Ahoj chlápci,komu se stalo tohle?Vyjedu od baráku 300m k benzince a od ní už pomalu po svých,cestou se mi vypařilo startovací tlačítko.ted startuju přes ohlý hřebík,není sice z německa,ale fachá
dugi přiložený následující obrázek:
Uz to tu nekdo psal.Ale je to dost dlouho,musel by jsi hledat.Tusim,ze mel 1200 gs.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
koupit se to neda, jedine v kompletu s celym prepinacem za vic nez 5000Kc ...
... tak sem tam strcil takovou tu vatovou tycinku jak se s ni cistej usi a prislusne jsem ji zkratil ... vypada to blbe ale funguje to ... par jich pro jistotu vozim od ty doby v kapse, abych mel cim startovat motorku za skoro pul mega ...
vždy mě zaskočí, co vše dokáže nové GS uklepat - třeba zadní kolo
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
koupit se to neda, jedine v kompletu s celym prepinacem za vic nez 5000Kc ...
... tak sem tam strcil takovou tu vatovou tycinku jak se s ni cistej usi a prislusne jsem ji zkratil ... vypada to blbe ale funguje to ... par jich pro jistotu vozim od ty doby v kapse, abych mel cim startovat motorku za skoro pul mega ...
... ale mam ji rad ...
Doufám, že ty štourátka do ucha mají aspoň logo BMW.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
ty vado,tak vatičky do ucha a bílo modré,vychytávka,pár si jich přidám do kapsyjá zjistil,že to je průměr stovkovýho hřebíku v nerez provedení po upilování špičky a taky dobrý.jinak to prý vyreklamujou a je to fakt ten celej vehement
to Vaca: až ji budeš mít tak kecej, tohle vlákno se nejmenuje, pomluv mi motorku, ale poraď mi. Uznávám, že to mohli inženýři z reichu udělat i líp,ta motorka mouchy má, ale jak chcete snížit váhu skoro o pětinu,navýšit výkon o 15% zvýšit tuhost o 25% (nebo jste slyšeli, že by na 1200 praskla podsedlovka nebo rám přední masky? A ta ovladatelnost v terénu je u 12-ky taky úplně někde jinde. Už mě jen trochu sere, jak se všichni s 1150 seběhnou na forum, když má někdo s 1200 problém,jak hyjeny. Neříkám, že to dělají všici. Já ji mám už skoro 3 roky, najetomá taky slušně a to i v terénu a neměl jsem jedinej problém.
Nechci se hádat, ale kdybys to dočetl do konce, píšu tam že to všici nedělaj, jenom je zajímavý, že se někdo vždycky najde, opačně to jestli sis všiml nefunguje, nebo jsi četl, že by někdo na problémy s 1150 typu: Praskající díly na 1150 GS,Zablokovaná přední brzda,Klepající klapka na vstřiku,zadni tlumic v haji,Proč boxer žere přes 7,Kardan,Zase kardan,BACHA NA KARDAN! 2,zlobící spojka,vytí z převodovky¨...atd. někdo s 12 dopisoval, nujoo, to jsou ty vase dinosauří ročníky, je to shit tak se nedivte?
boGaS napsal:
Nechci se hádat, ale kdybys to dočetl do konce, píšu tam že to všici nedělaj, jenom je zajímavý, že se někdo vždycky najde, opačně to jestli sis všiml nefunguje, nebo jsi četl, že by někdo na problémy s 1150 typu: Praskající díly na 1150 GS,Zablokovaná přední brzda,Klepající klapka na vstřiku,zadni tlumic v haji,Proč boxer žere přes 7,Kardan,Zase kardan,BACHA NA KARDAN! 2,zlobící spojka,vytí z převodovky¨...atd. někdo s 12 dopisoval, nujoo, to jsou ty vase dinosauří ročníky, je to shit tak se nedivte?
najvatšie dristy o tom aka je 12stka zla som počul od tych čo ju nemaju
čau chlápci,koukám,že se tady trošičku přitvrdilo,nic méně bez mrknutí oka závada odstraněna a vyreklamována,tlačítko na svém místě,celá akce ani né týden.