Cestou do Slovinska a zpět jsem měl problém se startováním. Při zapnutí klíčku nenaběhlo benzinové čerpadlo. I na neutrál se sklopeným stojánkem. Takové to zabzučení při každém startu se nekonalo. Musel jsem několikrát opakovat zapnutí klíčkem, třeba i 10x něž fungovalo. Ale někdy zabralo hned na první pokus. Byla to trochu dobrodružná cesta, bo jsem nevěděl zda to neklekne uplně a budu schánět odvoz. Má někdo podobnou zkušenost či radu čím to bude. Předpokládám, že to je ovládaný nějakým relátkem. Veškeré kontrolky svítěj.
Upravil Zdenek 1150 dne 20.07.2014 20:28
Zkus po zapnutí klíčku zarajblovat se chcípákem nebo se spínačem bočního stojanu,může to být jedno z toho.Měl jsem vyběhanej chcípák v ovladači..je tam plíšek pod pérky..zkus..nevím
uz napisane, ak FID funguje, tak cerpadlo je pravdepodobne K.O. Skusil by som pri poruche ak Ti FID bude svietit zmerat ci ide elektrina do cerpadla
copo@centrum.sk
Ještě jsem nic neměřil. Od příjezdu jsem na to neměl čas mrknout. Čerpadlo běží v pohodě ale prodlém je že se mu nechce rozběhnout. První den to bylo vždy až tak na podesátý, druhej den už jen někdy nenaběhlo a třetí den z asi patnácti startů jen jednou. Což nemusí bejt čerpadlem. Na přístrojovce vše svítí vždy. Ten chcípák-tlačítko nepoužívám, vím že se serou.
Zkus čerpadlo "rozběhnout" napřímo. Odpoj konektor od příruby s čerpadlem na pravé straně. Propoj konektor na přírubě přímo na akumulátor a zkus čerpadlo několikrát rozběhnout - hnědý drát je mínus pól (kostra), a tuším zelenobílý je plus pól. Jestli se vždy rozběhne, tak je chyba jinde - pravděpodobně relé palivového čerpadla.
Já bych, podle toho jak se to chová, hádal taky to relé. Budu stát v garáži a zapínat klíček a čekat až nenaběhne, pak změřím proudy v konektoru k čerpadlu
před rokem jsem čerpadlo měnil za nové(servis) doteď krásně,jemně vrnělo,pomalu nebylo slyšet,včera se zvuk hodně zesílil,to staré čerpadlo mi taky tak kvičelo,7-8 let,co se mohlo stát?benzín jsem nebral
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz