Nevíte o někom, kdo by dělal pozáruční servis Interphonu F4? Nebo nějakého elektrikáře, který je schopný se v tom porýpat? Na jednom modulu mi nehraje to sluchátko, které je na straně mikrofonu
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Celá vnitní sada se dá koupit nová - taky mi to nehraje, odešel mi ten konektor do modulu, takže jí taky musím koupit a vyměnit.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Možná, že si nerozumíme. Mám dva moduly. Na jednom všechny slechy a mikrofony fungují v pohodě. Jen na tom druhém nehraje levé sluchátko.
Pokud si ale rozumíme, můžeš dát link?
... BMW I´m lovin it ...
Tak tam jsem volal včera a nechal jsem si přepojit technika. Ten mi do telefonu cosi huhlal o tom, že neví co by se s tím dalo dělat a pak se se mnou rozloučil
... BMW I´m lovin it ...
Protože jsem stále nevyřešil a je mi líto vyhazovat peníze za novou jednotku jen kvůli špatnému konektoru, tak se zkusím znova zeptat zda-li někdo řešil a vyřešil podobný problém?
... BMW I´m lovin it ...
Mne odišli 3 konektory zo štyroch. Prvé dve som nahradil zo setu k otvorenej prilbe / odrezal a nacínoval/ aj to sa po sezone pokazilo. Okrem toho sa mi pokazili aj obe konektory k nabíjačke. Takže mám novú nabíjačku a jeden komplet set do prilby /spolu cca 80éčok/
Tie už ale majú konektor iného tvaru.
Ale on nemluví o tom, že by se mu poškodily konektory nebo kabely od sluchátkové sady ale ten protikus, který je uvnitř jednotky! Takových závad je minimum.
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zdravím Pánové,