Tak asi zásadní rozdíl je, že od 2004 má dvě svíce, jinak uchycené hnusnější plexi, lépe vyřešenou zadní plastovou část u zadního světla (schránka a úchopy), širší svody, myslím i hezčí přístrojovku, která nevypadá jak z kindrvajíčka, čiré světlo.... a dál nevím...
dvousvice ma novejsi ridici jednotku.
A takova blbost nevim jiste, esli to maj/nemaj vsechny,ale u dvousvice je na ramu priprava na gumovej doraz bocniho stojanu
Kryt zadniho svetla je jinej.
Cidas napsal:
Tak asi zásadní rozdíl je, že od 2004 má dvě svíce, jinak uchycené hnusnější plexi, lépe vyřešenou zadní plastovou část u zadního světla (schránka a úchopy), širší svody, myslím i hezčí přístrojovku, která nevypadá jak z kindrvajíčka, čiré světlo.... a dál nevím...
zadní plastová část je tak lépe vyřešená, že se nedostaneš pod sedačku, aniž bys sdělal kufr, hezčí přístrojovka je tak nějak čím dál stejně hnusná, čiré světlo svítí úplně na hovno a tak nějak by se dalo pokračovat s většinou odlišností :-)
Podle mě je největší devizou twinsparku, že má vyladěnější palivovou mapu. Má plynulejší průběh plynu, luxusní spotřebu, kterou prostě s jednosvící nedáš. Pocitově mi přijde, že twinspark jede malinko míň v horním spektru otáček. Možná je to ale jen pocit způsobený tím plynulejším chodem.
Pokud vím, tak jednotky na posledních jednosvíčkách (cca 2003) dělaly cca stejnou spotřebu jako na twin sparku. Co se týče toho plastového zadku. Je to na hovno, ale alespoň je to pevné a nevypadává z toho ten deklík na každý díře jako u strašího modelu.
Tak jak je to tedy?Je zásadní rozdíl ve spotřebě u jednosvíčky a dvousvíčky?Občas se objeví pěkná jednosvíčka za dobrou cenu,ale ta spotřeba je pro plánované účely rozhodující.Díky za rady.
Ta spotřeba je i u jednosvíce parádní podle mě a k tý přístrojovce, která je prej jak z kindervajíčka..je to design z roku 2000 a když se nad tím člověk zamyslí a vezme to zpětně, tak na svojí dobu to má celkem nadčasovej design..postavte vedle toho KLR z roku 1999..mi připadá, jako by byly 20 let od sebe
Hele jednosvíce do roku 2002 spotřeba 4,5 a víc a od 2002 prej 3,5 ja koupil řídící jednotku 2002 a jezdím 3,75 - 4 jo 2004 a víš jezdí kolem 3,5 ale vyzkoušené to osobně nemám
Upravil sanca dne 12.02.2015 10:06
vlastimil napsal:
Tak jak je to tedy?Je zásadní rozdíl ve spotřebě u jednosvíčky a dvousvíčky?Občas se objeví pěkná jednosvíčka za dobrou cenu,ale ta spotřeba je pro plánované účely rozhodující.Díky za rady.
Měl jsem obě verze.Prvně novější 2005 a pak r.2000.
Spotřeba 2005 byla 3,2 - 3,7 ,ale to byly extrémy.Běžně jsem jezdil spíš 3,5-3,6
r.2000 jsem se nikdy nedostal pod 4,2
A ten zadní plast mě přišel fakt lepší na novějším.To přední plexi,který nefunguje tak dobře,se dá zase vylepšit podložkama pod horní dva šrouby.Stačí cca 1cm a zásadně se mění jeho úhel,což je logický.
Ale zapomeň,že tobě pomůže cokoliv s těma 2metrama
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
sadilek napsal:
Měl jsem obě.Starej jede víc,o trochu víc papá,cca 0,5l/100km.
Koupil bych pěknou 1.svíci a za uspořený prachy vylepšil podvozek.
S tím absolutně nesouhlasím.Dokonce si troufnu tvrdit,že není žádnej objektivní důvod,proč by měl jet líp
Za ušetřený peníze podvozek moc nevylepší.Za předek není náhrada,krom totálního překopání motorky a dávat tam progresivní pružiny je celkem zbytečná záležitost.Na tom starým(r.2000) jsem to udělal.Zadní tlumič jsem nechal zrepasovat a vyměnit pružinu za progresivní HyperPro.Vepředu výměna pružin a hustšího oleje...cena komplet skoro 10tis se vším všudy...celkovej výsledek prakticky nula.A to vážím 85kg.Na zadním byl sice rozdíl aspoň citelnej,ale ty přední pružiny do propisky zázraky dělat nebudou,i kdyby byly pozlacený.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
sadilek napsal:
Měl jsem obě.Starej jede víc,o trochu víc papá,cca 0,5l/100km.
