já si je udělal z budíků,co ležely 20let v regále a šteloval se s nimi podltak pneu systémů....
Tonda z Moravy si ale vyrobil libové,přesné,kapalinové sloupce a s tím je to asi štělovat radost poptej se ho jak na to a pověs si je na zeď
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
To je ono,okopírovaný od Tondy. Mám to pověšený na vratech takže můžu štelovat před barákem aji doma... Ten velkí šlauch je z obi,vnitřkem 10 mm a ten malí je šlauch na benzín z mototechny vnitřkem 5 mm. Je tam nalitý hidraulickí olej.To je šecko,celkem cca 130 korun.Olej mám z práce a vsufki abich nasunul malů hadicu na velků sem se taki urobil f práci.
Bohumil přiložený následující obrázek:
[66.69Kb]
Upravil Bohumil dne 19.09.2008 15:47
Kupredu spatki ni krok...
Jak píšou kamarádi Hrabě X a bohumil - nejlepší je mít "šlauchváhu" s olejem. Na dvouválce BMW a Guzzi je to opravdu dost znát hlavně při seřízování volnoběhu. Mám i podtlakový manometry (4ks) - kupoval jsem je tak před deseti lety v Louisu ve Vídni a tenkrát přišli i s příslušenstvím na cca 4500Kč, ale už s nimi dělám jenom čtyřválce. Když udělám "Báwo" na budíkách na dílek přesně a pak to dám na "váhu", je tam pořád ještě dost velká nepřesnost - a u velkýho dvouválce je to opravdu znát. A opravdu to stojí pár korun.
Tý vole to říkám pořád,že Bohuš je klasa hned to stáhnu a až pojedu příští týden k helmutům do vepřolandu tak jim to musím ukázat budou čučet v niederlasungu München
Bob napsal:
Tý vole to říkám pořád,že Bohuš je klasa hned to stáhnu a až pojedu příští týden k helmutům do vepřolandu tak jim to musím ukázat budou čučet v niederlasungu München
Bobe, Bohuš není klasa, ale Číňan - prachsprostě mi to zkopíroval v dílně a nezaplatil autorský právo Ale já si to od něj příští víkend vyberu v klobáskách
Ale je fakt, že já jsem taky Číňan - zkopíroval jsem to ze stránek MotoGuzzi klubu v Anglii.
za 100dolaru Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Upravil zmijon dne 19.09.2008 20:12
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
tento je nejlepsi Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
f praci se nechlasta
Upravil zmijon dne 19.09.2008 20:19
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Tak to je přesně takový, jak jsme si vyrobili s Lubossem. Vyšlo to asi na 40 kč a přesnost 1000x lepší jak na budíku. Doladíš podle toho i lanka na klapkách, protože někdy točit jen šroubkem na podtlak nestačí. To je si myslím nejlepší, nejjednodušší, a nejlevnější přístroj.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Zrovinka jsem je dělal.Na WWW.manocentrum.cz mají asi doprodej se starším typem závitu za 85,- ks.Tak že i s poštovným 298,-Kč a druhý den jsem je mněl doma.Třeba se mi podaří vložit fotku
Hoj jardo jsem to spachal taky a asi zkusim jeste udelat tu "vodováhu". Jestě jsem premyslel jak jsme se bavily o tech cervikach jestli kdyz nebude kazdej stejnej doslo by ke zkresleni mereni. Asi je budu muset udelat trochu delsi. Preci jenom vykyv v mereni na můj vkus pomerne velkej.
Jo jinak se zeptam ostatnich davali ste cerviky do hadic i u tehle vodnich meraku aby nebyly velky zmeny v mereni na vrcholu a spodku tlakového rázu v hadicich u budíku je to potreba, preci je to jen velkej prumer a tlak není staly.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS