Už som totalne zufaly z tej mojej jednoduchej motorky, preto tymto hľadam fachmana čo tomu rozumie lepšie ako ja a vedel by sa mi na to pozrieť, idealne Vychod sk ale v najhoršom to nemam problem dotiahnuť aj na moravu. Bol som v Košickom servise a tam mi ju odporučali nechať na jeden tyžden že sa skúsia v tom pohrabať, možno pôjde iba o banalitu tak preto by som si nerad nechal vymeniť polovicu motorky za nezmyselne peniaze. V najhoršom pripade ju odhlasim a rozpredam na sučiastky lebo mi blokuje miesto v kamaratovom garaži!
Upravil JRM66 dne 21.07.2014 20:34
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Začalo to prestavbou ABS-ka na rele system, po odpojeni baterie a demontaži nadrže nasledovalo precvaknutie zeleneho kablika veduceho z jednotky ABS, aby už to jebnute absko nekvilelo ked som musel isť z mašinou na STK s týmto stavom by som sotva prešiel. Po naslednej skúšobnej jazde išla motorka do cca 2500ot v pohode a potom ju začalo dusiť a stracať vykon až sa skoro udusila takže dojazd do druheho garaža vyzeral dosť biedne a hlavne nebezpečne ked som sa motal po bežnej komunikacii. Najsamprv blbnul iba ľavy valec, pravy hotova krasa, vymenil som sviečky navzajom aj sviečkove kabely + som ich aj prehodil v indučke a stale sa jebkal len ľavy valec, ktorý aj bol citelne chladnejši na vyfukovom kolene. Bola aj vymena vstrekov navzajom ale žiadna zmena, tak v tej zufalosti a nechuti som si urobil repas ľavej klapky nové futra atd. Včera som to poskladal a ejhle ľave lanko ku klapke vyrazne kratšie ako predtým, pohyb spornym bowdenom nevestil nič dobre tak, som demontoval rozdelovnik laniek a hned bolo jasne čo asi mohlo robiť šarapatu, bola totiž vyskočena koncovka ľaveho bovdenu čo ho dosť podstatne predlžilo, po opätovnom zloženi som si ešte naladil merakom poziciometer ľavej klapky na 0,35V + som to aj resetoval 5-tou poistkou. Po naštartovani sice horko tažko ale nepravidelny voľnobeh ako keby vynechaval jeden valec, tak som to zabalil a šiel sa domov skludniť a napisať toto vlakno. Dnes pokusny štart ktory bol sice dosť obtiažny a aj z biednym chodom motora kde pre zmenu blbnul aspon konečne iny valec ako stale predtym ľavy. zabudol som ešte dodať že stale to strieľa do filtru, ventile sú ok, ale zato mi kviči palivové čerpadlo ako jebnute! Borci z felicia cars service tvrdia že ked toto robi filcka tak je jebnute palivové čerpadlo, tak neviem čo robiť dalej, či si kúpiť ešte jednu motku na ND alebo všetko zaradom kúpiť nové aj ked to nebude potrebne. Mimochodom RJ motora je kompatibilna aj z 1100-ky resp. 1150-ky myslim zapojenim kvôli možnemu testu vylučovaciou metodou.
Upravil JRM66 dne 18.07.2014 23:17
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Ešte doplnim informaciu na ktoru som si dodatočne spomenul a to že, po nahodeni nových sviečok po pár minutach boli sviečky dosť začmudene ale aj spotreba benzinu v poslednej jazde bola trochu viac než je bežne.
Upravil JRM66 dne 20.07.2014 19:41
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
JRM66 napsal:
Ešte doplnim informaciu na ktoru som si dodatočne spomenul a to že, po nahodeni nových sviečok po pár minutach boli sviečky dosť začmudene ale aj spotreba benzinu v poslednej jazde bola trochu viac než je bežne.
ahoj bol som na tom tiez celkom podobne ked som sa moc sprtal v tych klapkach a trvalo mi to asi cca 2 tyzdne kym som to dal tak podla mojej predstavy do kopy,nemal som na tie klapky sahat ale uz to je celkom v pohode,ako spominas predtym som mal tiez sviecky cierne ako uhlie,treba sa s tym pobavit a hlavne bez nervov.Vcera som meral spotrebu a vysla mi 5,07L na 100Km kombinovanych mesto,okresky,a predtym som mal cca 6L...sem tam mi to streli do vyfuku,ale mam ladak a KN tak myslim ze to je OK,tiez nepoznam tu na SK neakeho solidneho boxer servisaka,a co poznam mechanikov tak su dobry na Japan masiny ale boxera by som im len tak nedal...
citim sa fajn..
Naštastie ja som do dorazov klapiek nedrbal, skôr som si myslel že som do niečoho zavadil a rozladil to, len neviem čo...?
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Chlapi diky za pomoc a rady, ale klapky som sa snažil nerozjebkať nakoľko som už čital pár pribehov o samoladeni a úplnom rozdrbani celeho systemu. Bola sice na jednom bowdene vyskočena kovova koncovka u rozdelovnika čo by aj robilo šarapatu ktorú som už mál česť osobne poznať ked mi prvykrát vyskočil bowden u klapky von zo štelovaku. Ale teraz ta dobrá sprava, je že som sa dneska už konečne vozil, chybu by z vás nikto neuhadol ale borci z fecia cars servisu mi stále dookola tvrdili to iste až som rozobral nadrž, vymenil filter a počas vymeny sme zistili že ešte pôvodny filter ktorý tam bol od vyroby bol vo vrcnej časti tam kde je zalisovany-zakrimpovany jemne pootvoreny tak že mi cez neho unikal tlak paliva naspäť do nadrže. Baworak bol pred dvoma rokmi dovezeny zo swissu a mal rovných 95tkm! Asi čo ma najviac zaraža je ako bol servisovany ked tam bol ešte pôvodny filter od vyroby, datum na obale filtra 25.02.97 je cca zhodny z datumom vyroby motorky, motorka bola v stave skoro novej tak ma to tak trochu šokuje že aj vo švajcu niekto na to prdi. Po nahodeni noveho filtra motorka skočila na prvu šupu, čo som ani neočakaval.Pár ľudi mi tvrdilo že nemôže to robiť palivovy system, ale opak je skutočnosťou že tomu tak može kľudne byť! Dakujem Servisakovy za dobré rady pri niektorých demontoch o ktorých som nemal ani šajnu!
Upravil JRM66 dne 21.07.2014 20:54
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Paradoxne som ho chcel meniť, ale nedostatok času sa venovať jazdeniu odsuval aj niektoré servisne vymeny, ale ked to bolo zo swissu tak som to nepredpokladal že sa niekto v lepšej krajine na to bezohradne vyprdi. Zaujimavostou bolo že aj ked bol filter vytlačeny a tažko prefuknutelny tak bol skoro čisty, žiaden sajrajt ako poniektory to tu často opisuju len bol akým si čierným filmom jemne ošmahnuty! Motorka sice už fachči ale ako naschval sa kvalitne zajebkalo počasie, DJ jebe a jebe!
Upravil JRM66 dne 22.07.2014 18:59
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.