mám takový trošku divný dotaz, ale když přemýšlím nad tím, že je to samá elektronika, bylo by možné napojit brzdy napřímo tzn, vyřadit úplně z funkce jednotku abs. Přední pumpu připojit přímo na přední prasátka a dtto zadní?
Ušetří se tím nějaké to kilo a hlavně potenciální porucha.
Čistě technicky si to představit dovedu, ale co by potom dělala řídící jednotka, když to bude hlásit nefunkční abs.
Chtěl bych brumlu co nejvíce odlehčit, samozřejmě, že né za cenu toho, že něco úplně zničím, ale jen předělám (nahradím např brzdové vedení apod) a když bych pak chtěl moto prodat, dám to zpět neporušené s původní funkcionalitou.
Za každý názor resp. zkušenost budu vděčný. A prosím připomínky typu, že je to blbost si nechte pro své drahé polovičky :-D.
ono totiž kdyby čovek někde jezdil mimo civilizaci a zacne ti blbnout bud predni nebo zadni prasatko tak ses tak rikajic v p.... Tak proto bych to chtěl udělat.
A máš TOLI pls nějaký bližší info co se týče nákladů na součástky atd?
Štěpán si dělá srandu z jednoho člena kterej se jmenuje Brumla proto ta poznámka.
Jinak má to tu udělaný, Joe,Kubrt,Milan enduroskola. Náklady nevím přesně ale odhadoval bych 1500 přední hadice to samí zadní. Kluci to mimo jiné uplně vykuchaly a vyhodily celou abs jednotku ven. Joe si nechával dělat hadice u firmy PP tuning. (já si kdysi taky nechával dělat hadice u nich a velká spokojenost)
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Keď už to budeš mať rohodené, tak vyskúšaj napojiť zadnú hadicu priamo na pumpu. Priemer závitu by mal byť rovnaký. Osobne to nemám vyskúšané .
Glock-plastik fantastik :-)
jo přesně to mám v plánu celá jednotka ven a budou nějaký kilča zase dole. Samozřejmě při prodeji to chci zase složit do orig stavu..
Zkusím se kluků optat. Jak říkám, hadice jsou mi jasny spíš mi dělá hlavu ta řídící jednotka. Co na to hlavní computer atak. Jestli to jde třeba přeprogramovaním řídící jednotky atd.
snaker46 napsal:
jo přesně to mám v plánu celá jednotka ven a budou nějaký kilča zase dole. Samozřejmě při prodeji to chci zase složit do orig stavu..
Zkusím se kluků optat. Jak říkám, hadice jsou mi jasny spíš mi dělá hlavu ta řídící jednotka. Co na to hlavní computer atak. Jestli to jde třeba přeprogramovaním řídící jednotky atd.
Dík
Pavel
Myslíš tou řídící jednotkou jednu elektronku s Katode Holomóc E13. Nic to nedělá. Jak píše TOLI. Nechal jsem udělat propoj a Tonda do motorky na chvilku vrazil své zlaté ruce a bylo to. Vše funguje a brzdí.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
jednotka nic nedělá vyhodíš ji ven s modulem, jen budeš muset pepojit elektriku bude ti pořád svítit brzdové světlo
... servis a diagnostika BMW Motorrad
a nemohl byste mi někdo popsat kde začít?
Do ty řídící jednotky vede konektor jako blazen... Mám ho prostě odpojit, jednotku vyndat, připojit hadice a bude to fakat,jo?
Nemáte někdo pár fotek toho přemostění? to světlo se dá nakonec taky nějak zvládnout ne?. ... Nebo spíš úplně blbuvzdorněj návod?
srry.....
On ten spínač u pedálu brzdy u dualu je "opačnej" - rozepínací. Musíš použít relé. Tady máš fotku zapojení v konektoru z kamarádova alba. http://zmijon.raj...ek_108.jpg
Jinak u staršího ABS (bez dualu) na prvních 1150 (a 1100, 850) je to úplně bez problému - tam jsou spínače "spínací" a nejde to přes jednotku ABS.
Upravil Tonda dne 27.03.2014 16:08
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
zmijon použil relé, které ti zbyde z ABS - v krabici pod sedlem. Propojení pinů mám možná někde doma poznačené - ale to si odměříš v konektoru, co kam vede.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
relatko je pouzity z abs u pojistek schema je jednoduchy relatko je ovladany rozpinacema ktery sou za sebou propojeny ,v konektoru je predni brzda a zadni ,brzdovy a koncovy svetlo plus od klicku a minus nakreslil bych to kdybych to umel na pocitaci je to sice zapojeni na rychlo ale me uz to funguje leta pokud trochu rozumis dratum a mas zkousecku tak to musis dat, nic ze nemusi precvakavat kdykoliv lze uvest do puvodniho stavu po propojeni vse zamotany isolepou kvuli vode
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
a to sme se pekne s antoninem trefily
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“