Tak sem se nechal opjet napálit západní propagandů a zakůpil za 380 korun českých tekutý kof loctite 3450. Je to taková malá dvojstříkačka a po vytvrdnutí je to furt jakýsi gumový takže o kovu nemože byt ani řeč. Řekl bich že je to podobný našemu eprosinu který je určitě daleko lepčí. Ešče se prodává taková plastová tuba gde je taková plastelína která se užmůlá a nacpe do díry,nemáte stým negdo skušenosť ? Potřebuju viplnit šišatů díru v hliníku 12mm a pak tam viříznůt závit a vrazit vlošku 10mm heli-coil. Ď.
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal:
Tak sem se nechal opjet napálit západní propagandů a zakůpil za 380 korun českých tekutý kof loctite 3450. Je to taková malá dvojstříkačka a po vytvrdnutí je to furt jakýsi gumový takže o kovu nemože byt ani řeč. Řekl bich že je to podobný našemu eprosinu který je určitě daleko lepčí. Ešče se prodává taková plastová tuba gde je taková plastelína která se užmůlá a nacpe do díry,nemáte stým negdo skušenosť ? Potřebuju viplnit šišatů díru v hliníku 12mm a pak tam viříznůt závit a vrazit vlošku 10mm heli-coil. Ď.
Já mám doma už strašně dlouho něco podobnýho. Jsou to dva válečky šedý a bílý z obou se uřízne stejnej kus. Sežmoulá se to dohromady a pak nacpe kam je potřeba. Mám tím opravený závit na předním šroubku krytu hlavy. Už to drží třetí rok bez problému. Ale fakt nevim jak se to jmenuje a kdo to vyrábí. Až se dostanu domu,tak se můžu pokusit to najít a napsat.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Mam koupeny v Obi tekuty kof od firmy Cais a lepi vsechno a perfektne.Je to pryskyrice do ktere se pridava hlinikovej prasek.Zatim zalepilo fakt vsechno.Nebo druha varianta je Duo tmel takova ta plastelina dvouslozkova a ta je hodne dobra akorat je trosku drazsi asi 550ká.
Kuna to sů cifri,skusim se zeptat ešče f práci potřebuju teho zacpat ďóru 12 x 15 mm a nesce se mě uš experimentovat a vihazovat love za celů tubu. Leda bich stem pak mojí zalepíl hubu.
Kupredu spatki ni krok...
Je odolný teplotám v rozmezí od až 35 °C do + 185 °C. Trvale odolává vodě, olejům, benzínu a naftě.
Použití:
Výrobek lze využít v mnoha oblastech:
* oprava prasknutých trubek a renovace odlitků
* opravy bloků motorů, čerpadel a přírub
* tmelení, lepení děr a nerovností
Jeho aplikace je totožná s dvousložkovým epoxidovým tekutým kovem ZOL, jenž najde uplatnění zvláště ve strojírenství.
Upravil zmijon dne 09.10.2008 17:09
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
bohusu mozes si i vybrat baleni aby ti zustalo i na babu Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Pánové asi vás zklamu.Tyhle sračky fungujou jen potud,pokud nejsou nijak moc namáhané.Pokud možno vůbec.Obvykle se s nima dá zalepit díra,ale jakkoliv je zatěžovat opravdu ne.Už vůbec ne do nich řezat závit a čekat že to něco vydrží.Mám to ověřeno lety praxe v nástrojárně a pokusy s chemií na přípravcích a formách končily vždycky stejně-rozpadem.Jediná fungující metoda je vyvložkováním a to kovem,nebo návarem a strojním opracováním.
Pavelgs ma pravdu. Pokud je na to misto,tak vyvlozkovat, pokud ne tak zavarit a na masinu s tim. Vcetne hliniku. A helicoil vlozky, at se tvari jak chteji, jsou dobry, ale hlavne do strzenych zavitu, do kterych jde rovnou riznout ten jejich zavit. Dokonce se to moc neosvedcilo ani do duralu, kde je potreba ten zavit pouzivat casteji. Na to je lepsi klasicka zavitova vlozka.
