potřebuju nový přední kotouč, jakou repliku doporučíte? ... TRW/Lucas, Brembo, NG nebo něco jiného?... Cenově je to 2500-3t. kč, nic "levnějšího" jsem nenašel.
potřebuju nový přední kotouč, jakou repliku doporučíte? ... TRW/Lucas, Brembo, NG nebo něco jiného?... Cenově je to 2500-3t. kč, nic "levnějšího" jsem nenašel.
Díky za tipy.
Tom.
Zítra se ti podívam za kolik bych ti mohl opatřit Lucas.
Na ten Lucas jsem zvědavý, taky budu brzo nový kotouč potřebovat. Zatím nejlevnější jsem našel tu: http://www.inmoto...vy-kotouc-S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Já jednou experimentoval na malém GS a nevyplatilo se, tehdá to byly "jen" desky, za cestu do Sell am Zee byli v pr**li takže na brzdách za mě nešetřit!
Koupil bych Bremba
Over than 250k km on BMW GS bikes
Tak vyřezat to není problém to udělá kdejaká firma s pálící strojem pak bruska na plocho . Ale problém je material z čeho to dělat. Kdysi jsem to řešil a vzdal to
... servis a diagnostika BMW Motorrad
tabulová ocel se standartně prodává ve formátu 2x1m, menší těžko seženeš. Jestli ale zjistíš co je to za materiál tak nakreslit a vypálit (vyříznout) to není problém. rozhodně bych to ale nepálil plamenen, ale řezal vodním paprskem, aby nedošlo k tepelnýmo ovlivnění materiálu...
nebude lepší sehnat kotouč z něčeho jinýho a upravit ho?
tak mě napadá, nejsou náhodou kotouče z litiny? co nějaká tepelná roztažnost a odolnost vůči změnám teplot? přece jen se ten kotouč dokáže do červena rozpálit vcelku rychle...
tak žádný jiný kotouč tam nepasuje.
problém vyřešen.
našel jsem firmu co vyrábí moto kotouče na míru. dle jednání se zdají být velice solidní.
Jinak je to 95% nerez ocel s 5% přídavek hořčíku a něčeho dalšího
dám jsem pak kontak a foto jak jsem pochodil.