Irskej napsal:
Svetlo pekny,ale nechapu tu motorku.
Takova lestenka
už to asi nebude leštěnka
newman odpor by tam asi měl být si myslím kuli jinému napětí či proudu nevím..přeci jen diody mají odběr 00prd takže to nějak musí být zredukované asi mylsím já
Hlavně na GS při instalaci nedávejte žádný dpory...!!! Já jich tam měl dohromady 10 (slovy deset) a stejně to občas blikalo rychle. Zbytečně vyhozených 1000kč. Chvilku na to přišel tenhle dotaz s návodem, jak správně "škrábnout"spoj v relé. Tak jsem tedy šránbnul a vše funguje jak má. http://www.bmwgs....ost_325861
Na diodové brzdové světlo se žádný odpor dávat nemusí...
Hlavně na GS při instalaci nedávejte žádný dpory...!!! Já jich tam měl dohromady 10 (slovy deset) a stejně to občas blikalo rychle. Zbytečně vyhozených 1000kč. Chvilku na to přišel tenhle dotaz s návodem, jak správně "škrábnout"spoj v relé. Tak jsem tedy šránbnul a vše funguje jak má. http://www.bmwgs....ost_325861
Na diodové brzdové světlo se žádný odpor dávat nemusí...
Hlavně na GS při instalaci nedávejte žádný dpory...!!! Já jich tam měl dohromady 10 (slovy deset) a stejně to občas blikalo rychle. Zbytečně vyhozených 1000kč. Chvilku na to přišel tenhle dotaz s návodem, jak správně "škrábnout"spoj v relé. Tak jsem tedy šránbnul a vše funguje jak má. http://www.bmwgs....ost_325861
Na diodové brzdové světlo se žádný odpor dávat nemusí...
P.S. na 11ce je to stejné jak na 1150?
Je to stejný. A je to to největší relé (4)...
zetor přiložený následující obrázek:
Mám na 1150GSA komplet držiak TEČ so svetlom a smerovkami z 1200GSA, ale niekedy mi zostane po štarte svietiť výstražný trojuholník práve kvôli tomuto svetlu. Našiel niekto priateľskejšie riešenie, ako tam dávať odpory, aby som sa toho zbavil?