Nemáte někdo zkušenost se zárukou CarGarantie BMW? Při koupi motorky jsem v Německu dostal tuhle roční záruku, kryjící závady na ojetém vozidle po dobu 1 roku. Nyní potřebuji záruku uplatnit na opravu koncového převodu. Zástupce CarGarantie pro CZ s tím v zásadě nemá problém, závadu by proplatili, jen je potřeba kvalifikovaný odhad závady od autorizovaného BMW servisu. Ale u našich servisů BMW jsem narazil... V Renocaru technik vůbec nevěděl co s tím, pak mi doslova řekl, že neví, co má vlastně dělat...Když jsem mu poradil, že zvednout telefon a dohodnou to, řekl mi, že má problémy vyřídit záruky i na "naše" motorky a několikrát mne odkázal na Prahu- tam toho prý vědí víc . V Praze (Inveltu) byl technik ochotný, ale zatím si taky nevědí moc rady- ale dohodli jsme se na předběžném postupu. Jinak prodejce v Německu mi opravu slíbil-bez problémů, ale musím si udělat výlet 700 km . Možná má někdo z vás už s CarGarantie BMW zkušenost a poradí mi. Díky, D.
Ja mel tohle na aute, zaruka byla 2 roky + 1 roky CarGarantie a podle podminek, ktery mi sdelil Liberec i Mnichov jsem musel zaruku v tom tretim roce resit tam, kde bylo auto koupeny, tzn. pouze Mnichov.
Ja teda zadnej problem nemel, jen jsem se informoval a takhle to bylo pred cca 5ti lety.
To by spíš měli říct na tý pojišťovně, jestli je to typ pojistky, který můžeš uplatnit kdekoli v Evropě nebo je to jen nějaký lokální produkt a musíš k prodejci. Spíš jde ale oto co píšeš, že CZ servisy s touto pijišťovnou třeba nespolupracují a tak nevědí jak mají postupovat. A tak se jim do toho nechce, bojí se aby jim tu práci pak pojišťovna (nebo ty) zaplatila.
Upravil Petr gs dne 09.05.2014 08:04
Nazdar zvedni telefon a volej na ceskej CarGarantie tam ti vse reknou, sem to resil v lete , uplne vpohode a hlavne sem to neresil vubec tam kde sem to koupil . Motorka z UK, zaruka pridlouzena v DE a zaruka uplatnena v CR
Jinak k postupu a ochote Renocaru ke Cargarantie a vseobecne k reklamacim jsem ja i ostatni toho napsali uz dost a proto jezdim do Cartecu kde mi vse vzdy vyridili.
Upravil schrek dne 09.05.2014 08:24
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Petr GS napsal:
To by spíš měli říct na tý pojišťovně, jestli je to typ pojistky, který můžeš uplatnit kdekoli v Evropě nebo je to jen nějaký lokální produkt a musíš k prodejci. Spíš jde ale oto co píšeš, že CZ servisy s touto pijišťovnou třeba nespolupracují a tak nevědí jak mají postupovat. A tak se jim do toho nechce, bojí se aby jim tu práci pak pojišťovna (nebo ty) zaplatila.
Jasně, to bylo první co jsem udělal, že jsem tam zavolal. Ale jak jsem psal, oni problém neměli, narazil jsem až u BMW...
Nazdar zvedni telefon a volej na ceskej CarGarantie tam ti vse reknou, sem to resil v lete , uplne vpohode a hlavne sem to neresil vubec tam kde sem to koupil . Motorka z UK, zaruka pridlouzena v DE a zaruka uplatnena v CR
http://www.cargar...N=66905182
Jinak k postupu a ochote Renocaru ke Cargarantie a vseobecne k reklamacim jsem ja i ostatni toho napsali uz dost a proto jezdim do Cartecu kde mi vse vzdy vyridili.
Tak do Cartecu jsem volal, paní na ústředně mi řekla, že nelze na servis přepojit, že mi technik zavolá a vzala si číslo. Tuhle hříčku jsme si během tří hodin zopákli, vždy po hodině, třikrát, až mne po mém nervózním akcentu přepojila k jinému technikovi, který mi řekl, že do úterý má kolega dovolenou. Pak jsme si opět rituálně vyměnili telefon a budu čekat do úterý...
No, musím říct, že mne začínají BMW služby bavit...
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
Tak jen pro informaci, třeba to někomu někdy pomůže.
Po tragikomickém výstupu v brněnském Renocaru i nulové odezvě v pražském Inveltu jsem se na doporučení Schreka obrátil na ostravský Car Tec Group.
Totálně jiný přístup, byl jsem od začátku, jak Alenka ve Wonderlandu. Technik byl sice pryč, ale po návratu mi sám zavolal, nabídl mi nejlepší postup řešení a všemožně se mi snažil pomoci. Ano, musel jsem sice s motorkou až do Ostravy, ale ochotně vše vyřídil a i když byly (bohužel již z Německa) v dokumentaci formální chyby, vše s CarGarantie vyřídil a samozřejmě zajistil opravu.
Bohužel díky dovoleným se vše trochu protáhlo, ale můj obrovský dík patří panu ČERNÍNOVI, který byl ochotný, přátelský, nápomocný. Takhle si představuji služby BMW!
Budu-li mít příležitost, určitě vždy pana Černína doporučím.
D.
Dawid přiložený následující obrázek:
Já jsem taky řešil přes CarGarantie vadnou cívku a prosakující olej kolem olejoznaku,a vše jsem vyřešil,k mé plné spokojenost, s panem Kovářem z RENOCARU bez nějakých problémů a dohadů.
BMW R1250GS Adventure HP
desmosedici napsal:
Já jsem taky řešil přes CarGarantie vadnou cívku a prosakující olej kolem olejoznaku,a vše jsem vyřešil,k mé plné spokojenost, s panem Kovářem z RENOCARU bez nějakých problémů a dohadů.
Hmm, tak tentýž pán asi u mne neměl svůj nejlepší den. Evidentně nechtěl a odkazoval mne stále na Prahu... OK, vyřešeno, odpuštěno, ale nebudu-li muset, tam raději nepůjdu...
D.
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
DAWID asi stejne jak ty , na mou reklamaci v klasicke zarucni dobe pomohl az dopis z obchodni inspekce
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček