlavní kritérium váhu, tak ho nebude zajímat, že to oblečení vydrží 24h souvislého deště, protože to pro něj není důležitý. Ten test měl nastavený nějaký váhy jednotlivých kritérií na výsledné hodnocení a cena nebyla až tak důležitá jako vlastnosti. V jiném čísle testovali naopak oblečení s vložkama (to je hlavní rozdíl proti oblečení v tomhle testu, kde jsou hadry z trilaminátů bez vložek) v maximální ceně tuším do 500EUR nebo tak nějak. Nemůžeš míchat dohromady různé kategorie - i v oblečení už jsou kategorie. Těžko můžeš porovnávat MX dres s R2P a přitom oboje je motorkové oblečení. Tohle je podobný. Chápu proč tam nebylo BMW Rallye (a další) - je to trošku jiná kategorie. Když budeš porovnávat oblečení určené na celoroční použití a zejména do deštivého počasí, tak žádný komplet s vložkou nedostane dobré hodnocení, protože ta vnější vrstva bude mokrá, bude studit a subjektivně se v tom člověk bude cítit hůř než v oblečení kde vnější vrstva nenasákne vodou, což jsou ty lamináty. BMW by tam muselo dát Streetguard ale asi dobře vědí, že to moc povedený není a že to nevydrží ani 5 hodin deště. Oni nemají materiál, rozhodli se pro změnu výrobce (stejně se všechno BMW oblečení vyrábí jako OEM), který je sice výrobně levnější ale nemá Gore-Tex certifikaci a tím pádem nemají možnost vyrábět ze všech materiálů. A zrovna u motorkových trilaminátů je to docela rozdíl, protože Goretex ProShell nemá aktuálně na světě konkurenci - vydrží desítky hodin při tlaku odpovídajímu 120km/h. Sympatexový laminát sice vychází jako nejlehčí ale nevydrží tlak tak dlouho. U oblečení na lyže nebo na turistiku to asi nevadí, tam se to projeví možná při uragánu ale na motorce máš extrémní zátěž raz dva - motorka se pohybuje rychlostí vichřice naprosto běžně.
P.S. Ten test byl určený pro němce, kteří jsou dlouho v dešti.. Český časopis to jen přeložil, nic se v ČR netestovalo, nic nezkoušelo a neporovnávalo. Prostě to jen přeložili, doplnili adresami a cenami českých prodejců a tou reklamou Modeky vpravo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Treba ja mam rally3. neni to spatny, ale reci typu: v 5°C si teprv davam vlozku apod co jsem si mohl precist pred nakupem jsou pekna kravina....Souhlasim s emilem s vecma od pardala, jsou fakt dobry a za dobry prachy.
přesně tak emile, kde jsou ty doby, kdy kluci v těch montérkách jezdili na 20 let starejch jawkách po lese a dneska?
koupí si nový předražený enduro od hamižnýho BMW, jedině s 30 litrovou nádrží, aby to mělo dojezd, hlavně aby to bylo adventure, nejlíp žlutý a pak jezděj po silnici, aby si to nevodřeli :-)
Je to věc názoru ale musím s Emilem souhlasit, že kdo je z oceli, tak dojede do cíle i kdyby jel v trenkách a sandálech, i kdyby bylo 5°C. Problém je v tom, že ne všichni jsou z oceli
Tak proto používáme plexi, kryty rukojetí, vyhřívané hefty, nepromokavé boty, rukavice a hadry.
Je to jen a jen o komfortu. Bohužel když jedeš na nějakou delší cestu a leje a leje a jseš promočenej a je ti zima, tak jednak děláš chyby, protože nejedeš v takový pohodě jako když jseš v suchu, máš úplně jiný reakce a hlavně to jen málokoho takhle baví. Jel jsem kdysi dávno z Itálie s kamarády, kteří zásadně do deště používali dlouhý (jakoby kovbojský) plášť. To asi funguje, když to je voskované plátno ale oni měli kožený a uprostřed Rakouska v opravdu mega hustým lijáku (pršelo souvisle asi 700km) jsme zastavili na benzínce, jeden z motorky spadnul, nebyl schopný najít nohou stojánek a druhý měl doslova fialový obličej. Takže ano, kdo se chce vrátit do časů kdy se jezdilo v pumpkách a bekovce, tak může ale většina lidí už je v 21 století a používá helmy do kterých neteče a oblečení, ve kterým člověk je v suchu i po celém dni jízdy v dešti.
Neřekl bych, že je to známka toho, že člověk tak vyměknul ale když třeba lyžuju s člověkem, který mi po pár hodinách ježdění v hlubokým prašanu oznámí, že končí, protože je mu zima, protože mu kalhotama protýká do bot, tak mě to nasere. A to platí o jakémkoliv sportu. Co je za výkon že borec (konkrétní zkušenost z Egypta) jde na ponor ve shortu a po 30 minutách se klepe jako ratlík, nedává pozor a ostatní kvůli němu musí změnit plán, protože pán si nepořídil 5mm dlouhý neoprén jako ostatní?
Nevidím vůbec žádný výkon v tom, že člověk se klepe promočenej a promrzlej a je nepříjemnej, nasranej atd..
Mimochodem, stejně tak by se dalo napsat, proč jezdíme na drahých motorkách s objemem nad litr, že dřív se i do ciziny dalo dojet na 125ccm a opravit to šlo kusem drátu a šroubovákem. Ano, je to pravda. Na MZtě se taky dá asi dojet do Alp, jen to není tak komfortní a tak rychlé. Ale pro dotyčného to může být stejně skvělý zážitek. Jen většina nemá tolik nervů a času.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
milan enduroskola napsal:
přesně tak emile, kde jsou ty doby, kdy kluci v těch montérkách jezdili na 20 let starejch jawkách po lese a dneska?
koupí si nový předražený enduro od hamižnýho BMW, jedině s 30 litrovou nádrží, aby to mělo dojezd, hlavně aby to bylo adventure, nejlíp žlutý a pak jezděj po silnici, aby si to nevodřeli :-)
Zapoměl jsi tam napsat že si na to předražený enduro nakoupí spoustu předražených věcí od TTale jinak se mi to líbí
vlastimil: né, na takový motorce nesmí být vůbec nic od Touratechu, jedině od Twalcomu, to jsou lidumilové, ti to nedělají na kšeft ale z lásky k ostatním
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
vlastimil: né, na takový motorce nesmí být vůbec nic od Touratechu, jedině od Twalcomu, to jsou lidumilové, ti to nedělají na kšeft ale z lásky k ostatním
TomasTT napsal:
vlastimil: né, na takový motorce nesmí být vůbec nic od Touratechu, jedině od Twalcomu, to jsou lidumilové, ti to nedělají na kšeft ale z lásky k ostatním
a jéje, když už nefunguje omílání věcí z Pakistánu budem používat Twalcom... že tě to Tome baví....