Přátelé prosím o radu. Na návratu z Albánie jsem šel na 20 tis km prohlídku k Bychlovi. Předtím jsem jezdil za 5,5 až 6,5 l. Po návratu z prohlídky šla spotřeba dramaticky nahoru, teď jezdím za 8,9. Jezdím pořád stejně, maximál 140 když vyrazím na dálnici, jinak kolem 110 km/h. Najezdil jsem cca 1000 km, spíš po kratších trasách, takže jsem si toho ani nevšiml. V čem by mohl být problém? nemůže to nějak poškodit katalyzátor? Vrátím se zpátky k Bychlovi, ale docela by mě zajímalo, co mohli posrat.
Díky.
Katalyzátor je tomu fuck, bez úprav motorky se vyhazuje.Ale klidně by mohla odejít lambda nebo cokoliv jiného. Nejlepší by byla diagnostika. Jestli ti jí dělal, mohl třeba omylem něco přenastavit...asi by bylo nejlepší reklamovat jeho práci.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Může toho bejt mraky. Seřízením počínaje, přes svíčky, filtry až po lambda sondu. Zajed tam a o problému jim řekni. Při dlouhodobým ježdění kat zničit můžeš.
Upravil Cycli dne 22.07.2008 07:02
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi