Zdar pánové,
11GS. Nedávno začla blbě startovat za studena, dlouho točila, pak tak nějak divně naskočila. Jakmile sem ji nechal chvilku běžet, chcípnul, tak naskočila okamžitě. Za tepla taky super.
Tak sem zkoušel snímač škrtící klapky - svojí blbostí sem nezměřil stav než sem do toho začal vrtat. Nastaveno na 0,37V. Dva dny po sobě ráno chytla v poho.
Dnes ráno zase dlouho točila než naskočila.
Přidáváš plyn, nebo ruční plyn (sytič) používáš?
Svíčky mají jakou barvu, nejsou černé zakarbonované (věčně ulité?) že bys měl třeba příliš teplou tepelnou hodnotu?
Ventily máš někdy v historické době seřízené? Jak jsou na tom podtlaky?
Máš možnost si nechat změřit kompresi?
Celkově seřízený motor máš? - šrouby volnoběhu a dorazy škrtících klapek jsou OK?
Nemáš někde viditelně poškozený vysokonapěťový kabel cestou od cívky ke svíčce? podívej v úplné tmě za běhu motoru, jestli ti po kabelech nepřeskakují drobné jiskřičky, hlavně proti kostře. Stačí docela malé ztráty, aby svíce nepálila jak má. (Vzhledem k ceně kabelů většina lidí jezdí ještě s originálními...)..
Wer später bremst, fährt länger schnell.