Tak jsem nechal měnit olej u svého GS. Dělal jsem to u borce, co je sice v důchodu, ale je to machr i na opravy všeho druhu. Jen BMW byla má "jeho první". Ale v tom takový rodíl není, ne?
Jenže:
Vyměnili jsme olej (Castrol GPS) i filtr a jak jsem to doléval a natáčel, bylo tam cca 2,5 litru a vše bylo OK
Pak ale jedu krátkou vzdálenost a zjistil jsem, že se mi přeplnila nádržka Tak jsem ubral a ráno to bylo v poho a jezdil jsem dál(krátké úseky v okolí města)
Večer jsem vyrazil do práce a po cca 47km mi svítilo mazání*pissed* Zastavil jsem a zjistil, že se mi přeplňuje nádržka a v oleji jsou malinkaté bublinky*pissed* opakoval jsem proces, ale po 200metrech se to opakovalo Očivídně v okruhu šel olej zpět do nádržky, ale nechtělo se mu do motoru
Tak jsem se nechal odtáhnout a koukal na to jako z jara a nechápal - já taky ne 6e by mu něco spadlo dovnitř a ucpalo se? Prý nemožné. Pak jsem mu volal, jak to jde a říkl, že když to rozdělal, že za olejovým filtrem bylo mnoho nějakých stříbrných cucků Máte někdo potuchy, o co by mohlo jít?????????????? Motka je jako nová a do té váměli jezdila miliónově
Neměl by někdo z vás schéma motoru? Že bych zkuil z toho něco vyčíst
Upravil pavel zamy dne 09.10.2008 11:11
Tohle ti asi nic moc neřekne... [img][/img]
Ale rozhodně bych zkontroloval to co se rozebíralo (filtr,nádrka,vypoušťáky+těsnění na nich atd). Jenže jestli jsi u toho nebyl,tak nevíš,co s tím místní pan šikula dělal...
BIGR přiložený následující obrázek:
[47.87Kb]
Upravil BIGR dne 04.03.2012 10:32
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Filtr otocit nejde je tam gumovy tesneni a druha strana je bez diry.A Myslim,ze se tam davat 2,3 litru.Ja tam letos pro jistotu nalil 3,2 a dvakrat menil nadobku.Taky to penilo jak hajzl.
Nejedes na Motoroute??
Špony to nebyli, spíš prý tekuté stříbrné cucky řekl jsem mu, ať rozdělá celou vanu a vyčistí to celé a uvidíme Ale teď se mu už dva dny nemůžu dovolat*pissed*
na jakou Motoroute?
pavel zamy napsal:
Špony to nebyli, spíš prý tekuté stříbrné cucky řekl jsem mu, ať rozdělá celou vanu a vyčistí to celé a uvidíme Ale teď se mu už dva dny nemůžu dovolat*pissed*
na jakou Motoroute?
s tím olejem bacha, opravdu to chce pouze max. 2.3L já jsem tam dal přesně, ale asi tam ještě něco zbylo, takže mi pak začala svítit kontrolka, stačilo pak jen ani ne deci odlit z nadrzky a bylo to...
ty cucky jsou dost divný, jak řikají ostatní, stejně to vždycky je člověkem, bud se do to neodborne rejpal, nebo na něco zapomel atak... ale to se stava bezne...
tak jsem ho konečně zastihl a nevisí ale asi brzy bude a já mu v tom pomůžu*pissed* Neví si s tím rady, tak mu vyhrožuju, že když to nebude v cajku do 14 dnů, tak to půjde k Bychlovi na jeho náklady...
