Ahoj kluci takle si dnes jedu a nějak se mi zblaznil otačkoměr uplne pořad je na doraz a na volnoběch to ma kolem 3 000 ale jen na otačkoměru motor jede normal i když mi to parkrat cuklo kdo poradi ??? jo mam najeto 85000km dikec
zdar, zkusil bych vyčistit čidlo otáček pod pravám deklem motoru... bejvá prej zanesený šponama a pak vyhazuje nesmysly...
jinak já si timhle prošel taky..., dekl sundal a po 50 000 km sem tam nenašel ani šupinku, ve finále se ukázalo, že mi odešla 1 rok!!! stará baterka, vyměnil sem a bylo po problému
Tim bych začal, zkus jinou baterku, nebo tu tvoji nech někde otestovat...
jardajerman@seznam.cz
Dneska při jízdě terénem, mi otáčkoměr několikrát zdvojnásobil počet otáček, jel sem tak 3500-4000 a najednou 6500-7000ot/min. Když jsem jel po silnici, tak vše v pohodě. Udělalo mi to celkem 4x a to při jízdě těžšími výmoly. Motor jede normálně, nezdechá, vše OK, jen ten otáčkoměr na cca 5sekund ukázal takový bludy. Když sem při těch bludech zařadil vyšší rychlost, tak spadly zpět na správný otáčky. Volnoběh normální, při rozjezdu otáčky stoupaly cca na 4000 a najednou přeskočily na 6500 a pokračovali dál na závislosti přidáni plynu. Když ubráním plynu klesli pod 6500, zase spadly na 4000 pravých. Je možné že to je nekalibrovaným plynem? Proto že mi to dnes v terénu zdechlo, jak jsem to položil, a možná jsem přidal u toho plyn, ale zapomněl jsem znovu nakalibrovat plyn. Díky za rady
Přetáhni si kontakty na baterce a zkontroluj baterku. ty samý problémy jsem měl vloni a pomohlo přetáhnout kontakty a vyměnit origo matičky za ty mrchy s plastovym posledním závitem aby se to nepovolovalo
In pivo veritas!