R1100GS
pavelgs napsal:
Pánové asi vás zklamu.Tyhle sračky fungujou jen potud,pokud nejsou nijak moc namáhané.Pokud možno vůbec.Obvykle se s nima dá zalepit díra,ale jakkoliv je zatěžovat opravdu ne.Už vůbec ne do nich řezat závit a čekat že to něco vydrží.Mám to ověřeno lety praxe v nástrojárně a pokusy s chemií na přípravcích a formách končily vždycky stejně-rozpadem.Jediná fungující metoda je vyvložkováním a to kovem,nebo návarem a strojním opracováním.
Plně se pod to podepisuju, páč jsme tyto věci pár let prodávali.. Ale jinak vám mohou doporučit cokoliv z našeho sortimentu a za kvalitu ručím, neboť naše firma má ve sloganu: Temax - váš partner pro těsná spojení... A to se vyplatí..!
Mám zkušenost a to i s vrtáním závitů s dvousložkovým tmelem,kterej je šedobílej, uřízneš kolik potřebuješ, rozžmouláš a necháš asi 20minut vytvrdnout a je to jako šutr, po 24h do toho můžeš řezat závity,obrábět to atd. Dle papíru to pak má mít strejnou pevnost jako hliník a docela bych tomu i věřil. Udělal jsem z toho kdysi kuličku a kladivem jsem jí nerozmlátil,protože po 4té ráně někam zmizela - vcelku. Ale teď nevím jak se to jmenuje - juknu doma a po neděli napíšu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jak jsem s sebou plesknul na hristi, tak to odnesl ten vylitek z hlinikove slitiny co drzi samotne plexi na leve strane. myslite ze se temito pripravky da slepit ta hlinikova slitina co je soucasti masky? Myslim ze nebude nijak zvast namahana pokud sebou nebudu pleskat casteji..
Hrabe_X napsal:
Mám zkušenost a to i s vrtáním závitů s dvousložkovým tmelem,kterej je šedobílej, uřízneš kolik potřebuješ, rozžmouláš a necháš asi 20minut vytvrdnout a je to jako šutr, po 24h do toho můžeš řezat závity,obrábět to atd. Dle papíru to pak má mít strejnou pevnost jako hliník a docela bych tomu i věřil. Udělal jsem z toho kdysi kuličku a kladivem jsem jí nerozmlátil,protože po 4té ráně někam zmizela - vcelku. Ale teď nevím jak se to jmenuje - juknu doma a po neděli napíšu.
Jo tohle znám.Výborná věc na rychlé zalepení chladiče apod.Jinak obecně různé pryskyřice a většina plastů NIKDY nebude mít vlastnosti kovu.Může se jim hodně přiblížit jako např.TEXTIT,KARTIT (známý Pertinax) atd.Všechno je ale jinak,když se do nich vyřeže závit a očekává se stejná pevnost jako v kovu.Marně.Solidní výsledek se dosáhne až při velkém profilu závitu,tzn od stoupání 3mm a výše.
Zrovna teď mám před sebou výkres součásti formy pro SUZUKI která je vyrobena z mat.TECAST. a konstruktér osvíceně použil pro závity M10 ocelovou vložku,byť je tenhle materiál jinak poměrně dost pevný.Z důvodů které jsem psal výše.
BIGR napsal:
Už jsem doma a tak jsem našel ten můj tmel se kterým mám tu dobrou zkušenost.[img][/img]
Nahrazuje sváření a letování? A my cvoci nakoupili nového TIGa .
EDIT: BIGR-nesměju se tobě,ale tomu co jsou výrobci schopni zákazníkům nakukat.Takže peace
Já vím. Musí se to požívat s mozkem. Protože nic neni všemocný. Ale já s tím zadělal několik stržených závitů které nejsou pevnostní (nic na nic nedrží tak aby se to muselo utahovat nějakou větší silou) a samozřejmě se k tomu taky musí i tak přistupovat. Nečekat zázraky a utahovat s citem.
To sváření a letování je myšleno asi ve fomě zacelení otvoru a ne spojení dvou součástek.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS