Ahoj,
predpokladam, ze se uz nekomu povedlo pri padu ohnout riditka. Jak jste to resili? Podle me jsou moznosti tyto:
1. Narovnat to na hulvata pres trubku
2. Nechat to narovnat odbornou firnou
3. Koupit nove za hroudu zlata
Jake mate zkusenosti s pripadnou opravou popr. komu to sverit?
Diky!
nerovnám je na hulváta ale na lisu mimo moto, hrozí vylomení ložiska v horních brýlích
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
Ještě je další varianta, jak jsem to na 1150 vyřešil já - za hroudu platiny koupit Magury, ze kterých mě nebolí zápěstí ani po týdnu jízdy ve stupačkách 8h denně. Z originálů jsem po pár dnech měl záněty, protože mi nevyhovuje ten úhel který ruka svírá když držím řídítka ve stoje. Zápěstí mám trošku jako vytočené do strany. U magury mám zápěstí přesně v ose ruky a je to mnohem pohodlnější.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pokud je to trochu, srovnat za studena, pokud víc vyměnit, nebo se Vám stane co mě, že budete mít v ruce půlku řídítek držících na hrazdičce v lepším případě v malé rychlosti. V ten okamžik byste určitě dali hroudu zlata rádi . Autogen obecně - mění se struktura materiálu, který se v místě přechodu zahřátý chladný může stát křehkým - pokud znáš materiál, dá se to říct přesně zda autogen ano nebo ne.
Teoreticky když se to dělá autogenem správně tak by se struktura materiálu měnit neměla, ale i tak bych to rači zkusil za studena. Já je rovnal za studena 2x (jsou jako z bláta) a pak jsem koupil pořádný duralový který za 1. Mají lepší tvar takže nebolí zápěstí. A za 2. Jsou penější takže se neohnou při banálním pádu když jsem měl "krátkou nohu" a za 3. Jsou podle mě hezčí. Mínus je, musel jsem je upravit abych mohl použít originální vyhřívací rukojeti. A musel jsem upravit úchyty na horních brýlích(stačilo by teda dát jenom zvýšení který mnění z originálního průměru na průměr bezhraznových řidítek). Ale já jsem jsem to ještě trochu vylepšil na způsob uchycení který má 12 gs 08-13.
u kovových řidítek-upnout do svěráku před místem ohybu,nasadit trubku a tahem vrátit do původní polohy,železo si nechá hodně líbit,pokud se ti trubka nevrací do původního tvaru a někde se ti bortí,je lepší je vyhodit.
dural-ohnout jde bez problémů,při pokusu o narovnání okamžitě praská
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Rovnal jsem 22mm Magury (na ER5) a 2x obyčejný řidítka na Jawky.
Vyrobil jsem si přípravek z horních brýlí Jawa, upnutý do svěráku.
Metrovou trubku (vhodného vnitřního průměru) a za studena a i ty Magury šlo to hodně snadno. Proměřil jsem to ve dvou osách, srovnal na 1mm a jezdím.
Chvili jsem jezdil s ohnutyma, narovnat sly jen trosku, vic mi nebylo doporuceno, aby nepraskly. Koupil jsem WRP, bez hrazdy, hlinikova, konicka a je to jedna z nejlepsich investic do te motorky, co jsem udelal.
Jsou nesrovnatelne hezci, lehci, pevnejsi, pozice na motorce je pro me lepsi. Dostala me hlavne jejich pevnost, zadne pruzeni v ruce jako u tech starych.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS