No takže na mém krásném téměř novém stroji odešla esa bylo to už na podzim, teď jsem se do toho pustil.
Diagnoza hlásila o chybějící kalibraci, dodám že tlumení jede jen nešlo nastavit předpětí. Stále je signalizovaný jeden jezdec.
Rozborka přední a zadní jednotky. rozborka samotného mechanismu.
Princip velmi jednoduchý, stěračový motorek, a halův snímač (tam si myslím je problém) ten je defakto složen z jediné el. součástky která se nachází mezi kontakty snímače. Ten je pod uhlíky. Proměření kabeláže, kontrola kontaků, čištění uhlíků....výsledek žádný. Systém nejde zkalibrovat. Patrně je snímač nefunkčí. Takže nastala fáze 2. Výroba vlastního ovládání předpětí. Natažení kabeláže. Napojení se do původní. S možností přepojení z původní na mé ovládání. Odzkoušení a výsledek je že jsem schopen mněnit předpětí dle vizuálni kontroly. Šlo by to patrně udělat na spínače a mněnit i za jízdy (narozdíl od origa) ale nemyslím že je to nutné a nechce se mi dávat do kokpitu další spínače, tak jsem to nechal pod sedlem. Bohužel nenastavím přednastavené režimy. Ale myslím, že se to bude dát pocitově naučit.
Závěrem bych chtěl BMW poděkovat, že mě nenechá zahálet a stále mě udržuje činorodého. Za ty prachy.....