Ahoj nevíte náhodou někdo jak se dají vypnout automaticky se rozsvícející světla u roku 07? Vím, že na starších ročnících na to byl fígl,ale u této to nějak nefunguje. Díky za tipy
PS: Přeci nemusí každý vědět kam se chci na noc utábořit
Tak to by zajímalo i mne, zatím jsem na to taky nepřišel. Doufám že někdo ví jak na to...
Tak šup šup, pište
Víťa R 1200 GS Adventure 07
ICQ: 137-830-951
MotoTraveller napsal:
Ahoj nevíte náhodou někdo jak se dají vypnout automaticky se rozsvícející světla u roku 07? Vím, že na starších ročnících na to byl fígl,ale u této to nějak nefunguje. Díky za tipy
PS: Přeci nemusí každý vědět kam se chci na noc utábořit
A jaký fígl byl u starších to mě zajímá?
R1150 GS Adventure
Mělo by to jít takto, ale funguje to jen u modelů s ABS :
zapni zapalování a počkej až proběhne normální sekvence po zapnutí. Hlavní světlo je vypnuté. Zmáčni a podrž tlačítko pro vypnutí blinkrů asi pět vteřin. Zmáčkni a podrž tlačítko pravého blinkru pět vteřin. Nastartuj motor. Světla se NEZAPNOU!
Jakmile se vypne zapalování, tak se to vrátí do normálu. Prý se takhle dají vypnout světla i když motor běží
R 1200 GS LC Adventure
rendas napsal:
Mělo by to jít takto, ale funguje to jen u modelů s ABS :
zapni zapalování a počkej až proběhne normální sekvence po zapnutí. Hlavní světlo je vypnuté. Zmáčni a podrž tlačítko pro vypnutí blinkrů asi pět vteřin. Zmáčkni a podrž tlačítko pravého blinkru pět vteřin. Nastartuj motor. Světla se NEZAPNOU!
Jakmile se vypne zapalování, tak se to vrátí do normálu. Prý se takhle dají vypnout světla i když motor běží
Tohle opravdu funguje??
A bylo to uvedený např. v manuálu, nebo to bylo jen "skrytý"?
Přijde mi to dost "zajímavý" řešení
A u F 650GS teda fígl je,nebo není??
rendas napsal:
Mělo by to jít takto, ale funguje to jen u modelů s ABS :
zapni zapalování a počkej až proběhne normální sekvence po zapnutí. Hlavní světlo je vypnuté. Zmáčni a podrž tlačítko pro vypnutí blinkrů asi pět vteřin. Zmáčkni a podrž tlačítko pravého blinkru pět vteřin. Nastartuj motor. Světla se NEZAPNOU!
Jakmile se vypne zapalování, tak se to vrátí do normálu. Prý se takhle dají vypnout světla i když motor běží
Takže vyzkoušeno a vypínání světel funguje jen jsem zatím ještě nepochopil jak se dle tamteho trik návodu vypínají také parkovačky. Teď nevím zda to bylo se světly u starších ročníků stejné nebo ne, ale pokud ne můžu to zjistit vím,že mi to kdysi někdo říkal
mam presne opacny problem,nejakym zpusobem jsem si vypnul potkavaci svetlo.chlel jsem nastartovat a masina zacala couvat.podrzel jsem ji ,a asi zatlacil na vypinac blinkru. na displeji se mi obevila kontrolka svetla se sipkou a a zhaslo potkavaci,zkousel jsem ho zapnout obracenym zpusobem jako to popisujete vypnuti a nic. halogen vypada ze je v poradku.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Danes napsal(a):
mam presne opacny problem,nejakym zpusobem jsem si vypnul potkavaci svetlo.chlel jsem nastartovat a masina zacala couvat.podrzel jsem ji ,a asi zatlacil na vypinac blinkru. na displeji se mi obevila kontrolka svetla se sipkou a a zhaslo potkavaci,zkousel jsem ho zapnout obracenym zpusobem jako to popisujete vypnuti a nic. halogen vypada ze je v poradku.
Halogen vypadá to je krásně napsaný! Dej tam jinou žárovku at to víš jestli je opravdu k.o nebo ne!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Existují různé triky a úpravy, které lze provést na R1200GS, které nejsou dobře zdokumentovány. Zde je seznam několika z nich. Pokud víte o trik, který zde není uveden, prosím, napište mi a já vám ji přidat na tuto stránku.
Zapnutí Světlomety OFF
Postup je následující:
Zapněte zapalování a umožní spuštění-check cyklus dokončit. Světlomety bude pryč (to je normální).
Hold turn-signál zrušit přepínač pro 4-5 sec.
Hold právo obrátit-signál spínač pro 4-5 sec.
