A co ještě Nolan N104? Mám ji a můžu ji klidně doporučit. Jediné na co si stále nemůžu zvyknout, je že v ní hodně slyšíš okolní zvuky z provozu.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
berka napsal:
A co ještě Nolan N104? Mám ji a můžu ji klidně doporučit. Jediné na co si stále nemůžu zvyknout, je že v ní hodně slyšíš okolní zvuky z provozu.
je to polykarbonat pokud vim, neni to kompozit (jako napr C3).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zajímá mě propojení Zumo 660,mobilu s Androidem a F5XT,jestli to chodí bez problému a co se týče HJC obecně zkušenosti.Jedu se na to mrknout do Bonmoto v Brně,mají to ve výprodeji i s tím interphonem...
Bahas napsal:
Zajímá mě propojení Zumo 660,mobilu s Androidem a F5XT,jestli to chodí bez problému a co se týče HJC obecně zkušenosti.Jedu se na to mrknout do Bonmoto v Brně,mají to ve výprodeji i s tím interphonem...
660ku ani android nemám, ale s 550kou bez problémů. Helma je srovnatelná s c3, tichá, komfortní, ovládací prvky logické, výborná je sluneční clona, která není přehnaně tmavá, pinlock. S F5 se manželkou srozumitelně bavíme třeba i ve 150km/h., ať jede se mnou nebo na své moto. Odjezdil jsem v ní 12tis km a naprostá spokojenost, mě padne na hlavu perfektně, ale vyzkoušet si ji stejně musíš sám. Koupil, jsem ji potom co mi ji půjčili na svezení.
moja skusenost nolan N103 vs C3 tak C3 je uplne ina liga. na nolanku je to o ligu vyžšie. a neverim že N104 sa dostala o tolko dopredu. na C3 su okuliare ovladane cez lanko. ale na nolanke cez páku a ta paka sa časom opotrebuvje a ide ztuha. na C3jke to nehrozí. a aj zaklapovanie je tihšie.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/