Koupil bych pěknou 1.svíci a za uspořený prachy vylepšil podvozek.
S tím absolutně nesouhlasím.Dokonce si troufnu tvrdit,že není žádnej objektivní důvod,proč by měl jet líp
Za ušetřený peníze podvozek moc nevylepší.Za předek není náhrada,krom totálního překopání motorky a dávat tam progresivní pružiny je celkem zbytečná záležitost.Na tom starým(r.2000) jsem to udělal.Zadní tlumič jsem nechal zrepasovat a vyměnit pružinu za progresivní HyperPro.Vepředu výměna pružin a hustšího oleje...cena komplet skoro 10tis se vším všudy...celkovej výsledek prakticky nula.A to vážím 85kg.Na zadním byl sice rozdíl aspoň citelnej,ale ty přední pružiny do propisky zázraky dělat nebudou,i kdyby byly pozlacený.
A nemohl by tím důvodem být právě onen zhltaný litr navíc? Krom toho má stará taky na první pohled odlišnost ve dvou výfucích. Laickým pohledem, když něco víc pozře a je schopno víc vyblít, tak by se to mohlo i víc točit :-) Mě se totiž pocitově taky zdá, že ta stará jede víc, jak jsem už psal. Může to být ale pouze pocitově, na obou naráz jsem zatím ještě nejel...
Upravil puchyyla dne 12.02.2015 13:30
Ne není.Novej žere míň,protože je tam lepší spalování díky druhé svíčce... a není to litr,ale půl
(tohle je vývoj..ne keyless )
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mám doma gs 2000 a gs dakar 2001 sehnal jsem si do obou řídící jednoty ročník 2003 a opravdu jedou plynule a spotřeba do 3,8 jedna jednotka je ze scarvera.
Ten můj DAKAR jezdí za 3,75 l na 100 km. Na nádrž (rozuměj do rozsvícení rezervy) najedu v rozmezí 320 - 350 km. Podle typu trasy. a tankuju kolem 12 litrů.
Ale jezdím po silnicích a tak do 120 km/hod.
Ta spotřeba je ověřená letos 2x. V červnu jsem měl úlet a jel jsem z JBC nN přes Plzeň na Lipno a přes Jindř. Hradec zpátky. Po okreskách NÉ dálnice. Dalo to 804 km od 9,30 do 22.00. Je fakt že večer jsem byl proti předpisům o dost rychlejší.
V červenci jsme byli v Rakousku na GG a tam jeli s přestávkama 20 hodin ( čistý čas jízdy)
a bylo to kolem 1.000 km. A tam jsme dodržovali rychlost + -.
A PROSTĚ nad 300 km se teprve rozsvětcela kontrolka. Tankováno necelých 12 litrů.
Rozdíl mezi jednosvící a 2 spark si myslím je jen asi ve špičce a to od 4.OOO otáček.
tedy rychlostí nad 120 km. A to se využije tak na dálnicích .
Na jednoválci ty rychlosti nad 120 už jsou docela nepříjemný dík malýmu štítu a váze motorky, ten boční vítr je kolikrát o strach, ono stačí předjet kamion s bočním větrem a to je tanec.
Upravil ttsiki dne 12.02.2015 15:03
http://www.rajce....j?q=ttsiki
Osobně jsem mezi ročníky 03 a 04 ve spotřebě neviděl větší rozdíl ( max. 1-2 deci), já u své 04 mám minimální spotřebu 3,3 a maximální 4,7, průměrná dlouhodobě je 4,1 po laďáku 4,2-4,3 ale jede znatelně líp od nízkých otáček, starší ročníky (01-02)jsou na tom o něco hůř jak se spotřebou, tak s průběhem, který je krapek ucukanější, jinak celkové rozdíly jsou zanedbatelné a když to vezmu zpětně, teď bych bral 03 Dakara
EDIT: 4,7 byla maximální spotřeba jak s originál výfuky tak s laďákem, prostě nad tuto hranici jsem se zatím v žádném případě nedostal
Upravil DAGR dne 12.02.2015 17:00
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Nemam sice GSo, ale CSo. Takze se muzu vyjadrit jen ke spotrebe, motory jsou to identicke. Co se tak bavime s lidma z klubu, tak ten rozdil ve spotrebe je fakt minimalni! Deci max. dve, vic ani prd! A kdyz jsem silhal po Power Commanderu, tak jsem narazil na fakt, ze ho delaji jennpro jednosvici. Kazdopadne jak rikam, co se tyce spotreby, tak ten rozdil je uplne zanedbatelnej. Mam jednosvici a pres 4,5 jsem se snad nikdy nedostal. V Norsku kochacka po horach za 3,2...
Upravil BURE dne 12.02.2015 17:34
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Jednosvíčka s powercommanderem a ladákem už pak nešla pod 5l ,jezdil jsem spíš za 5,5 ale jelo to jak píchlá sv.ině jen co je pravda.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.