Stále problikává a svítí mazání, jednou je nádržka oleje přeplněná, podruhé zase skoro prázdná a to s předepsaným 2,3 literu oleje. Nevíte někdo, co by to mohlo být? A nemáte někdo schéma motoru?
tak jsem "technikovi" řekl, že to má na své náklady odvézt k Bychlovi a najednou to šlo Včera jsem dojel z Vysočiny do Chomutova okružní cestou a už frčí úplně bezvadně ale v čem byl zakopaný pes, mi neřekl *pissed* a po cestě v Kolíně jsem si musel vyměnit o kroužek u olej.filtru - našel jsem v tom Kolíně ACK AUTOKUTLÍŘE, s.r.o. - mají tam spoustu věcí za hubičku a hlavně o kroužky na morotory všech velikostí a jsou moc hodní a ochotní
Takový věci jako výměna oleje si máš dělat sám, aspoň já si dělám všechno co si myslím, že zvládnu, protože si věřím víc než kdejakýmu servisu. 650 Dakara sem taky měl a bylo to první co sem dělal, výměna oleje. Vůbec nic na tom neni, 2,3 l přesně ani víc ani míň a pak už zase jen pumpy a tankování. Pak přišela na řadu řetězová sada, zase doma atd. Nesmíš se toho bát, ušetříš peníze a věř, že si to uděláš líp, protože je to tvoje a chceš to mít na 100% ready. Teď mám 1200 GS, všechny oleje, motor, převodovka i zadek, seřízení ventilů zase doma. A když něco nevím, tak se zeptám, za to se nemusí nikdo stydět, žádnej učenej z nebe nespad. Ať ti šlape.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca napsal:
Takový věci jako výměna oleje si máš dělat sám, aspoň já si dělám všechno co si myslím, že zvládnu, protože si věřím víc než kdejakýmu servisu. 650 Dakara sem taky měl a bylo to první co sem dělal, výměna oleje. Vůbec nic na tom neni, 2,3 l přesně ani víc ani míň a pak už zase jen pumpy a tankování. Pak přišela na řadu řetězová sada, zase doma atd. Nesmíš se toho bát, ušetříš peníze a věř, že si to uděláš líp, protože je to tvoje a chceš to mít na 100% ready. Teď mám 1200 GS, všechny oleje, motor, převodovka i zadek, seřízení ventilů zase doma. A když něco nevím, tak se zeptám, za to se nemusí nikdo stydět, žádnej učenej z nebe nespad. Ať ti šlape.
Na předchozích motkách a na autě si vše dělám, ale letošní létojsem měl nějak nedostatek času, tak jsem to řešl takhle Ale to bylo po prvý a naposled
nenca napsal:
Takový věci jako výměna oleje si máš dělat sám, aspoň já si dělám všechno co si myslím, že zvládnu, protože si věřím víc než kdejakýmu servisu. 650 Dakara sem taky měl a bylo to první co sem dělal, výměna oleje. Vůbec nic na tom neni, 2,3 l přesně ani víc ani míň a pak už zase jen pumpy a tankování. Pak přišela na řadu řetězová sada, zase doma atd. Nesmíš se toho bát, ušetříš peníze a věř, že si to uděláš líp, protože je to tvoje a chceš to mít na 100% ready. Teď mám 1200 GS, všechny oleje, motor, převodovka i zadek, seřízení ventilů zase doma. A když něco nevím, tak se zeptám, za to se nemusí nikdo stydět, žádnej učenej z nebe nespad. Ať ti šlape.
Na předchozích motkách a na autě si vše dělám, ale letošní létojsem měl nějak nedostatek času, tak jsem to řešl takhle Ale to bylo po prvý a naposled
Chlapi, Vy mě děsíte... Jestli takhle bude uvažovat každý, tak si s výučním listem budu moci já i ostatní řemeslníci utřít... Myslím si, že hurásystém není pro současnou techniku až tak moc to pravý. Co speciální nářadí a přípravky? Neříkejte, že nenajdete odborníka, který ví co dělá a je na něho spoleh.... Třeba mě slíbili u Bychla, že u garančky u nich můžu být a můžu se dívat... Uvidím co a jak a dám vědět.
