Zdarec chlapi, jsem čerstvý majitel R1150R Rockster(a vůbec BMW...) a potřebuju poradit. Motorka šlape fajn ale má jednu nectnost, když ráno přijdu do garáže,otočím klíčkem,počkám a pak dám sytič do té nejvyšší polohy,motorka na cca třetí otočení nastartuje ale pak zase chcípne,to se pak ještě opakuje a až třeba na po3. se mi to podaří nadráždit tak,aby to udrželo otáčky(musím někdy pomoct plynem). Na to, že to má být jako sytič, tedy nějak zvýšené OT nezaznamenávám, motorka už pak většinou jede v pohodě(2.stupeń sytiče), jen jednou mi to chcíplo ale pak už je to v pohodě.Během chvíle ho vypnu a jede to bez problémů. Když je motor teplý,tak naskočí ihned a bez sytiče,na 1. drknutí. Dá se něco s tím sytičem provést...? svíčky jsou nové,klapky údajně společně s ventily seřízené, motorka má teď cca 33000...km...
Badbady - jestliže se ti při vytažení páčky "sytiče" (správně ručního plynu) nezvednou otáčky, tak máš buď velkou vůli na bowdenu "sytiče" nebo máš velkou vůli na bowdenech ke klapkám (povytažením páčky potom jen taháš volná lanka) - je potřeba to zkontrolovat, kde je chyba a nastavit to jak se patří.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jestli je to velkou vůlí na bowdenu "sytiče", tak to zvládneš levou zadní
Jestli velkýma vůlema na bowdenech ke klapkám, tak budeš potřebovat něco na synchronizaci (manometry, Carbtune.......)
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
ok, mrknu na to jestli se s tím nějak popasuju ,když ne tak budu muset vyhledat nějakou odbornou pomoc ,protože mě to míchne a mám strach aby mi takhle za chvíli neodkráčela baterka nebo starter... je to zatím jediná vada na "kráse" téhle motorky
Rockster má sytič jako GS a v "nejvyšší" poloze sám nedrží, vždy ho musím při startování držet na dorazu palcem, po nastartování ho pustím, sytič spadne do střední polohy a z té ho po zahřátí ručně "shodím" úplně. Lanko být samozřejmě špatně seřízené může, v tom případě pomůže (kromě správného seřízení) lehké přidání plynu, on ten sytič u BMW snad o ničem jiném není...
ahoj chlapi, tak jsem to nějak seřídil tím šroubovacím bazmekem pod páčkou "sytiče"...startuju ale...nevím jestli to bylo tím vedrem nebo mojím štelováním, po příjezdu do garáže jsem měl pocit , že to má dost vysoké otáčky...cca 1200-1250. vzhledem k tomu, že bych to i nechal rád zkontrolovat obecně,nevíte o nějakém slušném servisu (který ví o co jde...a co dělá...) který by mi germána prošel...a případně seřídil a to vše někde v okolí (i širším) Pardubic. Věřím, že za čas si toho udělám dost i sám ale potřeboval bych nějaký ten "vstup do systému" ...