Start motoru.
Osvětlení by mělo zůstat OFF.
To bude reset příště vypnout zapalování. Světlomety bude pryč, ale svícení a zadní světlo zůstane.
Poznámka 1: Nikos Skarentzos napsal říct, že můžete použít tento trik na zhasínání světel, když jste na koni, to je, když jste začal motor. Můžete ještě zastavit a otočit motor vypnout a teprve poté se můžete dostat zpátky na světlo, nicméně.
Poznámka 2: Tim Jones napsal, řekl, že na jeho '07 model Adv (bez servo brzdy), jen bít vysoké světla nebo potkávací spínač zapne potkávací znovu. To zřejmě nefunguje na '05 a '06 modely. Tim dát videoklip ukazující to na YouTube.com
Soustružení na parkovací světla
Postup je následující:
Vypněte zapalování.
Do cca 60 sekund (tak dlouho, dokud červené výstražné světlo vlevo vypínač bydlení rukojeť je on), push to buď turn-signál switch.
"Parkovací světla", zůstane až do restartu zapalování. On USA-spec kol, parkovací světla se skládá z koncového světla a velmi malé světlo ve spodní části světlometu shromáždění. Červené výstražné světlo na levém madle bude také zůstat na.
UPOZORNĚNÍ: dlouhodobé užívání parkovacích světel se bude vybíjet baterie.
Vypnutí parkovací světla
Postup je následující:
Zapněte zapalování, pak se vypne. Nebo jen nastartovat na kole a jízda pryč ...
Programování BMW Security System
Za prvé, dal systém v programovacím režimu pomocí dálkového:
Krok Akce Potvrzení
1 Deaktivovat alarm funkce
2 Zapněte zapalování
3 Stiskněte tlačítko celer 3 krát jedno pípnutí
4 Vypněte zapalování do 10 sec.
5 Stiskněte tlačítko hladký 3 krát jedno pípnutí
6 Spínač zapalování do 10 sec. 3 pípnutí
Funkce programování je nyní aktivní. Počtu blikání signály dálkového ovladače LED indikuje aktivní programovací krok. Stiskem tlačítka žebrované je potvrzen signalizovat. Stiskem tlačítka hladký je potvrzen potvrzení tón.
Po poslední krok, LED přestane blikat a čtyři potvrzení tóny zvuk.
Krok Nastavení Žebrované tlačítko Hladké tlačítko
1 Potvrzení pípání po zapínání / vypínání alarmu ON OFF
2 (Není v provozu) Push to buď tlačítkem
3 Signalizovat typ otok přerušovaný
4 Automatické zastřežení alarmu funkce s zapalování off ON OFF
Systém ukončí programovací režim automaticky 30 sekund po posledním stisknutí tlačítka. Můžete konce programovacího módu okamžitě po vypnutí zapalování.
Úspěšné programování je potvrzen potvrzení tón znějící 4 krát. Pokud jsou programy zrušeny, data budou uložena nebudou.
Pokud se chcete zaregistrovat další dálkovým ovladačem, nebo nahradit ztracené dálkové ovládání, pak musíte vždy registrovat všechny dálkové ovládání jednotky s anti-krádež alarm. Můžete se zaregistrovat maximálně čtyři dálkové ovládání jednotek.
Seřízení řazení páky
Zpět plastový kryt nahoře a vlevo od řadicí přístupu pro zbytek práce. To vypadá, že startér kryt motoru. Existuje jen jeden šroub vrátit zpět na správné a existují plastové výstupky na levé straně, takže jakmile šroub je mimo zasuňte kryt na právo na odpojení oka pak manouvre ven.
Zařízení spojení se skládá ze závitové bar spojovací řadicí hřídel k tomu převodovky. Tam jsou uvolněné bezpečnostní matky horní a dolní. Vrátit tak uvolněné bezpečnostní matky a pohybovat jednou nahoru a druhé dolů, dokud se setkávají. Nyní zámek je dohromady. Tato operace bude pravděpodobně vyžadovat trochu WD40 usnadnit.
Nyní pomocí klíče na matice zamčené otočit celou závitem bar anti-směru hodinových ručiček tak, že větry směrem nahoru. Nakonec to bude vítr od spodní výstupek a řadicí klesne.
Nyní úprava je provedena, tak ať vítr více bar do top oka zvýšit poloha přepínače nebo vítr bar z top oka, chcete-li kapka voliče.
Nyní zvýšit voliče a vítr bar zpět na dno oka. Ujistěte se, že existuje dostatek nitě ve spodní části oka k zajištění. V tomto okamžiku byste měli zkontrolovat polohu voliče tím, že sedí na kole se svým normálním kole boty. Také zkontrolujte, že volič není faul sidestand hnutí.