My děláme Fordy Mondea a Focusy od roku 2000 výš a vím, jak dopadá neodborná snaha o samodomo. Při vší úctě k Vašim dovednostem, samozřejmě... Já se teda ještě zaplaťbůh nespálil. Dám na doporučení. Většina našich zákazníků je našimi zákazníky právě tak a funguje to...
nenca napsal:
Takový věci jako výměna oleje si máš dělat sám, aspoň já si dělám všechno co si myslím, že zvládnu, protože si věřím víc než kdejakýmu servisu. 650 Dakara sem taky měl a bylo to první co sem dělal, výměna oleje. Vůbec nic na tom neni, 2,3 l přesně ani víc ani míň a pak už zase jen pumpy a tankování. Pak přišela na řadu řetězová sada, zase doma atd. Nesmíš se toho bát, ušetříš peníze a věř, že si to uděláš líp, protože je to tvoje a chceš to mít na 100% ready. Teď mám 1200 GS, všechny oleje, motor, převodovka i zadek, seřízení ventilů zase doma. A když něco nevím, tak se zeptám, za to se nemusí nikdo stydět, žádnej učenej z nebe nespad. Ať ti šlape.
Na předchozích motkách a na autě si vše dělám, ale letošní létojsem měl nějak nedostatek času, tak jsem to řešl takhle Ale to bylo po prvý a naposled
Chlapi, Vy mě děsíte... Jestli takhle bude uvažovat každý, tak si s výučním listem budu moci já i ostatní řemeslníci utřít... Myslím si, že hurásystém není pro současnou techniku až tak moc to pravý. Co speciální nářadí a přípravky? Neříkejte, že nenajdete odborníka, který ví co dělá a je na něho spoleh.... Třeba mě slíbili u Bychla, že u garančky u nich můžu být a můžu se dívat... Uvidím co a jak a dám vědět.
My děláme Fordy Mondea a Focusy od roku 2000 výš a vím, jak dopadá neodborná snaha o samodomo. Při vší úctě k Vašim dovednostem, samozřejmě... Já se teda ještě zaplaťbůh nespálil. Dám na doporučení. Většina našich zákazníků je našimi zákazníky právě tak a funguje to...
V žádným případě se nechci dotknout mechaniků "profíků", co svoji práci dělají, jak dělat mají, dobře a poctivě, ale zkušenost mi velí- co zvládneš sám a dobře, to si udělej, protože sem se mockrát spálil a stálo mě to dost peněz a zbytečně. To nemluvím o tom, že sem to měl v autorizovaným servisu, závada neodstraněna, ale prachy si vzali.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Na předchozích motkách a na autě si vše dělám, ale letošní létojsem měl nějak nedostatek času, tak jsem to řešl takhle Ale to bylo po prvý a naposled[/quote]
Chlapi, Vy mě děsíte... Jestli takhle bude uvažovat každý, tak si s výučním listem budu moci já i ostatní řemeslníci utřít... Myslím si, že hurásystém není pro současnou techniku až tak moc to pravý. Co speciální nářadí a přípravky? Neříkejte, že nenajdete odborníka, který ví co dělá a je na něho spoleh.... Třeba mě slíbili u Bychla, že u garančky u nich můžu být a můžu se dívat... Uvidím co a jak a dám vědět.
My děláme Fordy Mondea a Focusy od roku 2000 výš a vím, jak dopadá neodborná snaha o samodomo. Při vší úctě k Vašim dovednostem, samozřejmě... Já se teda ještě zaplaťbůh nespálil. Dám na doporučení. Většina našich zákazníků je našimi zákazníky právě tak a funguje to...[/quote]
V žádným případě se nechci dotknout mechaniků "profíků", co svoji práci dělají, jak dělat mají, dobře a poctivě, ale zkušenost mi velí- co zvládneš sám a dobře, to si udělej, protože sem se mockrát spálil a stálo mě to dost peněz a zbytečně. To nemluvím o tom, že sem to měl v autorizovaným servisu, závada neodstraněna, ale prachy si vzali.[/quote]
Přesně tak! Já když byl na poslední prohlídce v AuTecu (protože ještě byla motorka v záruce),tak jsem se ptal na palivoměr. Z plný skočí najednou na půlku a pak už ubývá po kousíčkách. Dneska vím,že to je normální a že to tak prostě je udělaný. Ale přijímací technik to zapsal do požadavků a já zaplatil za kontrolu palivoměru.
Co dodat? Prostě odborníci na svém místě.
Proto co můžu dělám sám a nevěřím nikomu. Aspoň vím jak jsem to udělal,co jsem opravdu vymněnil a ne jen za to zaplatil a nevěděl nic.
Upravil BIGR dne 29.10.2008 18:59
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS