docela by mě zajímala zkušenost s jízdou s přívěsným vozíkem. Nemáte s tím někdo zkušenost, jak se chová moto třeba v zatáčkách a tak?
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Nevim jak ve višší richlosti,teď to lechtám tak 70 páč su v záběhu a vůbec ho zasebů necítím. P.S. ono je stejně povolený s pavem jet max. 70 km-h...
Bohumil přiložený následující obrázek:
No já tahal chvilku Páva za panelkou a pokud ho naložíš, tak je to znát-trochu to rozvlní motorku. Za 350 jsem s nim pak jezdil i 120km/h a dobrý, ale prostě to bylo cítit. V zatáčkách OK. Co jsem slyšel, tak za těžší motorkou o něm vůbec nevíš. Je to fajn věc-motorka není tak široká jako s kuframa-jen to chce myslet na to, že jsi asi o 1,2 m delší. Co se týká dokladů, tak je k tomu tzv. typový průkaz ve kterym se tušim píše, že páva lze zapojit k motocyklu o objemu 175 a víc-někde je doma mám i nevyplněný (pro klid duše jsem si páva na základě toho průkazu nechal zapsat i do techničáku). No a rz to má stejnou jako motorka. No a pokud jsi myslel nový vozíky typu Kobras atd. tak nevim-pouze jsem o tom četl. Šíma to zapojil i za Varadero a byl s tim snad spokojenej.
Ja mel PAVa za Varaderem, spis to byl takovej pokus...
Ani jsem nepoznal ze neco tahnu, ale pry za mnou docela vlal, kdyz jsem jel 120.
Pak jsem ho radeji prodal jednomu Italovi a slusny eura :-)