Pokud je správné poloze se nachází, vítr uvolněné bezpečnostní matky zpět do každého oka a zámek, pak vyměňte startér kryt motoru ujistěte se, že na špetku žádné z vypouštěcí linie, které stékají zadní kryt.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Zlaté motorky z 90tých let minulého století!
Tam na vypnutí světel nebylo potřeba zkušeného "hekra" a pokud něco nefungovalo, bylo to jenom rozbitý.
Nyní se prvně řeší, zda to není zavirovaný, splašený nebo špatně nastavený.
Nejde mi ukazatel zařazeného kvaltu = zkontroluj tlak v pneu, natankuj plnou, 3x otoč klíčkem zapalování, 6x zmáčkni zadní brzdu a při tom 8x zavrklej bočním stojánkem. To bych si asi nezvykl. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal(a):
Zlaté motorky z 90tých let minulého století!
Tam na vypnutí světel nebylo potřeba zkušeného "hekra" a pokud něco nefungovalo, bylo to jenom rozbitý.
Nyní se prvně řeší, zda to není zavirovaný, splašený nebo špatně nastavený.
Nejde mi ukazatel zařazeného kvaltu = zkontroluj tlak v pneu, natankuj plnou, 3x otoč klíčkem zapalování, 6x zmáčkni zadní brzdu a při tom 8x zavrklej bočním stojánkem. To bych si asi nezvykl.
No elektrika na novejch motorkach ma asi stejnou logiku jako vypinani pocitace.To znamena,pri vypnuti kliknout na tlacitko start.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Danes napsal(a):
mam presne opacny problem,nejakym zpusobem jsem si vypnul potkavaci svetlo.chlel jsem nastartovat a masina zacala couvat.podrzel jsem ji ,a asi zatlacil na vypinac blinkru. na displeji se mi obevila kontrolka svetla se sipkou a a zhaslo potkavaci,zkousel jsem ho zapnout obracenym zpusobem jako to popisujete vypnuti a nic. halogen vypada ze je v poradku.
Halogen vypadá to je krásně napsaný! Dej tam jinou žárovku at to víš jestli je opravdu k.o nebo ne!
halogen mam novy a potkavaci svetlo nesviti.stale je na displeji svetlo s sipkou smerujici nahoru.kua asi by to chtelo toho hackera.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Danes napsal(a):
mam presne opacny problem,nejakym zpusobem jsem si vypnul potkavaci svetlo.chlel jsem nastartovat a masina zacala couvat.podrzel jsem ji ,a asi zatlacil na vypinac blinkru. na displeji se mi obevila kontrolka svetla se sipkou a a zhaslo potkavaci,zkousel jsem ho zapnout obracenym zpusobem jako to popisujete vypnuti a nic. halogen vypada ze je v poradku.
Halogen vypadá to je krásně napsaný! Dej tam jinou žárovku at to víš jestli je opravdu k.o nebo ne!
halogen mam novy a potkavaci svetlo nesviti.stale je na displeji svetlo s sipkou smerujici nahoru.kua asi by to chtelo toho hackera.
Jestli svítí symbol světla a šipka nahoru (dopředu) znamená to,že je závada na předním osvětlení. Vyzkoušej jestli ten tvůj novej halogen svítí někde na baterce ať máš jistotu,že je žárovka v pořádku. A jestli bude,tak jdi od ní a hledej co je špatně. Konektor,kostra,kabeláž atd.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
A nebo to prostě prodej a kup si 1100GS, kde je ještě na všechno vypínač a když chceš zhasnout, tak to vypneš a když chceš rozsvítit, tak to zapneš A to se nám chlapci od dvouventilů posmívaj kvůli stříkačce Karbec ještě poladím, ale hentenonýbazmek už ani náhodou.
Upravil Medik dne 02.09.2010 21:06
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal(a):
A nebo to prostě prodej a kup si 1100GS, kde je ještě na všechno vypínač a když chceš zhasnout, tak to vypneš a když chceš rozsvítit, tak to zapneš A to se nám chlapci od dvouventilů posmívaj kvůli stříkačce Karbec ještě poladím, ale hentenonýbazmek už ani náhodou.
Henteonýbazmek co vstřikuje do 11tky palivo poladíš snadněji jak karbec. Chlapci od 2ventilů se smát můžou, my se jim ale taky nesmějeme, že každých 100tis km je dobré měnit ty jejich 2 unavený ventily, že to nebrzdí, nejede, nedobíjí, nezatáčí, nesvítí, nechladí a budíky jsou z vojenskejch konzerv z Wehrmachtu.
Ale dost o tom, nebudu tu zasírat link určený na jiné téma.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /